معرفی و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو

عکس جلد کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۸۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو

کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو نوشته‌ی جی. کی. رولینگ، شما را با خود به دنیای هیجان‌انگیز جادوگری می‌برد و در پی آن داستان خارق‌العاده زندگی نوجوانی به نام هری پاتر را روایت می‌کند که تا مدت‌ها ذهن شما را درگیر خود می‌کند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در طول تاریخ است.

خلاصه‌ی کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو (Harry Potter and the Philosopher's Stone):

شخصیت اصلی این داستان مهیج و شگفت‌انگیز، نوجوان سیزده ساله‌ای به نام هری پاتر نام دارد که در نوجوانی متوجه شده است که به این دنیا تعلق ندارد. او برای دستیابی به دنیای تازه‌ی خود به مشکلات پیچیده و دشواری برخورد می‌کند. پس از مدتی او متوجه می‌شود پدر و مادرش در تصادف نمرده‌اند، بلکه توسط جادوگری به اسم ولدمورت کشته شده‌اند. سپس موفق می‌شود در مدرسه‌‌ای به نام هاگوارتز قبول شود. او در مدرسه با دوستان و معلمان جدیدی آشنا می‌شود. سرانجام سنگی شگفت‌انگیز و زیبا را پیدا می‌کند که پس از یافتنش مشکلات زیادی برایش به وجود می‌آید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر:

هری پاتر و سنگ جادو، نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است که ژانر فانتزی و تخیلی را دربردارد. این ژانر یکی از ژانرهای پرطرفدار و محبوب در میان گروه‌های سنی مختلف، مخصوصا جوانان است. مجموعه کتاب‌‌های هری پاتر از مشهورترین آن‌ها به حساب می‌آید. این مجموعه داستان به روایت ماجراهای جادوگری نوجوان به اسم هری پاتر به همراه نزدیک‌ترین و صمیمی‌ترین دوستانش، به نام‌های رون ویزلی و هرمیون گرنجر، در مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازد. هری پاتر می‌کوشد که جادوگر سیاه را شکست بدهد.

جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling) این شاهکار درخشان را با نثری هیجان‌انگیز، روان و ملموس نوشته است تا مفاهیم خیر و شر و ارزش‌هایی مانند شجاعت، عشق و وفاداری را برای شما به تصویر بکشد. کریس کلمبوس کارگردان باتجربه و برجسته آمریکایی در سال 2001 میلادی، فیلمی به اقتباس از این کتاب و با همین عنوان ساخت که بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

خالق هری پاتر، جی. کی. رولینگ را بیشتر بشناسیم:

جی. کی. رولینگ نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش و برجسته‌ی تاریخ است که در سال 1965 در انگلستان چشم به جهان گشود. او عمدهٔ شهرتش را برای نگارش مجموعه داستان‌های هری پاتر کسب کرده است. این مجموعه‌ی داستانی به 65 زبان و تقریبا در 450 میلیون نسخه به چاپ رسیده است. کتاب‌های هری پاتر یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند.

او دوران کودکی خوبی را سپری کرد. پس از اخذ مدرک کارشناسی خود در رشته‌ی ادبیات فرانسه، از دانشگاهی معتبر، به عنوان مترجم و منشی در سازمان عفو بین‌الملل فعالیت کرد. چند سال بعد با روزنامه‌نگاری پرتغالی ازدواج کرد اما زندگی مشترکش چندان دوامی نیاورد و همراه با دخترش به ادینبرو اسکاتلند مهاجرت کرد. او در برهه‌ای از زندگی‌اش دچار افسردگی شدید شد و سلامت روحی و روانی‌اش آسیب دید و چندین مرتبه دست به خودکشی زد. او زندگی سخت و دشواری داشت و برای رهایی از آن دست به نوشتن کتاب هری پاتر زد و اکنون یکی از مشهورترین و ثروتمندترین زنان جهان است.

کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب برای تمام گروه‌های سنی مناسب و جذاب است، اما چون این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های فانتزی و تخیلی قرار می‌گیرد و دربردارنده‌ی داستان‌‌هایی هیجان‌انگیز است، بیشتر مناسب گروه سنی نوجوانان است.

در قسمتی از کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو می‌شنویم:

آن‌ها خانواده‌ی مرفه‌ای بودند و هیچ کم و کسری نداشتند اما در این خانواده رازی وجود داشت که نباید برملا می‌شد. آن‌ها همیشه در هول و هراس بودند که مبادا روزی کسی به رازشان پی ببرد. حتی تصور این که کسی از خانواده‌ی پاتر چیزی بداند برایشان غیرقابل تحمل بود. خانم پاتر خواهر خانم دورسلی بود اما سا‌ها بود که یکدیگر را ندیده بودند. در واقع خانم دورسلی وانمود می‌کرد که خواهری ندارد زیرا خواهر او و شوهر بی‌مصرفش ذره‌ای به خانواده‌ی آن‌ها شباهت نداشتند. دورسلی‌ها همیشه از این واهمه داشتند که روزی خانواده‌ی پاتر در آن حوالی آفتابی شوند و سرزبان‌ها بیفتند. آن‌ها این را نیز می‌دانستند که خواهر خانم دورسلی یک پسر کوچک دارد ولی هرگز او را ندیده بودند و این خود بهانه‌ی دیگری برای دوری کردن از پاترها به دست آن‌ها می‌داد زیرا نمی‌خواستند پسرشان با پسر خانواده‌ی پاتر دوست و همبازی شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
نمونه 4
39 دقیقه
فصل اول: پسری که زنده ماند
27 دقیقه
فصل دوم: ناپدیدشدن محفظه‌‌ی شیشه‌ای
31 دقیقه
فصل سوم: نامه‌های مرموز
30 دقیقه
فصل چهارم: کلیددار
33 دقیقه
فصل پنجم: کوچه‌ی دیاگون - بخش اول
24 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل ششم: سکوی نه و سه چهارم - بخش اول
30 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
37 دقیقه
فصل هفتم: کلاه قاضی
25 دقیقه
فصل هشتم: استاد درس معجون‌ها
20 دقیقه
فصل نهم: جدال نیمه شب - بخش اول
22 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
34 دقیقه
فصل دهم: جشن هالووین
28 دقیقه
فصل یازدهم: روز مسابقه
12 دقیقه
فصل دوازدهم: آینه‌ی نفاق‌انگیز - بخش اول
34 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
27 دقیقه
فصل سیزدهم: نیکلاس فلامل
28 دقیقه
فصل چهاردهم: نوربرث، اژدهای دندانه‌دار
13 دقیقه
فصل پانزدهم: جنگل ممنوع - بخش اول
30 دقیقه
فصل پانزدهم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل شانزدهم: عبور از دریچه - بخش اول
31 دقیقه
فصل شانزدهم - بخش دوم
32 دقیقه
فصل هفدهم: مرد دو چهره - بخش اول
17 دقیقه
فصل هفدهم - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو
نویسنده
مترجمسعید کبریایی
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای تندیس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰۰ ۸۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو

زهرا یقطین
۱۳۹۹/۱/۲۶
نمونه رو که شنیدم نتونستم صبر کنم و بلافاصله کتاب رو خریداری کردم. الان بعد از شنیدن ۷ فصلِ کتاب کاملا از انتخابم راضیم. صمیمانه پیشنهاد میدم قسمت‌های دیگر کتاب رو هم صوتی کنید و درصورت امکان به جز روایت اصلی که با صدای آقای سلطان زاده هست، برای صدای خانم‌ها از گوینده‌ی خانم استفاده کنید. این کار به واقعی تر شدن داستان کمک زیادی میکنه. ممنون از آوانامه، کتابراه و گوینده‌ی عزیز
جیل ایرانی
۱۴۰۲/۸/۳۰
این داستان با وجود پرداختن زیاد به جزییات، حوصله سربر نیست. تخیل نویسنده و تصویرسازی‌ها واقعا عجیب و اسرارآمیز هستند.
تخیل به قدری در این کتاب قوی است که گاهی به دشواری می‌توان تصور کرد نویسنده تنها یک نفر بوده است! طنز در بیشتر قسمت‌های داستان، با زبان نویسنده آمیخته شده و خصوصا زمان‌هایی که با
انتظار ندارید طنزی قوی روبه‌رو می‌شوید!
نکته‌ای قابل ذکر وجود دارد که باعث شباهت داستان به داستان‌های کودک می‌شود و آن سیاه و سفید بودن شخصیت‌هاست. شخصیت‌ها دو دسته‌ی کاملا پلید و کاملا پاک دارند؛ ویژگی‌های خاص خود را هم دارند مثلا هاگرید مهربان و ساده، هرمیون جدی، دامبلدور بسیار بانمک و در عین حال حکیم هستند اما همه کاملا خوبند. از طرفی مالفوی یا شوهرخاله‌ی هری همیشه بدترین افکار را دارند و خالی از هرگونه و هر میزان نیکی هستند. من به شخصه نمی‌توانستم با کتاب‌های صوتی ارتباط بگیرم ولی اینجا علاوه بر جذابیت خود داستان، گوینده هم زبردست است که گوش کردن به این کتاب را تبدیل به تجربه‌ی جالبی می‌کند. خوش صدا و واقف به مطلب است و خصوصا در برخی اشارات ریز طنز، لحنی جالب دارد که به نظر من بار طنز را بیشتر می‌کند.
لحن همیشه مضطرب هری، تقریبا تنها ایراد شخص من به گوینده است.
لازم است به افکت‌های صوتی و موسیقی‌ها هم اشاره کنم که به جا و متناسب با فضا انتخاب شده‌اند و زیاد از حد کوتاه یا طولانی هم نیستند.
امیر ذبیحی
۱۴۰۲/۵/۲
کتاب که نیاز به تعریف و توصیف نداره میمونه ترجمه که کاملا عالیه و جزو معدود کتاباییه که هیچ کجا به خودتون نمیگید ایکاش اون شکلی ترجمه کرده بود یا بجای این واژگان از واژگان دیگه‌ای استفاده کرده بوددر مورد روایت که اصلا نظیر ندارهمن در مورد کتاب‌های صوتی طرفدار علی عمرانی بودم و فکر نمی‌کردم راوی و و صداپیشه بهتری وجود داشته باشه اما آرمان سلطان زاده نظرم رو کاملا عوض کرد به ادمزه هزارتا شخصیت می‌تونه صداها لحن‌های مختلفی از حنجره‌اش دربیاره و همیشه شگفت زده تون میکنه خلاصه که نمره این کتاب صوتی بیست بیسته و از هیچ لحاظی نمیتونست بهتر از این باشه ممنون از تمام کسانی که لذت بردن از چنین تجربه فوق العاده‌ای رو نصیبمون کردن
سلاله احدیان
۱۳۹۹/۲/۸
من داستان‌های هری پاتر را خیلی دوست دارم. چون درونش پر از رمز و راز است و جزو داستان‌هایی است که تا یه جا فکر می‌کردی چنین است ولی تازه می‌فهمی که داستان از چه قرار است. اگر شما هم از این دسته هستید که داستان‌های پر رمز و راز را دوست دارد حتما بخرید. 👌👌
Fereshteh k
۱۴۰۱/۵/۱۱
در یک کلام فوق العاده بود🤩👌🏻🔮
هری پاتر سن و سال نمیشناسه و من ۲۵ساله و برد توی عالم رویا و جادو و ساعاتی از دنیای ادم بزرگا و دغدغه‌ها و دلمشغولی‌ها دور کرد.
گوینده آرمان سلطان زاده عزیز هست که بسیاررررر جذابببب شخصیت‌های مختلف و صداگزاری کردن، صداشون گرم و پر از ارامشه!
کتاب توصیفات دقیقی
داره و اگه قوه‌ی تخیل خوبی داشته باشین همه‌ی صحنه هاشو میتونید به راحتی مجسم کنید و با کتاب ارتباط بگیرین.
توصیه می‌کنم قبل دیدن فیلم هری پاتر حتمااااا کتابش و بخونید چون جزییات بیشتری داره و لذت دیدن فیلم و دو چندان میکنه🤩👌🏻
مجید همایونی افشار
۱۴۰۲/۶/۲۶
من هیچگاه از کتاب‌های فانتزی خوشمم نمی‌آمد و در حین خواندن کتاب فردیک بکمن بنام: مادر بزرگ سلام می‌رساند و می‌گوید متاسف است با اصطلاح گریفیندور آشنا شدم و کنجاویم تحریک شد و بمحض پایان کتاب جلد اول هری پاترم را دست گرفتم آن هم با صدای مسخ کننده و جادویی آرمان سلطان زاده و قلاب کتاب گیر کرد و چهار کتاب صوتی را گوش دادم و می‌توانم بگویم جادوم شدم، چون فقط چهار جلد از هری پاترها صوتی بود مابقی ۱۳ جلد را در عید ۱۴۰۰ بی وقفه خواندم و یکی از بهترین کتابهایی شد که تا کنون خوانده امتوصیه می‌کنم بخوانید و مطمئن هستم شما هم همانند من لذت خواهید برد و جادو می‌شوید.
Foruzanbehnam
۱۳۹۹/۱/۲۲
بسیار عالی با صدای آرامش بخش، کاش هرچی زودتر بقیه هری پاتر هارو هم صوتی کنید😍
فریماه بسطامی
۱۳۹۹/۱/۲۴
من بااین که کل فیلمش رو دیدم ولی کتابش از فیلمش قشنگتره🎆
زهرا مقدم
۱۳۹۹/۱/۲۱
با سلام وتشکر کتاب‌های هری پاتر عالی هستند. لطفا نسخه‌ی صوتی هری پاتر وزندانی آزکابان رو هم بگذارید. ممنون ضمنا اگر نسخه صوتی مجموعه هفتگانه هری پاتر رو با تخفیف بگذارید که عالیه. و همچنین کتاب‌های جدید جی کی رولینگ که در ژانر جنایی و معمایی نوشته رو نسخه الکترونیک یا صوتی رو بگذارید. با تشکر مجدد.
شقایق پیمانی
۱۴۰۱/۵/۲۱
من علیرغم علاقه‌ی زیادی که به شخصیت‌های هری پاتر داشتم، با توجه به صحبت اطرافیان، امسال برای بار اول تصمیم گرفتم کتاب صوتیش رو گوش بدم. حقیقتاً از لحظه به لحظش لذت بردم و خیلی خیلی ممنونم از گوینده‌ی عزیز، آقای سلطان زاده، که اینقدر زیبا این داستان شگفت انگیز رو پیش بردن. با اینکه صدای تمامی با لحن شخصیت‌ها ایشون بود، خیلی هنرمندانه تغییر میدادن و بر جذابیت ماجرا اضافه می‌کردن.
ممنونم از کتابراه💜
Mehrnoosh Fg
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
خیلی کتاب قشنگیه.
صدای راوی، سرعت خوانش، موسیقی متن.
همه چی به نظرم بی نظیر بود.
من قبلا سری فیلمهای هری پاتر رو دیده بودم ولی تا حالا مجموعه کتابهاشو نخونده بودم و الان احساس میکنم باید زودتر از اینا کتابشو میخوندم.
کتابش خیلیییی قشنگتر از فیلمشه، روایت داستان طوریه که همه چی رو میشه راحت مثل یه فیلم تصور کرد.
به نظرم کتاب بی نظیریه.
حتما ادامه مجموعش رو هم به صورت صوتی گوش میدم.
رها امینی
۱۳۹۹/۱/۲۶
خیلی چیزا توی فیلم مشخص نمی‌شه بنابراین خوندن کتابش واجبه. خیلی خوب بود لطفا جلد‌های دیگه رو هم صوتی کنین:)
نرگس دیلمی
۱۴۰۲/۳/۲۱
خیییییلی خییییلی دوستش داشتم. من کلا از اون آدم‌هایی هستم که اعتقاد دارن کتاب باید چیزی به آدم اضافه کنه، یا کتاب تاریخی میخونم یا روانشناسی و خودشناسی اصلا اهل رمان و نمایش و داستان نیستم، این اولین تجربه داستانیم بود انقدر دوستش داشتم که تو چند روز، جلد اول و دومو تموم کردم الان میخوام جلد سومو بخرم. موزیک عالی. گوینده عالی. خود داستانم که فوق العاده است. مرسی از کتابراه ❤️
دنیا رضایی
۱۴۰۱/۸/۸
همه دوران نوجوانیم با خوندن کتابای هری پاتر گذشته من وقتی ۱۱ سالم بود با هری پاتر اشنا شدم و هر سال جلد جدید میومد من با هری‌و‌رون و هرمیون باهم بزرگ شدیم الان۳۰ سالمه و کتابای صوتیش رو با پسرم که ۵ سالشه گوش میدیم لذت میبرم حس و‌حال نوجوونیم دارم 🥰ممنونم بخاطر این حس زیبا که به من و پسرم هدیه دادین.
پسرمم عاشقش شده 🥰
بهار هوشیار
۱۴۰۲/۵/۲۶
برای کسایی که طرفدار هری پاتر هستن که نیازی به تعریف نیست ولی کسایی که یه چیزی از هری پاتر شنیدن اما هیچوقت جدی نگرفتنش و به نظرشون داستان بچگونه‌ای هستش، توصیه میکنم یکبار وقت بذارن و این کتاب رو گوش بدن تا با این شاهکار آشنا بشن و دیگه نتونن ازش دل بکنن. بعد از بیست سال از اولین باری که با هری پاتر آشنا شدم هنوزم شنیدن آهنگش و خوندن کتابش ضربان قلبم رو بالا میبره....
مشاهده همه نظرات 308

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو

برای دریافت کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.