معرفی و دانلود کتاب صوتی نجات هیندنبرگ

عکس جلد کتاب صوتی نجات هیندنبرگ
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نجات هیندنبرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نجات هیندنبرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نجات هیندنبرگ

کتاب صوتی نجات هیندنبرگ نوشته لری ورسترت، داستانی واقعی درباره‌ی آتش‌سوزی کشتی هوایی است که در سال 1937 اتفاق افتاد. این اثر برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج) مناسب است.

در روزگاران قدیم قبل از اینکه هواپیماهای امروزی، حمل‌و‌نقل هوایی را رونق دهند، انواع تجهیزات سبک‌تر هوایی ساخته شد که به آن‌ها کشتی هوایی می‌گفتند. این کشتی‌های هوایی در پی این بودند که قابلیت کشتی‌های دریایی را در آسمان داشته باشند.

اما پس از مدتی سانحه‌ی هیندنبورگ (Hindenburg disaster) رخ داد که موجب آتش‌سوزی یکی از کشتی‌های هوایی به نام ‌LZ129 هیندنبورگ شد. مبدا این کشتی هوایی مسافربری فرانکفورت در آلمان بود و مقصد آن فرودگاه جی‌بی ام‌دی‌ال لیک‌هرست در ایالات متحده آمریکا بود که به علت برخورد با دکل زمینی در منچستر، نیوجرسی آتش گرفت و سقوط کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی نجات هیندنبرگ می‌شنویم:

در زمان­‌های قدیم، در دورانی که سفر کردن در طول اقیانوس، اون هم به­ شکل هوایی خیلی مرسوم نبود، زِپلین­‌ها یا کشتی‌های هوایی اصلی­‌ترین وسیله برای انجام این­‌کار بودند. زپلین‌­ها ساختاری فلزی داشتند که با یک رویه­‌ی خاصی پوشیده می­‌شد.

داخلشون، کیسه‌های پر از گاز قرار داشت که باعث بلند شدن از روی زمین می‌شد. موتورهای این دستگاه در بیرون بودند که با روشن شدنشون، زپلین رو به­ جلو می‌رفت. کشتی ­هوایی بر نیروی جاذبه غلبه کرده ­بود، به ­زیر ابرها می‌­رفت و مثل یک کشتی آبی روی هوا معلق می‌موند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
نجات هیندربرگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نجات هیندنبرگ
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویمهدیه رحیمی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نجات هیندنبرگ

سیدحمیدحسینی
۱۳۹۸/۷/۱۲
خیلی خیلی عالی بو من که خیلی دوست داشتم
behzad molaie
۱۳۹۸/۶/۳۰
فیلمشم هست که خیییلی قشنگه، البته یکم قدیمیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نجات هیندنبرگ

برای دریافت کتاب صوتی نجات هیندنبرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.