معرفی و دانلود کتاب صوتی دردسر موشی

عکس جلد کتاب صوتی دردسر موشی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دردسر موشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دردسر موشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دردسر موشی

کتاب صوتی دردسر موشی نوشته‌ی لارا دریسکل، درباره‌ی دو موش کوچولو و بازیگوش به اسم‌های آلبرت و واندا است که می‌خواهند به اتاق بازی خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، بروند و اتفاقات جالبی در آنجا برایشان اتفاق می‌افتد.

موضوع کتاب صوتی دردسر موشی (A Mousy Mess) چیست؟

داستان این کتاب صوتی درباره‌ی موش‌هایی به نام‌های آلبرت و واندا است که با یکدیگر خواهر و برادر هستند و در خانه‌ای بزرگ و زیبا زندگی می‌کنند. صاحب خانه‌ی آن‌ها یک بچه و یک گربه دارد. این خانه، اتاق‌های بسیاری دارد اما بهترین اتاق آن، اتاق بازی است که درونش اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیز و قشگی دارد. آلبرت و واندا دوست دارند که به اتاق بازی بروند و با اسباب‌بازی‌های بامزه‌ی آنجا ساعت‌های بسیاری بازی کنند.

اما مادرشان نگران بچه‌ها است و به آن‌ها اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. اما در یکی از روزها مادر، بچه‌ها را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند. مادر به آن‌ها می‌گوید که حالا که اعضای خانواده می‌خواهند اسباب‌کشی کنند و به خانه‌ی دیگری بروند و گربه‌شان را هم با خودشان می‌برند، می‌توانند به آن‌جا بروند و هر چقدر که دوست دارند بازی کنند. بچه‌ها خیلی خوشحال می‌شوند و سریع به سمت اتاق بازی می‌روند.

کتاب صوتی دردسر موشی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. والدینی که می‌خواهند فرزندان‌شان با داستان‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز آشنا بشوند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

افرادی از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند که علاقمند هستند به دیگران یاری برسانند. کودکانی این داستان صوتی را می‌پسندند که شیطنت زیادی دارند و می‌خواهند برای رفع کنجکاوی‌شان، هیجانات مختلفی را تجربه کنند و همواره مسیری برای یاری به دیگران پیدا کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی دردسر موشی می‌شنویم:

موش­‌هایی که برای کمک اومده بودن به سرعت از سوراخ توی دیوار فرار کردن. اما لئو و واندا نمی­‌تونستن جایی برن چون آلبرت توی جعبه گیر کرده بود. واندا برای نجات برادرش از قفسه بالا رفت و روی جعبه ایستاد. دستش رو به سمت آلبرت دراز کرد و گفت: «زودباش آلبرت، دستم رو بگیر!»

موش کوچولو هرچقدر می‌پرید نمی‌تونست دست خواهرش رو بگیره، سنگِ مرمر زیر پاش قِل می‌خوردن و مزاحمت ایجاد می‌کردن. همینطور که موش‌ها تلاش می‌کردن خودشون رو از اون شرایط نجات بدن، گربه‌ی خونواده وارد اتاق شد. اون گربه­ پشمالو و ترسناک بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
دردسر موشی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دردسر موشی
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویمهرانه امروانی، فاطمه فرجی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دردسر موشی

مژده دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
قشنگ بود ولی خیلی کوتاه بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دردسر موشی

برای دریافت کتاب صوتی دردسر موشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.