معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر: راهنمای تربیت فرزندان

عکس جلد کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر: راهنمای تربیت فرزندان
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر: راهنمای تربیت فرزندان

جان فریل و لیندا فریل در کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر از دانسته‌های خود در علوم تربیتی بهره گرفته‌اند تا اثری آموزنده و کاربردی را تقدیم والدینی کنند که دلمشغول تربیت صحیح فرزندان خردسال خود هستند.

درباره کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر:

تربیت درست و اصولی کودکان امری به راستی دشوار و حساس است، و این دشواری بیش و پیش از هر چیز، ناشی از این واقعیت است که درباره‌ی اینکه تربیت کودک باید چگونه باشد، اتفاق نظر چندانی، نه میان والدین و نه میان صاحب‌نظران این حوزه وجود ندارد. با این حال شواهد و قرائن حاکی از آن است که امروزه روانشناسان و متخصصان علوم تربیتی، بر سر برخی از کلیاتِ بحث به توافق رسیده، و در مسیر دستیابی به دیدگاهی واحد در باب الزامات تربیت کودکان‌اند.

جان فریل و لیندا فریل دو روانشناس معاصرند که تحقیقات گسترده‌ای در این باره کرده‌‌اند. در کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر (The 7 Worst Things Parents Do) شنونده‌ی نتیجه‌ی این تحقیقات خواهید بود. اثر مذکور، همانطور که از عنوانش پیداست، درباره‌ی بایدها و نبایدهای تربیت فرزند بوده، و خطاب به والدین نوشته شده است.

حُسن کتاب در این است که مطالب آن اگرچه تماماً برگرفته از پژوهش‌های معتبر روانشناختی‌ست، ابداً نظری نیست؛ بلکه کاملاً کاربردی و اصطلاحاً به دردبخور است. کتاب به سه بخش کلی با عناوین پیش رو تقسیم شده است: «آماده شوید»، «هفت مورد» و «هدف خود را دنبال کنید». هرکدام از این بخش‌های سه گانه نیز به نوبه‌ی خود به فصولی مجزا تقسیم شده‌اند که ذیل هرکدام به یکی از مباحث اساسی در امر تربیت کودکان پرداخته شده است. گفتنی‌ست که کتاب حاضر با عناوینی چون «هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر» و «هفت اشتباهی که والدین خوب مرتکب می‌شوند» نیز به فارسی ترجمه شده است.

کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای والدینی نوشته شده که فرزند خردسال دارند.

با نویسندگان کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر بیشتر آشنا شویم:

دکتر جان فریل (John C. Friel) روانشناسِ متخصصِ زوج‌درمانی و مسائل جنسی‌ست که تاکنون به کمک همسرش، لیندا فریل (Linda D. Friel) چندین و چند کتاب خواندنی در زمینه‌ی روانشناسی و علوم تربیتی به رشته‌ی تحریر درآورده؛ آثاری آموزنده که بعضاً از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نیز بوده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر می‌شنویم:

والدینی که می‌خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر به کتب مربوط به تربیت فرزندان مراجعه کنند، با انبوه کتاب در این مورد روبه‌رو می‌شوند، و این نشان می‌دهد که ما در هیچ زمینه‌ای در این عالم هستی به اندازه‌ی زمینه‌ی بزرگ کردن فرزندانمان گیج و مبهوت نیستیم. اکثریت پدرها و مادرها، به رغم ابهام و سردرگمی، برایشان مهم است که بر سر فرزندانشان چه می‌آید و این چیز بسیار خوبی است. در حالی که به قرن 21 وارد می‌شویم، با کامپیوترهای لپ تاپ، با ارتباط‌های اینترنتی، با تلفن‌های همراه، با دستگاه‌های فاکس، با دستگاه‌های دی وی دی، پانصد کانال تلویزیونی ماهواره‌ای و اخبار تلویزیون که پیوسته ما را در جریان رویدادهای دنیا قرار می‌دهد، مهم است که همچنان به اصول اولیه‌ی زندگی توجه داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر
11 دقیقه
قوانین بازی
23 دقیقه
لوس کردن فرزند
19 دقیقه
قرار دادن زندگی زناشویی در ردیف آخر
16 دقیقه
درگیر کردن فرزندان در فعالیت‌های بیش از اندازه
27 دقیقه
نادیده گرفتن زندگی احساسی
31 دقیقه
بهترین دوست فرزندان خود باشید
26 دقیقه
ساختار ندادن به فرزندان
23 دقیقه
انتظار تحقق بخشیدن به رؤیاهای شما
19 دقیقه
اگر موش‌ها می‌توانند، شما هم می‌توانید
22 دقیقه
والدینی که رشد کردن را انتخاب می‌کنند
17 دقیقه
چند توصیه‌ی دیگر درباره تربیت فرزندان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر: راهنمای تربیت فرزندان
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
راویدلارام شکوهی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر

برای دریافت کتاب صوتی هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.