معرفی و دانلود کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

عکس جلد کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو
قیمت:
۱۰۶۰۰۰ 74200 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

برای قدم گذاشتن به دنیای افسانه‌ها آماده هستید؟ کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو شاهکاری از آندژی ساپکوفسکی، نویسنده‌ی لهستانی است. او با الهام از داستان‌های کهن اروپای شرقی سرزمینی خیالی خلق کرده که درمیان پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. این کتاب قصه‌ی مردی به نام گرالت را روایت می‌کند، جنگویی با قدرت‌های جسمانی و جادویی که ناخواسته در بازی شاهان قرار می‌گیرد... .

درباره‌ی کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

قاتل یا قهرمان؟ گرالت از ریویا نامی معروف میان دوستداران بازی‌های ویدیویی است که پس از استقبال گسترده راهش را به تلویزیون هم باز کرد. این مرد جنگجو با موهای سفیدی که هیچ تناسبی با چهره‌ی نسبتا جوانش ندارد جایگاه رفیعی در لیست مبارزان داستان‌های خیالی دارد. اما او واقعا کیست؟ آیا با تکیه بر سریال اقتباسی یا انجام سری بازی‌های معروفش می‌توان او را شناخت؟ پاسخ همانگونه که حدس می‌زنید منفی است و دلایل آن را حین معرفی کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو (The Last Wish) از آندژی ساپکوفسکی ارائه می‌دهیم.

ابتدا با کلمه‌ی ویچر آغاز می‌کنیم. این مرد عظیم‌الجثه که در زمینه‌ی وردهای جادویی هم دستی بر آتش دارد، در کودکی تحت آزمایش‌هایی خاص قرار گرفته تا بالاترین هشیاری در حواس جسمانی‌ را به دست آورد. سپس سال‌ها آموزش حرفه‌ای دیده تا علاوه بر استعداد، مهارت‌های جنگاوری را هم کسب کند و به رقیبی غیرقابل شکست در تمام مبارزات تبدیل شود. دیگر هم‌سلکان او نیز پروسه مشابهی را طی کرده‌اند اما کودکان معدودی از فرایند ویچر شدن جان سالم به در می‌برند و تعداد افرادی که به پیری می‌رسند حتی کمتر است، به همین دلیل اگر ویچرها را گروهی تقریبا در حال انقراض بدانیم بزرگنمایی نکرده‌ایم. پس جای تعحب نیست اگر گرالت از ریویا، تنها ویچری است که فعلا با او ملاقات می‌کنید مخصوصا اینکه نویسنده هیچ علاقه‌ای به فاش شدن زودهنگام رازهایش ندارد و ما هم بیشتر از این درباره‌ی طبیعت ناشناخته‌ی جماعت ویچر قلم‌فرسایی نمی‌کنیم.

این جنگجوهای منحصربه‌فرد از راه کشتن هیولاها امرار معاش می‌کنند که تقریبا هیچ جنبه‌ی خیرخواهانه‌ای ندارد. مردی که در کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو با او آشنا می‌شوید نه یک قهرمان یا قاتل، بلکه مزدوری حرفه‌ای است و به هر که پولی برای بخشیدن داشته باشد خدمت می‌کند. او برای کسب درآمد بین قلمروها جابه‌جا می‌شود و زندگی عادی -البته با تعریف خودش!- را می‌گذراند تا اینکه به سینترا می‌رسد، سرزمینی مرفه و حاصلخیز که خانواده‌ی سلطنتی را در مسیر سرنوشتش قرار می‌دهد و تقدیر ویچر را برای همیشه دگرگون می‌کند... .

این داستان هیجان‌انگیز و فانتزی با ترجمه‌ی امیرحسین خداکرمی در اختیار شما قرار گرفته است. نسخه متنی آن توسط انتشارات کتابسرای تندیس به چاپ رسیده و نشر صوتی آوانامه نسخه‌ی گویای آن را تهیه کرده است.

درباره مجموعه حماسه‌ی ویچر

مجموعه حاضر در هشت جلد و به قلم آندژی ساپکوفسکی به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند و از پرطرفدارترین کتاب‌های تخیلی و فانتزی در سرتاسر دنیا به شمار می‌آیند. مجموعه حماسه ویچر تا کنون در بیش از هشتاد کشور منتشر و به بیست زبان ترجمه شده است.

در مجموعه ویچر (The Witcher) به داستان سرزمینی رازآلود و پهناور که «قاره» نامیده می‌شود گوش می‌سپاریم؛ سرزمینی که خون‌آشام‌ها و اهریمنان آن را تسخیر کرده‌اند. شخصیت اصلی داستان یک شکارچی با قدرت‌های غیرعادی به نام «گرالت ریویایی» است. او در داستان به شکل یک قهرمان و منجی شخصیت‌پردازی شده و با توانایی‌های فراطبیعی خود، مردمان را از دست اهریمن‌ها نجات می‌دهد. گفتنی‌ست آندژی ساپکوفسکی هنگام نگارش مجموعه کتاب‌های حماسه ویچر به شدت تحت تأثیر اسطوره‌های پاگانیسم اسلاو بوده است. عناوین جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارتند از: «آخرین آرزو، بانوی دریاچه، برج پرستو، خون الف‌ها، زمان‌خواری، شمشیر سرنوشت، غسل آتش، فصل طوفان‌ها»

سریال اقتباس شده از مجموعه کتاب حماسه‌ی ویچر

سریالی در ژانر فانتزی - درام بر پایه‌ی مجموعه کتاب‌های حماسه‌ی ویچر به کارگردانی لورن اشمیت هیسریچ ساخته شده است. فصل اول این سریال پرطرفدار بیستم دسامبر 2019 به نمایش درآمده است.

همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است.

جوایز و افتخارات کتاب حماسه‌ی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • برنده جایزه «Ignotus» در سال 2003
  • برنده‌ جایزه «Tähtifantasia» در سال 2011
  • ترجمه‌ شده به بیش از بیست زبان
  • بهترین کتاب‌ فانتزی سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب حماسه‌ی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

  • من این کتاب را به طرفداران داستان‌های قهرمانانه توصیه می‌کنم. (SF Book Reviews)
  • یکی از بهترین و جالب‌ترین مجموعه‌های فانتزی که تا به حال خوانده‌ام. (Nerds of a Feather)
  • باید کتاب‌های ویچر را بخوانید. زیرا در وهله اول مملو از همه عناصری است که شما را عاشق داستان‌ و به‌ویژه داستان‌های فانتزی می‌کند. (Hypable)

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های تخیلی و فانتزی علاقه‌ هستید، کتاب صوتی حماسه ویچر برای شما مناسب است.

با آندژی ساپکوفسکی بیشتر آشنا شویم

آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) 21 ژوئن سال 1948 چشم به جهان گشود. این نویسنده‌ی لهستانی عمده‌ی شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. او پیش از آن که به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به عنوان نماینده‌ی ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. او تاکنون برنده جوایز متعددی شده که در ادامه نام برخی از آن‌ها را مطالعه می‌کنید:

  • جایزهٔ یانوس آ. زادل
  • پاسپورت پولیتکی
  • گلوریا آرتیس
  • جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی
  • جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل
  • جایزهٔ ایگنوتوس
  • جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا

در بخشی از کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو می‌شنویم

همه‌جا تاریک بود. بوی یاس و انگور. بوی یاس و انگور فرنگی کجا رفته بود؟ تنها بویی که حس می‌کرد بوی گند ادرار، کاه و لباس‌های کهنه و نم‌کشیده بود. بوی مشعلی بود که به دیواری سنگی وصل شده بود. سایه‌ای روی دیوار کثیف افتاده بود، سایه‌ی پنجره‌ی مشبکی کوچک. گرالت در همان حالتی که کف زمین افتاده بود از عصبانیت فحشی داد. ناگهان حس کرد کسی او را از روی زمین بالا کشید و به دیوار مرطوب پشت‌سرش تکیه داد. شخص گفت: «بالاخره بلند شدی، دیگه داشتم نگران می‌شدم. خیلی وقته بیهوشی.»

- آه... چیرادان، تویی؟ وای... سرم داره منفجر میشه. اینجا دیگه کدوم گوریه؟

- خودت چی فکر می‌کنی؟

گرالت صورتش را پاک کرد و اطراف را نگاه انداخت. سه مرد قلچماق به دیوار رو‌به‌رویش تکیه داده بودند. گرالت نمی‌توانست چهره‌ی آن‌ها را به‌خوبی ببیند چون تا جای ممکن به دور از نور مشعل در تاریکی نشسته بودند. چیزی شبیه توده‌ای از لباس کهنه در زیر پنجره‌ی اتاق که به راهروی روشن وصل می‌شد قوز کرده بود. آن چیز درواقع پیرمردی لاغر با دماغی شبیه نوک لک‌لک بود... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
بخش اول
23 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
13 دقیقه
بخش چهارم
10 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
5 دقیقه
بخش هفتم
3 دقیقه
بخش هشتم
9 دقیقه
بخش نهم
9 دقیقه
بخش دهم
8 دقیقه
بخش یازدهم
47 دقیقه
بخش دوازدهم
2 دقیقه
بخش سیزدهم
3 دقیقه
بخش چهاردهم
19 دقیقه
بخش پانزدهم
12 دقیقه
بخش شانزدهم
11 دقیقه
بخش هفدهم
36 دقیقه
بخش هجدهم
17 دقیقه
بخش نوزدهم
22 دقیقه
بخش بیستم
6 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
17 دقیقه
بخش بیست‌ودوم
12 دقیقه
بخش بیست‌وسوم
7 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم
33 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم
33 دقیقه
بخش بیست‌وششم
22 دقیقه
بخش بیست‌وهفتم
14 دقیقه
بخش بیست‌وهشتم
16 دقیقه
بخش بیست‌ونهم
15 دقیقه
بخش سی‌ام
9 دقیقه
بخش سی‌ویکم
9 دقیقه
بخش سی‌ودوم
25 دقیقه
بخش سی‌وسوم
9 دقیقه
بخش سی‌وچهارم
35 دقیقه
بخش سی‌وپنجم
7 دقیقه
بخش سی‌وششم
19 دقیقه
بخش سی‌وهفتم
14 دقیقه
بخش سی‌وهشتم
11 دقیقه
بخش سی‌ونهم
14 دقیقه
بخش چهلم
12 دقیقه
بخش چهل‌ویکم
23 دقیقه
بخش چهل‌ودوم
15 دقیقه
بخش چهل‌وسوم
25 دقیقه
بخش چهل‌وچهارم
13 دقیقه
بخش چهل‌وپنجم
4 دقیقه
بخش چهل‌وششم
6 دقیقه
بخش چهل‌وهفتم
3 دقیقه
بخش چهل‌وهشتم
4 دقیقه
بخش چهل‌ونهم
3 دقیقه
بخش پنجاهم
5 دقیقه
بخش پنجاه‌ویکم
4 دقیقه
بخش پنجاه‌ودوم
24 دقیقه
بخش پنجاه‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو
نویسنده
مترجمامیرحسین خداکرمی
راویآرمان سلطان زاده، آزاده رادمهر، سحر بیرانوند، مریم پاک ذات، رفیعه پوستی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای تندیس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۶۰۰۰ 74200 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

Mahboubeh
۱۴۰۲/۴/۲۱
ویچر مجموعه‌ای چندجلدی از نویسنده توانایی لهستانی ساپکوفسکی هست. من تمام جلدها رو تهیه و گوش کردم اما دلم می‌خواد نسخه‌های تهیه شده با صدای آقای سلطان زاده رو هم گوش بدم. در حال حاضر فقط ۳ جلد از هشت جلد ویچر توسط ایشون خوانش شده. شما در ۲ جلد اول فقط پیش اطلاع و زمینه‌ای در مورد ویچر (شکارچی و و و هیولاها)، اتفاقات موضوع میخونید از جلد سوم به بعد تازه در مورد ویچر همون جادوگر یا شکارچی‌ جهش یافته هیولاها صحبت می‌شه. در مورد عمل غیر اخلاقی شاهزاده با خواهرش که نتیجش بارداری خواهرش می‌شه دختری که به دنیا میاد، تبدیل به هیولا می‌شه. حالا شاهزاده پسر که شاه شده در پی نجات دادن دختر نامشروعش هست که ویچر وارد بازی می‌شه.
داستان تخیلی، فانتزی و مملو از هیجان هست. دوستانی که به این ژانر علاقه دارن، خریداری کنند. فضای داستان بسیار شبیه دوران قرون وسطایی هست و قدرت‌های ماورائی برخی مردم رو نشون می‌ده. ویچر خصوصا با صدای راویان آقای سلطان زاده و خانم پاک زاد و بیرانوند عالیه. الب امیدوارم اسم راویان خانم رو اشتباه نگفته باشم.
امیدوارم که کتابراه جلدهای بعدی رو با این راویان عزیز، ارائه بده.
ممنون از کتابراه، مترجم، راویان، ناشرین و...
M.A.D م.ع.د
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
شاهکاری دیگر با صدای جناب سلطانزاده که باز باید بیصبرانه منتظر بمونیم که جلد بعدی بیاد.
من سریال ویچر رو دیدم و واقعا علاقه مندم به دنیای ویچر.
به دوستانی که به دلیل اینکه سریال رو دیدن دودل شدن که کتاب رو گوش بدن یانه باید بگم که کتابش با سریال تفاوت‌های زیادی داره و مثل اینکه در سریال خیلی که
چیزهارو عوض کردن خب یک چیز کاملا طبیعی هستش.
فضای این کتاب کاملا شمارو جذب خودش میکنه و نمیتونید رهاش کنید.
به شدت منتظر کتاب دوم هستم.
از دوستانی که این کتاب رو پسندیدند دعوت میکنم سه جلد ارباب حلقه‌ها رو هم با صدای جناب آرمان سلطانزاده گوش بدن که واقعا شاهکار هست.
با تشکر از کتابراه و آوانامه🖤
Rahil najafi
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عالی عالی عالی بی نظیر بی نظیر روحم تازه شد با این حجم بی نظیر از تخیلات و هیجان واقعا لذت بردم گرالت ویریایی آرزویی است که در انتهای دل های ما جا خوش کرده و خواهان آن هستیم که به حقیقت بپیوندد ولی این نویسنده ی چیره دست آن را از اعماق وجود بیرون میکشد و شکل انسانی به آن می دهد و ما با آن به پیش خو میرویم میگیریم نفس می کشیم و لذت میبریم چقدر زیبا واقعا کتاب جذاب و بی نظیری بود حتما تمامی جلدهای آن را مطالعه می کنم (البته گوش میدهم) حتما حتما حتما این کتاب را بشدت پیشنهاد میدهم و با تشکرات فراوان از تمامی عوامل و صدای بی نظیر راوی ها اقای سلطان زاده و سایر گویندگان
باران
۱۴۰۲/۹/۱۴
گویندگی بسیار عالی داشت جوریکه احساسات شخصیت‌ها به شنونده منتقل میشه. خط داستانی بسیار زیبایی داره، ولی چون هنوز جلد اول کتاب هست و بیشتر موضوع، آشنا شدن با موضوعات کلی و مقدمه‌ای برای بقیه جلد هاست پس نباید انتظار داشت ابهامی وجود نداشته باشه، البته همین‌ها هم باعث جذب مخاطب برای ادامه داستان خب میشه.
البته سریال هم ساخته شده ازش ولی شنیدن یا خواندن کتاب لذت دیگه‌ای داره چون داری با تخیل خودت دنیای توصیفی کتاب رو میسازی.
درکل عالی هستش به شدت پیشنهاد میشه.
hedieh etemadi
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
تقریبا دو سال پیش بود که کل مجموعه‌ی ویچر رو خوندم و تمومش کردم و خیلی دوست داشتم دوباره برم سر وقتش تا اینکه چند وقت پیش دیدم نسخه‌ی صوتی جلد اولش با صدای جناب آقای سلطان زاده منتشر شده.
واقعا شنیدن این اثر تجربه‌ی خیلی خوبیه خصوصا اینکه گوینده‌های خوبی هم داره و صداگذاری‌ها واقعا درست و به جاست.
خسته نباشید میگم به تیم قوی آوانامه و سپاس فراوان از انتشارات خوب تندیس بابت این همکاری.
Mahdy_zraat
۱۴۰۲/۱۲/۳
سلام کتاب اول حماسه ویچر با هنرنمایی استاد سلطانزاده ودوستانشان است
به نظر من یکی از بهترین رمان‌های تخیلی بود که تا حالا گوش کردم
نویسنده یک دنیای زیبا و باورپذیر را ترسیم کرده که بسیار خوب شخصیت پردازی کرده است من با این که سریال رو دیده بودم ولی چندین بار کتاب رو گوش کردم
در این کتاب با جندین داستان به معرفی ویچر پرداخته و چگونه بایک ارزو سرنوشتش عوض میشه
با تشکر از ترجمه کننده و کتابراه
Sara Ghorani
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
این کتاب مثل اکثر آثار نشر صوتی آوانامه، بسیار با کیفیت و جذاب خوانش شده، انتخاب صداها خیلی برام تاثیر گذار بود، اما خود داستان از یک جایی به بعد برام گیج کننده شد و جذابیتش رو از دست داد. فکر میکنم شاید متنی خوندن این کتاب یکم فهمش رو برام راحت تر بکنه چون میتونم راحت برگردم عقب و با سرعت دلخواه خودم پیش برم توی داستان. اما به هر حال که نوع صداگذاری معرکه است.
Mehdi Nik
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
اگر به داستانها و شخصیت‌هایی با توانایی‌های فراطبیعی و تقابل‌های خیر و شری علاقه دارید شنیدن این کتاب توصیه‌ می‌شود. پردازش شخصیت‌ها در متن و روایت صوتی تطابق خوبی دارد و صد البته روایت مسلط و حرفه‌ای آقای سلطانزاده جذابیت‌ آنرا را دوچندان کرده است. منتظرم کتاب صوتی جلد‌های بعدی این مجموعه هم با کیفیت بهتر و بهره‌گیری از گویندگان خوب دیگر تولید شود.
آتنا حسینی
۱۴۰۲/۱/۱۱
قبلا خیلی روی خوندن کتاب مخصوصا از روی نسخه کاغذی تعصب داشتم. اما الان واقعا خوشحالم که با این تجربه جدید آشنا شدم. این کتاب رو از همون اول با نسخه صوتی شروع کردم و بی صبرانه منتظر جلد دوم هستم. از این به بعد بیشتر کتاب صوتی گوش میدم... وقتی خسته‌ام یا به هر دلیل نمی‌تونم تمرکز کنم، واقعا گزینه‌ی بی نظیریه.
sajad rahimi
۱۴۰۲/۲/۲۰
واقعا عالی و درجه یک
صدای آقای آرمان سلطان زاده هر کتابی رو شنیدنی و جذاب میکنه.
واقعا بهشون خسته نباشید میگم.
این کتاب فیلمش هم ساخته شده ولی از نظر بنده کتابش خیلی جذابتره. البته فقط با صدای آقای سلطانزاده چون فصل‌های بعدش رو کس دیگه‌ای گویندگی کردن ولی اصلا جالب نشده جوری که من از شنیدن ادامه کتاب منصرف شدم.
پریا باروزه
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
داستان که معروفه و بسیار جذاب
کارکتر‌های کتاب خیلی جذابن، مخصوصا خود کارکتر اصلی
گویندگی بی نظیر
و اینکه هر کی عاشق یه دنیای فانتزی و پر از جادوعه و سنش انقدری بالا رفته که کل جلد‌های هری پاتر رو چندین سال پیش تموم کرده و الان دنبال کارکتر‌های فانتزی و هم سن و سال خودشه از این خوشش میاد 😂
آفتاب
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
با سلام
کتاب بسیار مهیج و عالی بود
تمام اتفاقات ضمن شنیدن میتوان درک و تجسم نمود
بخصوص صدای گویندگان که عالی بود و گیرا
داستان در خصوص ویچری بود که برای گرفتن موجودات غیر انسانی با خصلت‌های شیطانی موجب مزاحمت برای انسان‌ها میشوند
داستان پر هر بخش اشاره به خاطرات ویچر دارد...
مهرداد قربانی
۱۴۰۲/۱۰/۶
به عنوان کتابی که تو دهه‌ی 2000 میلادی (1990 به بعد) چاپ شده کتاب بدی نیست. البته که مترجم خوبی داشته و آوانامه و آرمان سلطان زاده هم که عالی کار کرده. به هر حال گفته شده که این کتاب پیش درآمدی از دو تا کتاب دیگه هست امیدوارم کتاب‌های دوم و سوم حرفه‌ای تر و جذاب تر نگارش شده باشن
علیرضا آقایی
۱۴۰۲/۵/۱۱
میدونستم که از نظر کیفیت داستان کتاب‌های ویچر تضمین شده است ولی در مورد کیفیت صوتی شک داشتم که با شنیدن کتاب اول کاملا مطمئن شدم که بهترین چیزی است که می‌تونست وجود داشته باشد واقعا یک خسته نباشید باید گفت به مترجم و ناشر صوتی و نشر تندیس امیدوارم با همین قدرت ادامه دهید
Sadegh Cheraghi
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
واقعا انتظار این اثر رو با صدای استاد سلطان زاده و همکاران عزیزشون رو می‌کشیدم. چه قدر خوبه که هم راوی و هم شخصیت گرالت (وبرخی از دیگر شخصیت‌های دیگه) رو جناب سلطان زاده خوانش میکنند که کار رو بینظیر درآمده👍👍🙏🌷
مشاهده همه نظرات 63

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو

برای دریافت کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: آخرین آرزو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.