معرفی و دانلود کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا

عکس جلد کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا

کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا داستان کودکانه‌ی تحسین‌شده‌ای از کو یانگ است که در آن، زیبایی‌های مهربانی و نیکی را در قالب ماجرای زندگی دختربچه‌ای کوچک به تصویر کشیده است.

موضوع کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا چیست؟

پنتاب، دختر کوچولوی بامزه و خوش‌قلبی است که به تازگی با مامان، بابا و مامان بزرگ خودش به خانه‌ای جدید آمده است. این خانه‌ی جدید یک باغ خیلی خیلی قشنگ دارد که پر از گل و درخت و گیاه خوشبو و خوش‌منظره است. پنتاب بیشتر وقت خودش را توی این باغ می‌گذراند و در همین حین، سعی می‌کند با همسایه‌های جدیدشان بیشتر آشنا شود. اینطور است که او با باب و روث، دو زوج سالخورده‌ای دوست می‌شود که مقابل خانه‌ی آنها زندگی می‌کنند.

در یکی از همین روزها اتفاقی می‌افتد که پنتاب و خانواده‌اش مدت‌ها منتظرش بوده‌اند: بچه‌هایی که توی شکم مامان بودند به دنیا می‌آیند و پنتاب صاحب برادرهایی دوقلو می‌شود!

به نظر می‌رسد که حالا کمتر حوصله‌ی پنتاب سر خواهد رفت. ولی راستش، اینطور نیست. چون برادرهای دوقلوی پنتاب کوچک‌تر از آن‌اند که بتوانند همبازی خوبی برای او باشند. پنتاب هر کاری می‌خواهد با برادرهایش بکند، در جواب از پدر و مادرش این را می‌شنود: «آنها کوچکتر از این حرف‌ها هستند که...»

از طرفی، اتفاق بد دیگری هم می‌افتد؛ روث، همسر باب می‌میرد، و پیرمردِ همسایه تنهاتر از قبل می‌شود. در چنین شرایطی، پنتاب کوچولوی ما احساس غریبی و تنهایی می‌کند. ولی از آنجا که قلبی بی‌اندازه مهربان و بزرگ دارد، دنیا به او روی خوش نشان می‌دهد و اوضاع به مرور برایش بهتر می‌شود...

این بود خلاصه‌ی کتاب نقشه‌ای از کل دنیا (A Map Into the World) به قلم کو یانگ؛ اثری که کودکان با گوش سپردن به آن، با جلوه‌های زیبایی از زندگی، از جمله عشق به خانواده آشنا می‌شوند، و یاد می‌گیرند که بدون محبت و نوع‌دوستی، زندگی هیچ معنا و ارزشی ندارد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا:

- ای کاش می‌توانستم یک نسخه از این کتاب را به همه‌ی دختربچه‌های دنیا هدیه بدهم. (Matt de la Peña)
- مملو از شادی، اندوه و شگفتی. (Alison McGhee)
- زیبا و درخشان. (Bao Phi)

کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای کودکان 3 تا 7 ساله نوشته شده است.

با کو یانگ بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ی ساکن آمریکا، و برنده‌ی جوایزی متعددی در حیطه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. کو یانگ (Kao Kalia Yang) در سن شش سالگی و به عنوان پناهنده، از تایلند همراه خانواده‌اش به آمریکا آمده و فارغ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌التحصیل دانشگاه کلمبیا است.

در بخشی از کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا می‌شنویم:

بعضی روزها بچه‌ها خیلی زیاد و با صدای بلند گریه می‌کردن. من هم که به سروصدا عادت نداشتم از دستشون کلافه می‌شدم و گوش‌هام رو با دستم می‌پوشوندم تا شاید باعث بشه کمتر بشنوم. ولی فایده‌ی زیادی نداشت. پس از پدرم می‌خواستم من رو به بیرون ببره. باب و روث مثل همیشه روی کاناپه‌ی مخصوص‌شون جلوی خونه‌شون نشسته بودن و برامون دست تکون دادن.

چند ماه بعد، پاییز از راه رسید. برگ‌ درخت‌های جلو خونه‌ی همسایه‌مون درست به رنگ زردآلو در اومده بودن.

یک روز، یک باد تند وزید و برگ‌هایی که شبیه پره‌ی پنکه بودن چرخیدن و روی زمین فرود اومدن. اون‌ها کل سطح خیابون و دهانه‌ی تیره‌ی و تاریک روکش فاضلاب رو کاملاً پوشوندن. باب هم در حالی که همسرش روی کاناپه نشسته بود و نگاهش می‌کرد، برگ‌ها رو جارو و همه رو یک جا جمع کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
نقشه‌ای از کل دنیا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا

برای دریافت کتاب صوتی نقشه‌ای از کل دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.