معرفی و دانلود کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

عکس جلد کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند
قیمت:
148000 تومان - 15.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

ست گودین در کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند به شما نشان می‌دهد چرا همه‌ی پروژه‌های بازاریابی‌ شما برای فروش محصول مورد نظرتان شکست می‌خورد. به این دلیل که شما فاقد یک مهارت مهم و حیاتی هستید: توانایی داستان‌گویی... نگارنده در این اثر تحسین‌شده بیان می‌کند برای این که محصول خود را بفروشید باید روش‌های ناکارآمد قدیم را کنار بگذارید و با یک شیوه‌ی داستان‌سرایی نوین آشنا شوید.

درباره کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند:

بهتر است همین ابتدا که مشغول مطالعه‌ی معرفی این کتاب هستید، چیزی را به شما بگوییم. اگر شما تنها روی رفع نیاز مشتری خود مانور بدهید، تنها چیزی که عایدتان می‌شود شکست است. شما باید از آن روش‌های قدیمی که تاکنون برای جذب مشتری با آن آشنا بوده‌اید دست بکشید و شیوه‌ای جدید و موثرتر برای بازاریابی و فروش محصولات خود به کار ببندید. این حقیقتی‌ست که ست گودین (Seth Godin) در کتاب همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند (All Marketers Are Liars) شما را با آن مواجه می‌سازد. او به شما می‌گوید قرن بیست‌ویک قرن داستان‌گویی‌ست؛ بله! داستان‌گویی... البته داستانی که حقیقی بودن اولین و مهم‌ترین فاکتور آن است. اگر قصه‌ای که برای فروش محصول خود برای مشتری روایت می‌کنید حقیقی نباشد،‌ باید بگوییم که در اولین گام شکست خورده‌اید!

برای این که این اثر شنیدنی به کارتان بیاید، حتماً نباید بازاریاب یک شرکت بزرگ باشید. چرا که بازاریابی تنها به این معنا نیست که بخواهید مردم محصول شرکت شما را خریداری کنند. که این احتمال وجود دارد از این اثر برای دعوت شدن به یک قرار عاشقانه کمک بگیرید و یا کسی را متقاعد کنید که به کاندیدای مورد نظر شما رأی بدهد. گرچه ممکن است این سخن در وهله‌ی اول به نظرتان کمی عجیب و یا حتی گیج‌کننده بیاید، اما افراد مختلفی که از سراسر جهان ایده‌های این اثر را به‌کار بسته‌اند، مهر تاییدی بر صحت این سخن خواهند بود.

احتمالاً تا اینجا متقاعد شده باشید که دروغگویی دیگر در کار بازاریابی جوابگو نیست. چرا که مخاطب باهوش و زیرک زودتر از آنچه که تصور کنید مچ شما را خواهد گرفت. با این همه، اگر هنوز نیز بر استفاده از شیوه‌های قدیم بازاریابی اصرار می‌ورزید، ما قضاوت و انتخاب را به خود شما وا می‌گذاریم. با گوش سپردن به این اثر خیلی زود مشاهده خواهید کرد که باید به سراغ یک داستان قانع‌کننده، جذاب و البته حقیقی بیایید. چرا که تنها در این صورت است که در دنیایی مملوء از بی‌اعتمادی، اعتبار و اعتمادی برای خود کسب می‌کنید که خودتان نیز در ابتدا باور نخواهید کرد!

نکوداشت‌های کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند:

- اگر گودین وجود نداشت، ما باید او را اختراع می‌کردیم! (آلن وبر، بنیانگذار مجله‌ی تجاری فست کامپانی)
- گادین به دلیل درک عمیق خود از اینترنت بسیار مورد احترام است و مقالات و نظرات او به طور گسترده‌ای خوانده می‌شود. (فوربز)
- به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا مردم برای شنیدن صحبت‌های گادین هزینه می‌کنند. (تایم)

کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های اقتصاد و بازاریابی علاقه دارید، از کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند غافل نشوید.

با ست گودین بیشتر آشنا شویم:

احتمالاً آنچه که پیش از هر چیزی نام ست گودین را بر سر زبان‌ها انداخت، سخنرانی‌های پرمخاطب او در برنامه‌های «TED» بود. او تاکنون بیش از دوازده اثر در زمینه‌ی بازاریابی و رهبری تألیف کرده که اغلب آن‌ها در زمره‌ی کتاب‌های پرفروش قرار می‌گیرند و الهام‌بخش افراد گوناگون در سرتاسر جهان بوده‌اند. ست گودین همچنین در یکی از تأثیرگذارترین وبلاگ‌های تجاری مشغول مقاله‌نویسی است. از دیگر آثار این کارآفرین برجسته می‌توان به کتاب «مهره حیاتی، شیب و گاو بنفش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند می‌شنویم:

با اشاره‌ی ضمنی به اینکه بازاریابی در قلب این رویدادهای مهم است، آن‌ها را بی‌اهمیت جلوه می‌دهم؟ این طور فکر نمی‌کنم. به نظرم تبلیغات بی وقفه، بازاریابی را بی‌اهمیت کرده است، ولی باید بگویم که تعریف من از بازاریابی گزینه‌های خیلی بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد. به نظرم حوادث نام برده خیلی مهم‌تر از این هستند که بازاریابی نشوند.

رسانه‌ها و افکار عمومی به سادگی روی بچه‌ی کم سن و سالی که در چاهی گیر افتاده متمرکز می‌شوند. برخی ایده‌ها همه‌گیر می‌شوند و تأثیر زیادی برجای می‌گذارند، در حالی که ایده‌های دیگر که حتی با ارزش‌تر و ضروری‌تر هستند از نظرها محو می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
15 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
17 دقیقه
بخش پنجم
18 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
16 دقیقه
بخش هشتم
16 دقیقه
بخش نهم
16 دقیقه
بخش دهم
18 دقیقه
بخش یازدهم
16 دقیقه
بخش دوازدهم
18 دقیقه
بخش سیزدهم
15 دقیقه
بخش چهاردهم
15 دقیقه
بخش پانزدهم
16 دقیقه
بخش شانزدهم
19 دقیقه
بخش هفدهم
17 دقیقه
بخش هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسعید نبوی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
148000 ت - 15.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

بابک نیک نیا
۱۴۰۲/۳/۵
کتاب خوبیه و جایگاه تعریف ذهنیت مشتری را خوب توضیح میده اما خوب روش مند خیلی نیست و بیشتر مطالب تعریفی و تکراری هستند. اما گوش دادنش را حتما پیشنهاد میکنم.
احمد مشتاقی خَسرقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
محتوایی سراسر تکراری بدون فصل بندی دقیق و مجزا
زیاد کاربردی نبود
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۱/۲۰
کتاب خوبیه اموزش میده دروغ جزوی از کاسبی هست و این‌ها دروغ نیست
Reza Babadi
۱۴۰۱/۷/۴
ارزش چندین بار گوش دادن رو داره👌مفید و موثر
Raana Mansouri
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
من از این کتاب انتظار بیشتری داشتم که برآورده نشد
محمد رضا عابدینی
۱۴۰۱/۶/۲۲
قشنگ بود نکته‌های خوبی داشت
محمدعلی امیان
۱۴۰۱/۳/۶
یک کتاب خوب برای روشهای فروش
حسین خاکسار
۱۴۰۱/۱/۱۴
متن کتاب از لحاظ انتقال مفهوم عالی بود.
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند

برای دریافت کتاب صوتی همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.