معرفی و دانلود کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت
قیمت:
۳۳۰۰۰ 23100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت

کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت به قلم ریچارد فنتون و آندریا والتز، روایتگر داستانی جالب در رابطه با چهار روز خاطره انگیز از زندگی شخصی به نام اریک جیمز براتون خواهد بود. مردی که شوهری فوق‌العاده، برادری شگفت‌انگیز و یک فروشنده‌ ساده‌ دستگاه‌های کپی است و در این بین شما با او همراه خواهید شد تا قدرت نه گفتن را بیاموزید.

درباره‌ی کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت:

اگر بتوانید به آینده رفته و با خود تیزهوش‌تر و شجاع‌تر سخن بگویید، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ این فرصتی است که برای اریک جیمز براتون، شخصیت اصلی این داستان ایجاد می‌شود و تغییراتی اساسی در زندگی‌اش پدید می‌آورد. بدون شک کتاب نه شنیدن؛ نردبان موفقیت دستیابی به «بله» هدف است و «نه» نردبان رسیدن به آن (Go for no!: yes is the destination, no is how you get there) با وجود حجم کمش تاثیری شگرف در زندگی و تصمیمات شما ایجاد خواهد کرد.

در این داستان ریچارد فنتون و آندریا والتز با استفاده از دو دیدگاه متفاوت شما را با افکار فردی به اسم اریک آشنا می‌کنند و نشان می‌دهند دنیای کسی که صرفا در پی شنیدن «بله» است با دنیای شخصی که شنیدنِ «نه» را مسیر دستیابی به «بله» می‌داند تا چه حد تفاوت دارد.

شخصیت اول این کتاب، یک فروشنده است، اما این داستان تنها برای فروشنده‌ها مفید نیست. این کتاب، قطعا برای تمام اشخاصی که لازم است با جواب «نه» مواجه شوند، مفید خواهد بود؛ نویسنده‌ای که به دنبال ناشر می‌گردد، کارآفرینی که در جست و جوی سرمایه‌گذاری بی‌خطر است و یا حتی پدر و مادری که در تلاش هستند تا کودکشان را به خوردن غذا خوردن ترغیب کنند و...

به عبارتی دیگر این کتاب، برای تمام کسانی که قصد دارند از شر موانعی که با دست خود ساخته‌اند، خلاص شوند و تمام چیزهایی را که زندگی به آنان ارائه می‌کند، ‌به ‌دست بیاورند، سودمند است.

جاش هندز نویسنده آمریکایی درباره کتاب نه شنیدن؛ نردبان موفقیت می‌گوید: «اگر جدی هستید که تعریفی دقیق از موفقیت داشته باشید و آن را عملی کنید، کتاب نه شنیدن؛ نردبان موفقیت را به کتابخانه خانه‌تان اضافه کنید. ایده‌های به اشتراک گذاشته شده در کتاب بسیار عالی هستند و قالب داستانی بی نظیری که کتاب در آن نوشته شده، خواندن آن را لذت بخش کرده است.»

ریچارد فنتون و آندریا والتز را بیشتر بشناسیم:

اگر بخواهید آثاری از نویسندگان و سخنرانان حرفه‌ای در حوزه موفقیت در کسب‌وکار و خودسازی بخوانید و بشنوید، کتاب‌های ریچارد فنتون (Richard Fenton) و آندریا والتز (Andrea Waltz) گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. این دو که نویسنده کتاب مشهور نه بشنو و ثروتمند شو هستند، همواره در نوشته‌ها و سخنرانی‌هایشان مخاطبان خود را به داشتن شجاعت و نه گفتن علیه مشکلات و شکست‌های زندگی تشویق می‌کنند و در حوزه روانشناسی موفقیت افرادی باتجربه به حساب می‌آیند.

شنیدن کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

اگر دوست دارید که به بهترین شکل ممکن، کسب‌و‌کار خود را مدیریت کنید و یا اگر گاهی دچار تنبلی شده‌اید و انگیزه‌های خود را سرکوب کرده‌اید، این کتاب جذاب به شما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت قدم بردارید.

در بخشی از کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت می‌شنویم:

سومین سالی بود که داشتم برای شرکت تجهیزات لیزینگی وسترن کار می‌کردم و از نظر خودم، کارم را تقریباً خوب انجام می‌دادم. 28 سالم بود، متاهل بودم و پول خوبی هم در می‌آوردم. البته نه اینکه فکر کنید هنر فروشندگی‌ام زبانزد خاص و عام بود. عملکردم بین سایر همکارهای شرکت متوسط بود، ولی در مقایسه با بیشتر دوستانم، شغلی رویایی داشتم. به عنوان نماینده‌ی لیزینگ در واحد فروش دستگاه‌های کپی، ساعات کاری‌ام را خودم تعیین می‌کردم. هیچ محدودیت درآمدی وجود نداشت و امروز یکی از همان روزهایی بود که نشان دادم با تمرکز روی کارم، چه کارها که نمی‌توانم بکنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
37 دقیقه
قسمت اول
38 دقیقه
قسمت دوم
43 دقیقه
قسمت سوم
32 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت
نویسنده،
مترجمعلیرضا خاکساران
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۳۰۰۰ 23100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت

مانی نادری
۱۳۹۹/۷/۱۹
کتابی عالی با داستانی گیرا و توصیه‌های فوق العاده نه فقط برای فروش بلکه برای زندگی؛ شجاع باش و با ترسهات رو به رو شو و همچنان اکتیو بمان، مهارت همه چیز نیست، فروش و یا هر کار دیگه‌ای مثل طلا پیدا کردنه و فقط کافیه گرد و خاک‌ها رو کنار بزنی تا طلا برقشو نشون بده. از گویندگی عالی اقای تمدن بسیار در بسیار سپاسگزارم، تمام طول شنیدن کتاب به قدری واضح حالات گفتگو رو در لحن اجرا می‌کردن که گویا در حال تماشای فیلم بودم. ممنون از کتابراه
مهرداد عبدی
۱۴۰۱/۱/۲
واقعا کتاب بسیار خوبیه و چون ب صورت یه داستانه اصلا کسل کننده نیست، فقط اون صداهای پشت ک میخاد از یه فصل ب فصل بعد برن خیلی گوش خراشه، وگرنه محتوای کتاب بی نظیره😊
Ali
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
تعداد آهنگ‌ها خیلی زیاده و البته طولانی. تا محو داستان میشی یکدفعه یک آهنگ طولانی میاد که اعصاب خورد کن هست
سعید قاضی
۱۴۰۰/۷/۱۳
درود بر گوینده و درود بر کتابراه واقعا دست مریزاد، ولی مطالبش خیلی به کار من نیومد، ولی گویندش بی نظیره بینظیر👍👍👍
حمید یزدان پناه
۱۴۰۱/۱۱/۱
عالی بود واقعا به مطلب کتاب اعتقاد دارم از اینکه حرف دلمو زد خوشحال شدم
امیر جهانی
۱۴۰۱/۴/۹
یکی دیگه از بهترین کتاب‌های زمینه‌ی بازاریابی و فروش بسیار بسیار مفید و با ارزش
Tahere Piri
۱۴۰۰/۷/۲۶
از موسسه کتابراه سپاسگزارم که مطالعه کتاب رو آسون کردین 🌺🌺🌺
گیتی محمدی
۱۴۰۱/۶/۱۳
خیلی اهنگها طولانی هست
لذت شنیدن را میگیرد
عبدالله نظری محمدابادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
انچنان که می‌نماید نیست
اسماعیل وفایی نیا
۱۴۰۲/۹/۱۶
دارم میرم به سمتیکه یک نه بشنو قهار بشم
کیمیا اشرفی
۱۴۰۰/۵/۶
بسیار عالی بود هم کتاب هم گوینده
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی نه شنیدن؛ نردبان موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.