معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

عکس جلد کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر
قیمت:
۷۲۰۰۰ 50400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

اثری سودمند، سرشار از کاربردی‌ترین دستورالعمل‌های لازم برای رسیدن به موفقیت! استفن ریچاردز کاوی در کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر، با زبانی صریح و خالی از ابهام، مهم‌ترین عاداتی را که برخورداری از آنها هر فردی را تبدیل به انسانی قدرتمند و موفق می‌نماید، برای شما برشمرده است. گفتنی است که این اثر تاکنون به حدود چهل زبان زنده دنیا ترجمه شده و از عناوین پرفروش نیویورک تایمز به شما می‌رود.

درباره کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر:

افراد موفق از ذهنیتی سالم و پیشرو برخوردارند و اعمالشان همگی از اصولی خاص پیروی می‌کند؛ این قاعده‌ای عام و خدشه‌ناپذیر است. موفقیت در هیچ عرصه‌ای اتفاقی به دست نمی‌آید. نمی‌توان تمام عمر به شکلی معمولی زندگی کرد و انتظار نتایجی شگفت‌انگیز را داشت. شگفتی تنها در زندگی افرادی رخ می‌دهد که به راستی از شخصیت و ذهنیتی شگفت و بزرگ برخوردارند.

استفن ریچاردز کاوی (Stephen R Covey) در کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (The 7 Habits of Highly Effective People)، به شما می‌آموزد که برای رسیدن به ذهنیتی که لازمه‌ی بزرگی و موفقیت است، باید چه عادت‌هایی را در خود پرورش داده، و از چه عادت‌هایی اجتناب کنید.

نکته‌ی منحصر به فردی درباره‌ی این کتاب وجود دارد، و آن این است که سبک و سیاقش به کلی با آثار مشابهِ خود تفاوت دارد. این اختلاف از آنجا ناشی می‌شود که تمرکز ریچاردز کاوی بیشتر از هر چیز بر ارائه‌ی راهکارهایی عملی به مخاطبین خود بوده است؛ به نحوی که هر کسی پس از مرور مطالب کتاب، بتواند تأثیر آن را در زندگی روزمره‌ی خود احساس کند. به عبارتی، نویسنده به دنبال این نبوده که سر شما را با مشتی شعار توخالی به درد آورد؛ بلکه کوشیده تا هرآنچه می‌گوید در راستای بهبود سطح عملکرد شما در حیطه‌های متفاوت زندگی‌تان باشد.

پس اغراق نیست اگر بگوییم هفت عادتی که استفن ریچاردز کاوی درباره‌شان سخن می‌گوید، در واقع هفت کلیدند که یکی پس از دیگری، قفل‌‌های دروازه‌‌های کامیابی را پیش روی شما خواهند گشود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر:

- کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر» راهنمایی جامع برای موفقیت در تمام مراحل زندگی است. (ادوارد ای. برنان)
- کتابی که همواره در هنگام مشکلات به آن رجوع می‌کنم. (ریچارد‌ام. دیویس)
- وقتی استفان کاوی صحبت می‌کند، تمام مدیران به گوش می‌ایستند! (ماهنامه تجارت)

کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر مناسب چه کسانی است؟

تمام کسانی که به دنبال ایجاد تحولی جدی در زندگی کاری و شخصی خود هستند، باید به این کتاب صوتی گوش فرا دهند.

با استفن ریچاردز کاوی بیشتر آشنا شویم:

وی یکی از مشهورترین تاجران و نویسندگان آمریکایی بود. بیشتر آثار او درباره‌ی راه‌های رسیدن به موفقیت‌اند. مشهورترین کتاب کاوی، هفت عادت مردمان موثر نام دارد. این اثر تاکنون به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده و بر مخاطبینی از چهارگوشه‌ی جهان تأثیرگذار بوده است. از دیگر آثار این نویسنده‌ی فقید، می‌توان بدین موارد اشاره کرد: «راه حل سوم، عادت هشتم، اولویت دادن به اولویت‌ها».

جملات برگزیده کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر:

- هیچ رابطه‌ی دوستانه‌ای بدون اعتماد و هیچ اعتمادی بدون تعادل و هماهنگی وجود ندارد.
- کارهای مهم‌تر هرگز نباید قربانی کارهای کم اهمیت شوند.
- ما به اصل طلایی در ذهن‌ خودمان متعهدیم؛ حالا اجازه دهید آن را در زندگی تجربه کنیم.
- دل دلایلی دارد که عقل و منطق نمی‌تواند آن را درک کند.

در بخشی از کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر می‌شنویم:

عادت چیست؟ عادت اصلی درونی‌شده است. به ویژه اگر بخواهیم درباره عادت موثر بودن گفتگو کنیم، با قانونی طبیعی، مانند سایر قوانین طبیعت سر و کار داریم. گاه می‌توانیم آن را اصول بخوانیم. مثلا در کسب و کار، شاید یکی از اصول، ارج نهادن به مشتری یا قابلیت انطباق با نگرش مشتری باشد. این امر را اصول می‌خوانیم.

حال اگر بخواهم این اصل را به شیوه‌ای درونی سازم که طریقه‌ی اجرای آن را بدانم، مشتاق یا طالب اجرای آن باشم، و بدانم که چه کاری را باید انجام بدهم، عادت ایجاد شده است. مثلاً شاید شخص بداند چگونه باید با مشتری رفتار کند و رابطه‌ی دلخواهش را به وجود آورد؛ شاید بداند چه کار باید بکند، اما میل نداشته باشد آن کار را انجام بدهد. شاید احساس کند با خودش آنگونه رفتار نمی‌شود. یا به هر دلیل دیگر انگیزه‌ی انجام دادن آن کار را در خود نیابد. در این صورت با یک عادت مواجه نیستیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
درباره نویسنده
21 دقیقه
مقدمه نویسنده
30 دقیقه
نگاهی به هفت عادت (بخش یک)
32 دقیقه
نگاهی به هفت عادت (بخش دو)
8 دقیقه
اخلاقیات شخصیت و اخلاقیات منش
26 دقیقه
عادت یک: عامل باشید
29 دقیقه
عادت دو: ذهناً از پایان آغاز کنید
27 دقیقه
عادت سه: نخست امور نخست را قرار دهید (بخش یک)
23 دقیقه
عادت سه: نخست امور نخست را قرار دهید (بخش دو)
29 دقیقه
عادت چهار: برنده - برنده بیندیشید (بخش یک)
16 دقیقه
عادت چهار: برنده - برنده بیندیشید (بخش دو)
27 دقیقه
عادت پنج: نخست گوش فرا دهید، سپس بخواهید به شما گوش کنند
18 دقیقه
عادت شش: سینرژی (انرژی گروهی ایجاد کنید)
10 دقیقه
عادت هفت: اره را تیز کنید
17 دقیقه
نگاهی مجدد به هفت عادت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویگیتی خوشدل
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۲۰۰۰ 50400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

م مسعودی
۱۴۰۱/۱/۳
هر چه بیشتر این کتاب بی‌نظیر را شنیدم بیشتر به این باور رسیدم که کتابراه در پوشش مسابقه می‌کوشد تعداد بیشتری از مخاطبین را ترغیب به شنیدن و خواندن آثار برتر کند تا در جهت تعالی فرهنگ عمومی قدمی بردارد
کتابی بی نظیر که گویی نویسنده بارها و بارها زندگی را زیسته تا بتواند نکات ناب آن را در اختیار ما
بگذارد و انصافاً بانو" گیتی خوشدل "بسیار عالمانه و با تبحر حق مطلب را در ترجمه این اثر نفیس ادا کرده‌اند⚘🙏
جملات به قدری پر معنا و عمیق انتخاب شده‌اند که هر چه کوشیدم گزیده‌ای از آن‌ها را در متنی خلاصه کنم نتوانستم یکی را بر دیگری ترجیح دهم و فقط یک مترجم آگاه می‌تواند به این سلیسی از عهده ترجمه برآید و چه زیبا اجرا کردند
اگر کمی عادت به شنیدن کتاب‌های صوتی داشته باشید به خوبی اذعان می‌کنید که انتخاب محل صحیح وقفه؛ ویرگول؛ مکث و.... دربین کلمات و جمله‌ها چه تاثیر مهمی در درک مطلب دارد و بانو خوشدل بسیار ماهرانه از عهده این مهم برآمده‌اند
پیشنهاد می‌کنم بارها و بارها این اثر نفیس را بشنوید و گوش جان بسپاریدش که بسیار در گشودن گره‌های زندگی موثر است
با آرزوی سلامتی برای دانشمندان کشورم و همه کسانی که می‌کوشند جهان جای بهتری برای زندگی باشد👏👏👏🙏🙏🙏⚘⚘⚘⚘⚘
mehdi askari
۱۴۰۱/۶/۵
من میکرو کتابش رو در سبکتو خوندم. که خلاصه منظور کتاب این است:
۱_کنترل زندگیتان را خودتان بدست بگیرید. شما هستید که زندگیتان را مشخص می‌کنید. مسئولیت پذیر باش‌.
۲_هدف گذاری ذهنی داشته باشید و نقشه راه داشته باشید.
۳_اولویت دادن به کارها.
۴_تفکر برنده، برنده س. باید اخلاق داشته باشید و منافع
دیگران را هم در نظر بگیرید.
۵_ابتدا نیاز دیگران را تأمین کنید بعد از آنان متوقع شویم. باید ما دیگران را اول درک کنیم.
۶_ایجاد نیروی جمعی. باید با دیگران همکاری کنید.
۷_تیز کردن اره. باید یادبگیرید تا تیز شوید. با علم همسو شوید. هر روز خود را با علم شارژ کنید.
عمل کنید. بهترین راه یادگرفتن چیزی، آموزش اونه. چون که اونوقته که مسئولیت پذیر می‌شوید.
تا وقتی که تصویر ذهنی شما نسبت چیزی تغییر نکند، هیچی تغییر نمی‌کند.
دارای ادب و مهربانی، خوش قولی، مدیریت انتظارات، دو رو نبودن خیلی مهم است.
علی نیسی
۱۴۰۱/۱/۱۴
گیتی خوشدل، اولین بار بود که داشتم کتاب صوتی با صدای گیتی خوشدل میشنیدم، با وجود اینکه لول کیفی ترجمه‌های گیتی خوشدل خیلی بالاست شاید حد انتظار را از کیفیت صدای او هم بالا برده، من در ابتدای خواندن نظرات و گوش دادن به فایل صوتی با نظر دوستان نسبت به حرفه‌ای نبودن کیفیت صدا موافق بودم، اما بعد دیدم زاویه‌ی رو نسبت به این موضوع تغییر دادم که بتوانم انگیزه‌ای برای گوش دادن به فایل صوتی این کتاب تا آخر داشته باشم.
گفتم آفرین به این خلاقیت، اتفاقا از این جهت دوست داشتم تا آخر کتاب رو گوش بدم، چراکه مترجم کار داره کتاب رو بیان می‌کنه و این به گونه‌ای باعث شد که ارتباط بهتری با کتاب برقرار کنم.
به نظر من خیلی مهمه که در ابتدای کتاب‌های صوتی اینچنینی یه اشاره‌ای به توانایی مترجم و راوی اشاره شود. چراکه معرفی شخصیت خیلی میتونه در ذهن شنونده تأثیر بگذارد و او را جذب کند.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتابی بی نظیر در زمینه شناساندن انسانهای موفق و عادتهای یکسان که در انها دیده میشود و اینکه برای داشتن موفقیت باید عاداتی را در زندگی برای خود تعیین کرد و سپس انها را اجرا کرد و این بطور کلی خلاصه کتاب است. ولی انچه باعث تمایز این کتاب با دیگر کتابهای ارائه شده در زمینه موفقیت و انسانهای موفق است و میگردد ارائه راهکارهای عملی موثر توسط نویسنده به مخاطب میباشد که میتوان به راحتی انرا بکار بست و سپس در عادات رفتاری خود تغییراتی ایجاد کرد.
مطلب دیگر جملات پر معنی و عمیق کتاب است که نه تنها یکبار بلکه بطور مکرر باید به انها گوش داد و انرا مطالعه کرد در ضمن مترجم این کتاب خانم خوشدل به قدری زیبا و روان کتاب رو ترجمه کرده است که به هیچ عنوان حس ترجمه و اینکه در حال مطالعه کتاب ترجمه هستیم به انسان دست نمیدهد.
بنده به عنوان خواننده کتابهای در زمینه موفقیت بی شک میتوانم کتاب را در زمینه کتابهای برتر و مفیدترین کتابهای ارایه شده در این مورد بدانم.
مجدد از کتلبرله برلی ارائه بهترین و برترین کتابها تشکر ویژه میکنم و برلی تیم کتابراه آرزوی موفقیت دارم.
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۱/۲/۱۹
استفن کاوی در این کتاب هفت عادت موثری راکه به ما کمک می‌کنند تارهبری موثر ‌ومفید باشیم را براساس تفکرات وتجربیات خود برای ما بیان می‌کندوبه خوبی تفاوت یک مدیر ویک رهبر رابیان می‌کندواین کتاب
می تواند مفید باشد امابانظر نویسنده که می‌گوید برای همه می‌تواندمفید باشد را قبول ندارم انسان‌ها به هم وجود
متفاوت هستند واجباری ندارد که برای همه موثر باشد. مترجم نباید کتاب را روایت می‌کرد چون صدای ایشان مناسب متن نبود وبرای من شنیدن را به شدت سخت کردوبرای این که کتاب را تا آخر گوش کنم با مشکل جدی مواجه شدم چون برقراری ارتباط وفهمیدن کتاب با صدای نویسنده برایم سخت ومشکل بو والبته قصدم از این نوشته نقد است وقصد هیچگونه بی احترامی را ندارم واز کتابراه هم تشکر می‌کنم که این کتاب را درتعطیلات عید نوروز رایگان در اختیار همه گذاشت.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
شنیدن صدای دلنشین سرکار خانم خوشدل آنقدر ارزشمند و مغتنم است که من این کتاب صوتی را به همه توصیه می‌کنم. خطاب به شنوندگان کم لطفی که صدای خانم خوشدل نازنین را افتضاح دانسته اند: باعث تاسف است که همیشه متر و خط کشی در دست داریم و می‌خواهیم ارزش همه چیز را با آن بسنجیم. ۱۰۰۰ کتاب صوتی دیگر را با و از می‌توانیم کیفیت بازاری مشتری پسند گوش کنیم (که البته بسیاری آن‌ها نیز دارای نقاط ضعف آشکار و متعدد هستند)؛ چه جای اشکال است که صدای مترجمی چنین عزیز و توانا را نه با معیارهای تولید حرفه‌ای کتاب صوتی (که البته اصلا دور از آن معیارها نیز نمی‌باشد)، بلکه با معیار ارزش و توانایی راوی، با جان و دل بشنویم. درباره نویسنده: استفان کاوی یک نویسنده بازاری کتاب‌های موفقیت نیست. شخصی است که در سطوح بسیار عالی مدیریت و رهبری فعالیت داشته است و خواندن این اثر از وی را توصیه میکنم.
پارسا
۱۴۰۰/۱۱/۷
تعریف کتاب رو زیاد شنیده بودم و خوندم البته بصورت صوتی. اولا که روایتش بشدت کسالت بار بود. تا حدی که چندبار تصمیم گرفتم ادامه ندم! میشد صدای بهتر و جوانتر استفاده کنن تا لااقل از کسالت کتاب کم کنه. مقصودش رو الکی و داستان وار کشش داده نویسنده بدون اینکه به جذابیت کتاب اضافه کنه. شبیه نصیحت‌ها و داستان‌هایی هست که یه پیرمرد پرچونه داره تعریف میکنه. خوشم نیومد
غلامرضا ثمری
۱۴۰۱/۱/۱۲
منی که از شش هفت سالگی تا الان که در دهه ششم زندگیم هستم تقریبا همواره مطالعه کرده‌ام با اطمینان می‌گویم که یکی از بهترین کتابها در دسته و ژانر خودش می‌باشد. نویسنده, شخصیتی مطرح در حرفه خودش بوده و نتیجه مطالعات و فعالیتهایش شده این کتاب. در مورد ترجمه هم باید گفت که بسیار عالی است. شنیدن صدای به مترجم عنوان گوینده متن کتاب هم, ایده خیلی خوبی است و من از نحوه ارائه آن توسط بانو خوشدل که خود یکا یک آن واژه‌ها را برای ترجمه کتاب انتخاب کرده بودند خیلی خوشم آمد. دوبار کتاب رو گوش کرد ه‌ام و حتما بار دیگری آنرا گوش خواهم داد. هر چند اصل کتاب چاپی رو هم دارم. در کل کتاب عالیست برای کسانی که با دقت گوش کنند. از کتابراه برای این کتاب و سایر کتابهایی که در اختیارمان قرار داده بسیارسپاسگزارم.
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۲/۱۹
درود
با تشکر از کتابراه، با احترام، تقاضا دارم در صورت امکان، این کتاب را مجددا با گوینده دیگری ارائه فرمایید. با توجه به ارزشمند بودن کتاب (بنا به رای اکثر دوستان)، بسیار متاسف شدم که نتوانستم ابدا از آن استفاده کنم.
#طی هر بارتلاش!!!!!، نهایتا ۵ الی ۶دقیقه توانستم در برابرصدای سکر آور راوی و
محترم دوام بیاورم خوابم نبرد. باور کنید در چند حالت متفاوت مقاومت بخرج دادم ولی افاقه نکرد. ایستاده، تمام نشسته، نیم نشسته، دراز کش که از همه بدتر بود. به هر جمله انگیزشی هم که بیاد داشتم چنگ زدم تا مطالب را از کف ندهم، نشد. لطفا عنایت کنید. 😎😎😎
Dr.Warden
۱۴۰۱/۱/۱۹
متاسفانه گویندگی این کتاب اینقدر ضعیفه که اصلا میل به تمام کردنش ندارم.
تلفظ اشتباه کلمات، ترجمه تحت اللفظی مثلا از کاراکتر فیلم جنگ ستارگان، نداشتن تکنیک گفتاری، نداشتن نفس مناسب برای تمام کردن جملات و یکنواختی لحن گفتاری و...
متاسفانه رسم شده همه تو کار هم دست می‌برن و خیلی هم افتخار می‌کنن و
به این کار.
گویندگی خودش یه تخصصه کار هر کسی نیست.
بسیاری از نظر‌ها هم در مورد کتاب، جانب دارانه است و اصلا انصاف درش رعایت نشده.
در کل این کتاب رو اصلا پیشنهاد نمی‌کنم، واقعا تلف کردن زمان و هزینه است.
حسین
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
متاسفانه ما یاد گرفتیم فقط قر بزنیمو ناله کنیم از شرایط‌های مختلف نقدی دارم به دوستانی که صوت رو گوش دادن و گفتن اصلا دلنشین نیست صدای گوینده در ابتدا شما نمونه رو گوش دادین اگر هم گوش ندادین مقصر اول خودتونین که میخرین دوما اگر با صدای گوینده مشگلی دارین میتونین سرعتشو ببرین بالا عالی نمیشه ولی از آرام خوانی و به قول خودتان حوصله سربر خلاص میشین و درجه آخر مهم نیست کی میگه مهم اینه چی میگه شما برای رهایی از عادت‌های اشتباهتون این کتابو خریدین یا برای زنگ صدا و آوا و زیبا خوانی این میتونه نقطه‌ی شروع خودسازی برای مقصر جلوه دادن دیگران باشه امیدوارم نقد من دوستان بافرهنگم رو ناراحت نکرده باشه چون تمام این کتاب‌ها عملگرایی سر لوحه‌ی هدف شکل گیریشونه
حسین امینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
با سلام و درود خدمت تمامی دوستداران کتاب
در خصوص این کتاب فوق العاده و نویسنده سرشناس این کتاب شندیدن این کتاب صوتی رو به تمامی اشخاصی که علاقه به پیشرفت در حوزه روابط اجتماعی خود به عنوان یک فرد در اجتماع یک عضو خانواده یا یک مدیر و رهبر دارند پیشنهاد میکنم با استفاده و عمل به اموزه‌های این کتاب
قطعا هر شخص توانایی پیشرفت دارد اما‌ای کاش در انتخاب گوینده دقت بیشتری انجام میشد با توجه به نویسنده کتاب اگر فرد گوینده نیز اقا بود قطعا ارتباط و درک مطلب در خصوص داستان‌های گفته شده در کتاب بیشتر بود
مرسی از شما دوستان عزیز که زمان خود را صرف خواندن این نظر کردید؛ با ارزوی اشاعه فرهنگ کتابخوانی
خانم کتابخوار
۱۴۰۱/۱۲/۷
من بیشتر کتاب می‌خوندم تا گوش بدم تا اینکه یه کتاب از برایان تریسی که کار شادن پژواک بود رو گوش دادم و ترغیب شدم کتاب‌های بیشتری گوش بدم چون گوش دادن چند تا مزیت داره یکیش اینکه چشممون ضعیف نمی‌شه و گوشمون ضعیف می‌شه!: -)) که این مشکل هم با استفاده نکردن از هندزفری حل می‌شه! کتاب گوش دادن هم مثل رو کتاب خوندن شرایط خاص خودش می‌طلبه کافیه کتابی که می‌خواید گوش بدید موضوع مورد علاقه تون باشه و صدای گوینده رو هم دوست داشته باشین خیلی دوست داشتم این کتاب رو بخونم یا گوش بدم به دلیل علاقه به محتوای کتاب اما متاسفانه صدای گوینده برام بیشتر دافعه داشت تا جاذبه.
صدیقه
۱۴۰۱/۲/۱۵
کامل‌ترین کتابی که در مورد خود یاری خواندم به جرات میگویم که کتاب آقای استفان کاوی بود. این کتاب با وا خوانی مترجم محترم کتاب خانم خوشدل بسیار دلنشن تر شد. چون خلاصه این کتاب را با گویش دیگر خواندم کاملا ناقص و حق مطلب و زحمات آقای کاوی لحاظ نشده بود. این کتاب با این واخوانی بسیار کامل و بیانگر و و خصوصیات صفاتی است که با تانی دسته بندی منظم توسط معلم توانای آن آقای کاوی هفت عادت انسان‌هایی که بر روی زندگی خود تسلط کافی دارند و موفق و خوشبخت هستند. و از طرفی قادرنند به همان میزان به دیگران یاری رسانند. هر انسانی سه بار باید این کتاب را بخواند. ممنونم از کتابراه
r. Karimiyan
۱۴۰۱/۳/۱۲
سلام، قبلا نسخه چاپی این کتاب را خوانده بودم ولی شنیدن آن با صدای خانم خوشدل لطف بیشتری داشت، کتاب در واقع به چند ویژگی و خصلت می‌پردازد که برای اینکه بتوانیم انسان‌های تاثیر گذاری باشیم می‌توانند کاربرد مفید داشته باشند همه این عادتها به بهبود روابط اجتماعی نیز منجر میشود، و این نکته‌ای است که اگر به آن توجه نشود روز به روز به روابطی سطحی میرسیم چیزی که در حال حاضر در اکثر روابط به چشم می‌آید‌ و بهتر اینست که با بکارگیری این خصلتها قدمی در راستای بهبود روابط خود در جامعه برداریم، ممنون و سپاسگزار از همه شما عزیزان🙏🏻♥️📚
مشاهده همه نظرات 635

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

برای دریافت کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.