معرفی و دانلود کتاب صوتی هارولد و گریس

عکس جلد کتاب صوتی هارولد و گریس
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هارولد و گریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هارولد و گریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هارولد و گریس

کتاب صوتی هارولد و گریس نوشتهٔ سین ای اوری دربارهٔ یک کرم ابریشم و یک قورباغه است که با وجود تفاوت‌هایی که با هم دارند، دوستان خوبی برای هم هستند و به تمسخرهای دیگران توجه نمی‌کنند.

موضوع کتاب صوتی هارولد و گریس چیست؟

یک روز پاییزی سرد برگی تنها بر روی یک درخت کوچک زندگی می‌کرد. روی آن برگ تعداد زیادی تخم ابریشمی و تعدادی هم تخم لزج چسبیده بودند. اما آن روز طوفانی شد که تمام آن تخم‌های کوچک را از روی آن انداخت. اما از میان آن‌ها دوتای آن‌ها هنوز سر جایشان مانده بودند. آن دو تخم در کنار هم به رشد کردن ادامه دادند و سر برآوردند.

یکی از آن‌ها کرم ابریشم کوچکی به اسم «گریس» و دیگری بچه قورباغه‌ای به اسم «هارولد» بودند. آن‌ها از زمان به دنیا آمدن همراه هم بودند و به دوستان خوب هم تبدیل شدند. اطرافیانشان هارولد و گریس را به‌خاطر تفاوت‌های نژادی‌شان مسخره می‌کردند و این موضوع باعث شد تا آن‌ها به دنبال هم‌نوعانشان بگردند.

وقتی هارولد و گریس به نزد یکدیگر برگشتند، تفاوت‌های زیادی کرده بودند. گریس به پروانهٔ زیبایی تبدیل شده بود و هارولد قورباغهٔ بزرگی بود که می‌توانست در آب هم شنا کند و با ماهی‌ها دوست شود. آن‌ها با دیدن هم بسیار خوشحال شدند و تصمیم گرفتند تا همیشه کنار هم بمانند...

سین ای اوری (Sean E. Avery) در کتاب هارولد و گریس (Harold and Grace) با تعریف داستانی زیبا و سرگرم‌کننده به کودکان مسائلی مثل حفظ روابط دوستانه و بی‌توجهی به تفاوت‌های ظاهری و نژادی را یاد می‌دهد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هارولد و گریس:

- لحن بازیگوش و شخصیت‌های حیوانی دوست‌داشتنی که برای کودکان پیش‌دبستانی جذاب خواهد بود. (روزنامه هرالد سان)
- نثر قافیه‌دار اوری بسیار گیرا است. (Canberra Times)

کتاب صوتی هارولد و گریس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی هارولد و گریس می‌شنویم:

هارولد نمی­‌تونست باور کنه که اون کیسه‌­ی ابریشمی کوچولو، دوستش رو در تمام این مدت قایم کرده بود. واقعا نمی­‌تونست باور کنه که نزدیک بود دوستش رو برای صبحونه بخوره. گریس به یک پروانه‌­ی خیلی زیبا تبدیل شده ­بود و هارولد هم به یک قورباغه­‌ی معرکه. هارولد می­‌تونست اینور و اون­ور بپره و گریس هم می‌­تونست پرواز کنه. اون‌­ها دیگه نیازی نداشتند که کنار برکه­‌ی کوچیک و اون درخت نحیف بمونند. رفتند تا دنیا رو بگردند و ماجراجویی کنند. حتی خیلی زود تونستن بقیه‌­ی موجوداتی که شبیه خودشون بودند رو پیدا کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
هارولد و گریس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هارولد و گریس
نویسنده
مترجمکوثر خدامی
راوینرگس داغمه چی، شهربانو حسینی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هارولد و گریس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هارولد و گریس

برای دریافت کتاب صوتی هارولد و گریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.