معرفی و دانلود کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)

عکس جلد کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)
قیمت:
۷۷۰۰۰ 53900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)

تقریباً اکثر ما، خیلی وقت‌ها در زندگی مانند زندان‌بانانی عمل می‌کنیم که کارشان محافظت از افکار مخرب درون ذهن است! ادیت اگر نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی) یک راهنمای عملی بی‌نظیر را به شما ارائه می‌کند که به کمک آن می‌توانید الگوهای ناسالم فکر خود را متوقف و شادی بیشتری را در زندگی تجربه کنید. گفتنی‌ست که این کتاب در سال 2021 برنده‌ی جایزه‌ی Audie برای حوزه‌ی توسعه‌ی تجاری و شخصی شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)

زندگی بسیار پیچیده‌تر و دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. شبیه به گم شدن در یک هزارتوی بسیار سخت که وقتی در آن گرفتار می‌شوید، به‌ سختی می‌توانید مسیر بازگشت را بیابید و همه‌ی احساسات مانند ترس، خشم، ناامیدی و ... یکجا در جانتان ته‌نشین می‌شود. فقط در یک صورت می‌توانید از این هزارتو خارج شوید که قواعد بازی را به‌خوبی بلد باشید. اگر تابه‌حال بازی ماز را تجربه کرده باشید،‌ می‌دانید که برای انجام این بازی،‌ در یک زمین بازی با ده‌ها یا صدها مسیر مختلف قرار می‌گیرید که برای رسیدن به هدف می‌بایست بهترین مسیر را انتخاب کنید. اینکه در نهایت از زمین بازی بیرون بیایید یا درون آن بمانید و زندانی شوید، به شما و انتخاب‌هایتان بستگی دارد.

حالا همین بازی را به کل زندگی تعمیم دهید. خیلی وقت‌ها ماندن در یک شرایط دشوار، عدم توانایی در حل مشکلات شخصی و زندگی و یا احساس شکست در زمینه‌های مختلف که در نهایت به افسردگی منجر می‌شوند، به انتخاب‌های ما بستگی دارد. ادیت اگر (Edith Eva Eger) نویسنده و روانشناس بالینی مشهور در کتاب موهبت (داستان زندگی) (The Gift: 14 Lessons to Save Your Life) بهترین راهکارهای عملی و توصیه‌های الهام‌بخش مفید را ارائه می‌کند که به کمک آن می‌توانید از الگوهای مخرب فکری رها شوید و از زندان فکرهای آسیب‌زننده بیرون بیایید. ادیت اگر در این اثر به‌روشنی بیان می‌کند که بدترین زندانی را که او تابه‌حال تجربه کرده است، زندان نازی‌ها نیست؛ بلکه زندانی است که او ‌خودش برای خودش ساخته است.

این نویسنده‌ی پرفروش معتقد است که احساساتی مانند ترس،‌ خشم،‌ اندوه،‌ شرم و حس گناه، زمانی که بی‌اندازه افزایش می‌یابند و بزرگ می‌شوند، قادرند زندگی فرد را با مشکلات بی‌شماری روبه‌رو کنند. او تلاش می‌کند با بیان داستان‌های حقیقی از زندگی خودش و آنچه در آشویتس تجربه کرده است،‌ کلمات الهام‌بخشی را به شما هدیه کند که به‌کمک آن برای نجات زندگی خود تلاش کنید. این اثر شنیدنی،‌ سرشار از همدلی، راهنمایی و شور زندگی است و مانند یک راهنمای ارزشمند از شما حفاظت می‌کند. با شنیدن کتاب صوتی موهبت:‌ الهام بخش و شادی آفرین می‌توانید از زندان شخصی ذهنتان خارج شوید و شادی بیشتر را در زندگی به دست آورید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)

- داستان‌های ادیت همان چیزی هستند که همیشه زندگی من را تغییر می‌دهند. (Oprah Winfrey)
- این کتاب تا حدودی روایت خاطرات و تا حدی راهنمای قوی برای پردازش و بررسی تروما است. (بیل گیتس)
- کتاب بی‌نظیر اگر و حوادثی که از سر گذرانده، مانند هدیه‌ای برای کمک به بهبودی حال دیگران است. (ژانت والز، نویسنده قلعه شیشه‌ای)
- همه کسانی که هم به آزادی درونی خود و هم به آینده بشریت اهمیت می‌دهند باید این اثر را بخوانند. (لوری گوتلیب،‌ نقد کتاب نیویورک تایمز)

کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کسانی که دوست دارند تغییر بزرگی را در زندگی،‌ شیوه‌ی فکر و ذهنیت و روابط خود ایجاد کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

با ادیت اگر بیشتر آشنا شویم

یکی از مشهورترین روانشناسان و نویسندگان در حوزه روانشناسی و خودسازی ادیت اگر است. زندگی پرفرازونشیب او باعث شد تا در مسیر تحصیل در رشته‌ی روانشناسی قرار بگیرد. اگر که اهل مجارستان است در سال 1944 و کشاکش جنگ جهانی دوم،‌ همراه با خانواده‌اش به آشویتس فرستاده شد. او اتفاقات وحشتناک زیادی را از سر گذراند و سرانجام توانست از هولوکاست جان سالم به در ببرد. ادیت بعدها مدرک دکترای خود را از دانشگاه تگزاس دریافت و به‌عنوان یک روانشناس بالینی مطرح کار خودش را آغاز کرد. امروزه ادیت اگر سخنرانی‌های زیادی را در زمینه‌ی روانشناسی و سلامت روان ارائه می‌کند که طرفداران زیادی دارد.

در بخشی از کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی) می‌شنویم

ما در زبان مجارستانی، این ضرب‌المثل را داریم که «اگر همزمان روی دو صندلی بنشینی، اذیت می‌شوی». اگر زندگی دوگانه‌ای دارید، گرفتار خواهید شد. وقتی رها باشید قادر خواهید بود واقعی زندگی کنید. ناچار نخواهید شد طوری بنشینید که فاصله‌ی بین دو صندلی، یعنی خود آرمانی و خود واقعی‌تان را پر کنید و تعادل خواهید داشت. اینطوری خواهید آموخت به‌طورکامل روی صندلی موفقیتتان بنشینید. روبین وقتی نزد من آمد، تلاش می‌کرد فاصله‌ی بین دو صندلی را پر کند و زندگی مشترکش در مرز فروپاشی بود. از تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های تحمیلی همسرش کلافه و زندگی‌شان بی‌عشق و خالی بود. احساس می‌کرد برای آنکه فقط روز را به شب برساند، به ماسک اکسیژن نیاز دارد.

او برای به دست آوردن آرامش و شادی وارد رابطه شده بود. خیانت بازی خطرناکی‌ست. هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از یک عشق جدید نیست و از اینکه کسی در اتاق تازه‌ای چشم باز کند، با طرف مقابلش در مورد اینکه چه کسی قرار است زباله‌ها را بیرون ببرد و نوبت چه کسی است اتومبیل را تا استادیوم فوتبال براند صحبت کند. روبین مدتی پس از آغاز رابطه احساس سرزندگی، شادی، خوش‌بینی و رضایت بیشتری داشت و می‌توانست خانه را تحمل کند. چرا که تشنگی‌اش برای محبت و صمیمیت جای دیگری سیراب شده بود. اما همان وقت بود که عشقش با او اتمام حجت کرد. او باید انتخاب می‌کرد. همسرش یا او؟!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
مقدمه: گشودن قفل زندان ذهن
23 دقیقه
فصل اول - قسمت اول - حالا چه کنم؟
22 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم - حالا چه کنم؟
16 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول - در اردوگاه مرگ پروزاک وجود نداشت
27 دقیقه
فصل دوم -قسمت دوم - در اردوگاه مرگ پروزاک وجود نداشت
10 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم - در اردوگاه مرگ پروزاک وجود نداشت
18 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول - تمام رابطه‌های دیگر به پایان می‌رسند
28 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم - تمام رابطه‌های دیگر به پایان می‌رسند
21 دقیقه
فصل چهارم - یک نفر دو صندلی
24 دقیقه
فصل پنجم - کسی جز خودتان شما را پس نمی‌زند
21 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول - اتفاقی که نیفتاد
19 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم - اتفاقی که نیفتاد
32 دقیقه
فصل هفتم - چیزی برای اثبات وجود ندارد
28 دقیقه
فصل هشتم - دوست دارید با خودتان ازدواج کنید؟
18 دقیقه
فصل نهم - قسمت اول - رو به تحول دارید یا تغییر؟
20 دقیقه
فصل نهم ـ قسمت دوم - رو به تحول دارید یا تغییر؟
32 دقیقه
فصل دهم - نازی درون شما
32 دقیقه
فصل یازدهم - اگر امروز زنده بمانم، فردا رها خواهم بود
29 دقیقه
فصل دوازدهم - بدون خشم،‌ بخششی وجود ندارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)
نویسنده
مترجمآرتمیس مسعودی
راویمعصومه عزیز محمدی
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۷۷۰۰۰ 53900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)

فرشته اکبری
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب خوبی هست ولی خیلی گسترده و باز صحبت نشده و مختصر در زمینه درمان صحبت کرده. کتابهای جامع تری تو این زمینه هست. داخل کتاب گفته که زخمای عمیق گذشته رو التیام بدیم و زنده باشیم و زندگی کنیم. توی گذشته نمونیم و با امید زندگی کنیم. و اینکه در مقابل دردهامون نگیم چرا من بلکه بدونیم هر دردی توی زندگی یک موهبته و به رشدمون کمک می‌کنه.
ما باید به تک تک دوره‌های زندگیمون طور دیگه‌ای نگاه کنیم. همچنین میگه گذشته بدی که توسط دیگران واسمون رقم خورده و مایه‌ی خشم ما شده رو درست تخلیه کنیم تا تبدیل به عفونت نشه و بجای اینکه گذشته‌ای که دیگران به شکل بد درست کردن رو مدام توی ذهنمون بچرخونیم تا انرژیمون رو تخلیه کنه سعی کنیم تا یک میراث خوب برای آیندگانمون بجا بگذاریم.
شیوا علیرضایی
۱۴۰۲/۴/۱۰
این کتاب جزو کتابهایی است که با خواندنش به خودتون لطف می‌کنید. با راهکارهایی که میده و توضیحات لازم، با خودتون بیشتر آشنا میشین. خیلی ساده و روان و با صدای مناسب شما رو با درون خودتون آشنا می‌کنه و با مشکلات بهتر آشنا شده و درکشون می‌کنید حتی با خودتون راحت تر کنار میاین و بیشتر از زندگی لذت می‌برین. یک کتاب آموزنده و ساده. تجربیات ارزشمند این نویسنده و راهکارهای آموزنده او عالیه
Mah Naz
۱۴۰۲/۱/۱۴
یکی از بهترین کتاب‌های خودشناسی و روانشناسی هستش، شیوه روایت داستان‌ها، شنیدن سرگذشت نویسنده از زبان خودش، همه اینها طوری در جهت اموزش نکات روانشناسی و بهبود روابط انسانی توصیف شدن که یه شاهکار ازش ساخته.
واقعا خوشحالم خوندمش و چندباردیگه تکرارش میکنم
ممنونم
ندا اصغری
۱۴۰۲/۱۲/۱
سلام با تشکر از کتابراه گویش راوی عالی بود. ‌کتاب مفید و‌ کاربردی بود. من دوستش داشتم. کتاب خوب و تاثیر گذاری است
مهدی نوری
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
این کتاب با مطالعه کتاب در جستجوی معنا خیلی قابل فهم‌تر و مفیدتر است. لیکن خودش به تنهایی نیز خوب است.
رامین وارسته
۱۴۰۲/۹/۲۹
زغالی استحقاق تبدیل شدن به الماس را دارد که درد و رنج ناشی از برخورد سخت‌ترین تیشه‌ها را تحمل کرده باشد
مهدی حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتابی هست که ارزش یکبار گوش کردن را دارد نه بیشتر
البته نظر من هستش و به نظر دیگران احترام می‌ذارم.
Goli_raeisi
۱۴۰۱/۱۰/۷
یه کتاب کاربردیه که بهت یادمیده باترسها و مشکلات روبرو بشی و باهاشون بجنگی و تبدیل بشی به بهترین نسخه‌ی خودت.
محمدرضا گنجی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
واقعا عالی. خیلی تاثیر گذار بود. مطمئنم که دوباره گوش میدم این کتاب رو.
لادن اسماعیلی
۱۴۰۱/۸/۶
عالی بود عالی... بخونین حتما.
Alibaba
۱۴۰۲/۴/۱۰
نه کتاب کاربردی برای فرهنگ ما نیست متاسفانه
معصومه مولایی
۱۴۰۲/۸/۵
خوب بو د کتاب انگیزشی و جالبی بود
خوشرفتار
۱۴۰۲/۶/۱۲
کتاب کاربردی بود از گوش کردنش لذت بردم
فیروزه
۱۴۰۲/۵/۲
نظرم نسبت به یک چیزهایی تغییر کرد
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی)

برای دریافت کتاب صوتی موهبت (داستان زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.