معرفی و دانلود کتاب صوتی نینجای چابک: اصول متقاعدسازی مخاطب و سرمایه‌گذار

عکس جلد کتاب صوتی نینجای چابک: اصول متقاعدسازی مخاطب و سرمایه‌گذار
قیمت:
۳۵۰۰۰ 24500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نینجای چابک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نینجای چابک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نینجای چابک: اصول متقاعدسازی مخاطب و سرمایه‌گذار

مایک مویر در کتاب صوتی نینجای چابک چارچوب ساده و کارآمدی را ارائه می‌دهد که بر روی زبان بدن و سایر نشانه‌های غیرکلامی برای متقاعد کردن و اثربخشی بر مخاطب تأکید دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی نینجای چابک

مایک مویر (Mike Moyer)، کارآفرین نامدار آمریکایی، در کتاب صوتی نینجای چابک (Pitch Ninja) راهنمایی‌های عملی و گام‌به‌گامی را در زمینه‌ی اصول متقاعدسازی مخاطب و سرمایه‌گذار در اختیار شما قرار می‌دهد. رهنمودهای مایک مویر در این کتاب صوتی تنها محدود به کسب‌وکارها و فضای شغلی نیست. شما در طول روز بارها و بارها در موقعیتی قرار می‌گیرید که باید در آن طرفِ مقابلتان را درباره‌ی مسئله‌ای متقاعد کنید. گاهی باید فروشنده را متقاعد کنید که گران‌فروشی نکند. گاهی خود در مقام یک فروشنده می‌خواهید مشتری‌تان را قانع کنید که تخفیف بالای ده درصد برایتان صرفه‌ی اقتصادی ندارد.

حتی در زندگی روزمره نیز ممکن است به راهنمایی‌های این کتاب صوتی نیاز پیدا کنید. وقتی می‌خواهید دوستانتان را قانع کنید که برای خوردن شام به رستورانی که شما پیشنهاد می‌دهید بروند. یا هنگامی که تلاش می‌کنید همسرتان را متقاعد کنید که رفتارش در مقابل جمع با شما نادرست بوده است. چه یک سرمایه‌گذار کارکشته و پرآوازه باشید، چه فردی که با این سرمایه‌گذار قرار جلسه دارد، چه مشغول یک زندگی شخصیِ بی‌حاشیه، توصیه‌های این کتاب می‌تواند کیفیت تعامل‌ها و ارتباطات اجتماعی شما را افزایش دهد.

فرقی ندارد که در محل کار هستید یا در زندگی شخصی و روزانه؛ مایک مویر هر کنشی را می‌کوشید در آن کسی را متقاعد سازید یا تأثیری بر او بگذارید، به مثابه‌ی یک ارائه و کنفرانس می‌بیند. ارائه‌ای که شما در آن نقش مجری را دارید. او فضای ارائه را به سه منطقه‌ی مجزا تقسیم می‌کند: 1. منطقه‌ی صمیمیت: جایی که شما با مخاطب یا مخاطبان خود ارتباط شخصی برقرار می‌کنید. 2. منطقه‌ی هیجان: جایی که توجه جمعیت را به خود جلب می‌کنید تا آن‌ها را درگیر پیام خود کنید. 3. منطقه‌ی اطلاعات: جایی که جزئیات ارائه و صحبت‌های خود را به دیگر تصمیم‌گیرندگان منتقل می‌کنید.

با رهنمودهایی که مایک مویر در کتاب صوتی نینجای چابک برای شما در نظر گرفته است، می‌توانید یک ارائه‌ی عالی داشته باشید و مخاطبان خود را خیره و انگشت‌به‌دهان بگذارید! ترجمه‌ی این اثر را کیارش عباس‌زاده، رعنا خوش‌دل و مهرین نظری بر عهده داشته‌اند و نشر صوتی سماوا با همکاری انتشارات ویان آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

در نکوداشت کتاب صوتی نینجای چابک

  • من هزاران کتاب در حوزه‌ی بازاریابی و فروش خوانده‌ام و هزاران کلاس آموزش رسمی در این حوزه گذرانده‌ام، اما همه‌ی آن‌ها در مقابل تکنیک‌های عملی مایک مویر هیچ‌اند. (جکی شوارتز، سیاره‌ی انیشتین)

کتاب صوتی نینجای چابک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای متقاعدسازی اطرافیان خود و اثرگذاری بر روی دیگران هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با مایک مویر بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و کارآفرین آمریکایی، استاد مدعو دانشگاه نورث وسترن و دانشیار دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه شیکاگو است. مایک مویر تا کنون هشت کتاب در حوزه‌ی کسب‌وکار و موفقیت در آموزش پیشرفته نوشته و منتشر کرده است. او از خلال سال‌ها تجربه‌ی حرفه‌ای در این زمینه، شرکت‌های بسیاری را از صفر راه‌اندازی کرده، به شرکت‌های استارت‌آپی مختلفی پیوسته، به دیگران کمک کرده تا شرکت‌های خود را راه‌اندازی کنند، میلیون‌ها دلار سرمایه برای تأسیس استارت‌آپ جمع‌آوری نموده و به کسب‌وکارهای نوپا کمک‌های قابل‌توجهی کرده است. مایر از ابتدای مسیر خود در صنایع مختلفی از کارخانه‌ی جاروبرقی گرفته تا شاسی موتورخانه کار کرده است. این کارآفرین پرآوازه مدارج تحصیلی خود را در رشته‌ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دانشگاه نورث وسترن و مدیریت بازرگانی در دانشگاه شیکاگو تکمیل کرده است. او خودش را یک نینجای چابک می‌داند. اگر نمی‌دانید نینجای چابک چه‌جور نینجایی است، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی نینجای چابک می‌شنویم

طراحی حرکات فیزیکی مؤثر: علت ثابت ایستادن ارائه‌دهنده این است که اغلب افراد نمی‌دانند چه حرکات مناسبی را باید انجام دهند. تمرکز کتاب به آموزش همین نکته است: این که در حین ارائه چه حرکاتی را باید انجام دهید که شامل محل ایستادن، زمان گام برداشتن و قدم زدن، نحوه‌ی حرکت دستان، نحوه‌ی ایجاد ارتباط چشمی و نحوه‌ی بهره‌گیری از آوای صداست. من مجموعه‌ی این اقدامات را طراحی نکات فیزیکی مؤثر می‌نامم.

درواقع مجموعه‌ی این اقدامات، طراحی هنرمندانه‌ای از ترتیب و توالی حرکاتی است که موجب تأثیرگذاری بر حضار شده تا امکان درک مطالب از منظر دید ارائه‌دهنده را فراهم نماید. حرکات فیزیکی مؤثر، ارائه‌ی بی‌نظیری را برای مخاطبان به همراه دارند که علاوه بر ایجاد سرگرمی، هدف دیگری نیز به دنبال دارند و آن تأثیرگذاری است. کمی برنامه‌ریزی در این زمینه پیشرفت چشمگیری را به همراه خواهد داشت. شما نمی‌توانید با خسته کردن شنوندگان خود، آن‌ها را به خرید محصولاتتان ترغیب نمایید. در بیشتر مواقع مشتریان به دلیل ارائه‌ی کسل‌کننده به خرید محصولات علاقه‌مند نمی‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
9 دقیقه
نظر خوانندگان
5 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم
28 دقیقه
تألیف
5 دقیقه
پیشگفتار
8 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل یک: نکات منفی یک ارائه‌دهنده
20 دقیقه
فصل دو: طراحی حرکات فیزیکی مؤثر
56 دقیقه
فصل سه: حرکات مؤثر ارائه
17 دقیقه
فصل چهار: اسلایدهای ارائه
44 دقیقه
فصل پنج: جانمایی محدوده‌ی مؤثر
54 دقیقه
فصل شش: روند ارائه
13 دقیقه
فصل هفت: تغییرات
24 دقیقه
فصل هشت: مخرب‌های پرسش و پاسخ ارائه
8 دقیقه
فصل نه: نواحی در بحث و گفت‌وگو
9 دقیقه
فصل ده: بی‌نقص بودن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نینجای چابک: اصول متقاعدسازی مخاطب و سرمایه‌گذار
نویسنده
مترجمکیارش عباس زاده، رعنا خوشدل، مهرین نظری
راویمحمد سلیمی
ناشر چاپیانتشارات ویان
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 24500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نینجای چابک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نینجای چابک

برای دریافت کتاب صوتی نینجای چابک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.