معرفی و دانلود کتاب صوتی می حشره یک روزه

عکس جلد کتاب صوتی می حشره یک روزه
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می حشره یک روزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می حشره یک روزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می حشره یک روزه

کتاب صوتی می حشره یک روزه نوشته دنیز برنن نلسون داستان حشره کوچکی به نام مِی را تعریف می‌کند که تازه به دنیا آمده و عمر او فقط یک روز است.

موضوع کتاب می حشره یک روزه (May The Mayfly) چیست؟

می در یکی از روزهای زیبای بهار بر روی گل نیلوفر آبی بزرگی، کنار رودخانهٔ روانی متولد شد. مادرش پس از چند دقیقه در آغوش کشیدن او، از پیش او رفت و از مِی خواست تا وقت خود را هدر ندهد؛ چراکه او فقط یک روز فرصت زندگی دارد. به او گفت تا جایی که می‌تواند از این عمر کوتاه به بهترین شکل استفاده کند و همه چیز را تجربه کند.

حشرهٔ کوچک داستان بال‌های ظریف و کوچک خود را تکان داد و از روی گل نیلوفر پرید. اما چیزی نمانده بود که خوراک یک قزل‌آلای بزرگ گرسنه شود و عمر کوتاهش به همین زودی به پایان برسد. او حسابی ترسیده بود و با وحشت اطراف را نگاه می‌کرد. همان‌طور که به تماشای محیط نشسته بود، متوجه شد که در چه طبیعت زیبایی قرار دارد. پس از آن تصمیم گرفت از لحظه‌ای که در آن قرار دارد لذت ببرد و به دنبال آرزوهایش برود.

نصیحتی که مادر می‌به او می‌کند نه‌تنها برای کودکان بلکه برای تمامی بزرگسالان مهم و باارزش است. این مسئله که باید در لحظه زندگی کنیم و از تمامی ثانیه‌های زندگی لذت ببریم، چیز مهمی است که همه باید این را یاد بگیرند. دنیس برنن نلسن (Denise Brennan Nelson) در کتاب مِی حشره یک روزه، زندگی‌کردن در زمان حال را به کودکان می‌آموزد و به والدین نیز این نکته مهم را یادآوری می‌کند.

کتاب صوتی می حشره یک روزه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و همچنین والدینی که قصد دارند به بچه‌ها خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی می حشره یک روزه می‌شنویم:

می خودش رو روی برگ گیاهان، توی مسیر نسیم گرم شبونه رها کرده و استراحت می‌کرد که صدایی اون رو از جا پروند. صدای ناله و التماس بود. از جاش بلند شد، بال‌هاش رو باز کرد و به سمت صدا پرواز کرد. اون ترسیده بود و بال‌هاش از ترس می‌لرزیدن. پرواز کرد، به صدا نزدیک شد و صحنه‌ای دید که سرجاش خشکش زد. اون به شاخه‌ای اون اطراف چنگ زد و خودش رو سفت بهش چسبوند. بدنش خشک شده بود و تکون نمی‌خورد. تنها جایی از بدنش که حرکت می‌کرد قفسهٔ سینه‌اش بود که با هر نفسش بالا و پایین می‌شد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
می حشره‌ی یک روزه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می حشره یک روزه
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویپرستو دهقان، مبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی می حشره یک روزه

سپهر نوازش
۱۴۰۲/۶/۱۰
چیز جالبی نداشت حتی برای گروه سنی الف و ب
آزاده مقتدایی
۱۴۰۰/۴/۱۵
خیلی جالب نبود و محتوای خاصی نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می حشره یک روزه

برای دریافت کتاب صوتی می حشره یک روزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.