معرفی و دانلود کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر

عکس جلد کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر
قیمت:
۷۷۰۰۰ 53900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر

کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر یکی از کامل‌ترین آثاری است که در حیطه‌ی تجربه‌ی مشتری به نگارش درآمده است. بلیک مورگان به عنوان متخصصی به نام در امور تجارت و بازاریابی، در این کتاب به زبانی ساده و خالی از ابهام، اسرار نوآوری در جذب و حفظ مشتری را به شما می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر:

«تجربه مشتری» عنوان حیطه‌ی نسبتاً جدیدی در علوم تجاری است که بازار آموزش و فراگیری‌اش این روزها حسابی داغ است. کتاب هر چه بیشتر، بهتر (More is More) که اکنون پیش رو دارید یک اثر آموزشی کم‌نظیر در همین زمینه است که بلیک مورگان برای نگارش آن از سال‌ها تجربه‌ی حرفه‌ای خود بهره برده است.

آنچه او آموزش می‌دهد شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و اعمال است که در وهله‌ی نخست مشتری را جذب شرکت شما کرده، و در گام بعد او را به عضو وفادار باشگاه مشتریانتان بدل می‌کند. مورگان در این کتاب تأکید فراوانی بر موضوع پراهمیتِ رابطه با مشتری دارد؛ رابطه‌ای سازنده و حتی در صورت امکان، نیمه شخصی. زیرا به باور او، آن فروشنده‌ای خلاق است که نه تنها از آنچه در سر مشتری می‌گذرد مطلع است، بلکه مهم‌تر از آن، می‌تواند بر آن تأثیر نیز بگذارد؛ چنین تأثیرگذاری‌ای نیز مستلزم برقراری نوع خاصی از ارتباط است.

اما چرا آشنایی با مطالب این‌چنینی مهم و ضروری است؟ در پاسخ باید گفت که شرایط بازار مدت‌هاست که به نفع مشتریان تغییر کرده است. در گذشته، فروشنده به دلیل در انحصار داشتن کالا یا خدمتی خاص، دست بالا را در برابر مشتری داشت؛ چه در قیمت‌گذاری، چه در سایر مسائل مربوطه.

اما در دنیای امروز به دلیل وفور تولیدکنندگان کالاها و ارائه‌دهندگان خدمات، و در نتیجه، تنوع محصولات، مشتریان خود را مخیر به انتخاب از میان انواع گزینه‌های پیشنهادی می‌بینند؛ پس بر عهده‌ی شمای فروشنده است که در رقابت با سایر فروشندگان، توجه مشتری را به سوی محصول خود جلب کنید. از آنچه گفته شد، ضرورت آشنایی با مطالب کتاب‌هایی چون هر چه بیشتر، بهتر دریافته می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر:

- بلیک مورگان آینده‌ی تجربیات مشتری خوب را می‌بیند و روش هدایت شرکت را برای شما طرح‌ریزی می‌کند. (جان راسمن)

- مطالعه‌ی کتاب هرچه بیشتر، بهتر برای هر مدیر ارشد مشتری‌ای الزامی است؛ زیرا نگرش‌های جدیدی در رشته‌ی در حال توسعه‌ی تجربه‌ی مشتری فراهم می‌آورد. (کلیر برنز)

- شرکت‌های برنده، برای اینکه در این بازار بسیار رقابتی موفق باشند، فرهنگ‌ نوآوری را رواج می‌دهند که بر تقویت مداوم روابط بلند‌مدت با مشتری متمرکز است. بلیک مورگان، با مثال‌هایی واقعی و عبارات قابل ‌درک، الگویی برای دستیابی به این هدف فراهم می‌آورد. اگر به دنبال مطالب بیشتری در این زمینه هستید، حتماً به کتاب بلیک مورگان گوش دهید . (کریس مک‌کن)

کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به این کتاب شنیداری را به تمام رهبران برندها و صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم.

با بلیک مورگان بیشتر آشنا شویم:

او یکی از نویسندگان و سخنران‌های مشهور در حیطه‌ی تجربه‌ی مشتری است. مورگان با برندهایی چون اینتل، وریزون، شرکت خرده‌فروشی نیومارک نایت فرانک، و بسیاری از دیگر صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در زمینه‌ی تجربه‌ی مشتری همکاری داشته است. او نویسنده‌ی تمام‌وقت فوربس است و همچنین پادکست معروفی به نام مشتری مدرن را منتشر می‌کند. کتاب هر چه بیشتر بهتر، معروف‌ترین اثر بلیک مورگان (Blake Morgan) در زمینه‌ی کسب و کار به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر می‌شنویم:

پنج روند مهم، آینده‌ی تجربه‌ی مشتری را شکل می‌دهند. تغییر سطح انتظارات و رفتار مشتری، تکنولوژی، اقتصاد اشتراکی و مبتنی بر تقاضا، داده‌ها، طرح سازمانی. در چند فصل بعد، این پنج روند را برای شما به تفصیل توضیح می‌دهم. همچنین بررسی می‌کنم که آنها چه ارتباطی به شما و آینده‌ی اقتصاد شما دارند.

در ابتدا، درباره سطح انتظارات مشتری و اینکه چرا به این سرعت تغییر می‌کند صحبت می‌کنیم. سطح انتظارات مشتری بر مبنای تجربیات قبلی او با یک یا چند شرکت دیگر سنجیده می‌شود که مقایسه‌هایی ثابت‌اند. آیا می‌توانید تصور کنید مشتری‌ای که از سایت آمازون استفاده می‌کند، چطور آن را با یک شرکت خدماتی و هواپیمایی یا DMV مقایسه می‌کند؟ معیارهای مشتریان وقتی تغییر می‌کند که سطح انتظارات آنها از برندهای جدید و ابتکاری فراتر برود. برای مثال، پس از به شهرت رسیدن آمازون پرایم، مشتریان آنلاین علاوه بر ارسال رایگان، انتظار بازگشت رایگان کالا را نیز داشتند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
8 دقیقه
تعاریف دیگران از کتاب
8 دقیقه
پیشگفتار
3 دقیقه
درباره نویسنده
27 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
بخش یک: تجربه مشتری، امروز و فردا
20 دقیقه
اهمیت مدیر ارشد مشتری
18 دقیقه
مشتریان می‌خواهند کسب و کار را به روش خود انجام دهند
22 دقیقه
بسته‌های فروش مشتری‌مدار با پیام‌رسانِ فیسبوک
23 دقیقه
نقش روبه رشد تکنولوژی در تجربه مشتری
23 دقیقه
محصولاتی که گوش می‌دهند، تحلیل می‌کنند و صحبت می‌کنند
19 دقیقه
اصلاح آشفتگی داده‌های بزرگ و بازاریابی
25 دقیقه
یادگیری ماشین به تصمیم‌گیری شرکت‌ها کمک می‌کند
19 دقیقه
بخش دو: ایجاد تجربیات مشتری تأثیرگذار
15 دقیقه
چیز خاصی طراحی کنید!
9 دقیقه
خشنودی از خود در بلک باستر
18 دقیقه
تجربه‌ی قابل قبول به کارکنان پیشنهاد دهید
13 دقیقه
کار در ایر بی ان بی
17 دقیقه
با تکنولوژی به روز شوید
18 دقیقه
مشتری را وسوسه کنید
12 دقیقه
آیا مشتری باید اطلاعات را تکرار کند؟
17 دقیقه
به مسئولیت و پاسخگویی پاداش دهید
22 دقیقه
فعالیت‌های اجتماعی شرکت
8 دقیقه
انجام دادن کار درست
19 دقیقه
اختلال و نوآوری را با آغوش باز بپذیرید
13 دقیقه
نقش متغیر فروشگاه خرده فروشی
16 دقیقه
مطالعه موردی
19 دقیقه
بخش سه: طراحی تجربه مشتری آینده
20 دقیقه
شش حلقه تجربه مشتری مدرن
15 دقیقه
فرهنگ‌ها و اولویت‌ها
11 دقیقه
نگرش مثبت
12 دقیقه
تجربه مشتری در نسل‌های مختلف
23 دقیقه
نسل هزاره
16 دقیقه
مشارکت نسل هزاره
16 دقیقه
مسائل مشتریان را حل کنید
20 دقیقه
شکاف عملکرد تجربه مشتری
15 دقیقه
تمرکز بر سودهای سه ماه
6 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر
نویسنده
مترجمحوا میر محمدیان
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۷۷۰۰۰ 53900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر

برای دریافت کتاب صوتی هر چه بیشتر، بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.