معرفی و دانلود کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول

عکس جلد کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول

کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول نوشته‌ی دانا لاو داستانی نشاط‌بخش و جذاب درباره یک پرنده ماهی خوار کوچک است که برای پیدا کردن غذا مشکلاتی دارد. این داستان در سال 2011 جایزه کتاب کودکان Gelett Burgess Center را برای بهترین بیان خلاقانه به دست آورد.

درباره کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول:

هنری یک مرغ ماهی‌خوار است که مثل بقیه خانواده‌اش پاهای بلند و منقار تیزی دارد. پاهای بلندش کمک می‌کند تا به راحتی داخل آب راه برود و با منقار تیزش می‌تواند یک ماهی بزرگ و سالم را شکار کند، اما بچه‌ها... هنری با بقیه یک فرق بزرگ دارد: او نمی‌تواند آرام سرجایش بایستد و منتظر بماند! هنری همیشه در حال تکان خوردن و جا به جا شدن است و این اخلاقش نیز اطرافیانش را حسابی خسته کرده.

خانواده هنری سعی کردند به او یاد بدهند که چطور یک گوشه ثابت بماند، ولی به نتیجه نمی‌رسند و نمی‌توانند تغییری در رفتارش به وجود بیاورند. راستش شیطنت‌های هنری تا وقتی که با پدرش و مادرش زندگی می‌کرد، خیلی مهم نبود، چون آن‌ها برای بچه‌ها غذا می‌آوردند. اما وقتی هنری بزرگ شد و به لانه خودش رفت، یک مشکل بزرگ برایش پیش آمد: او نمی‌توانست شکار کند چون باز هم زیاد تکان می‌خورد و به همین خاطر ماهی‌ها را فراری می‌داد... به نظر شما هنری چطور می‌تواند یک گوشه ماندن و تکان نخوردن را یاد بگیرد؟

نکوداشت‌های کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول:

- به معنی واقعی کلمه جذاب. (مجله داستان برای کودکان)

- خوانندگان کم‌سن از این داستان لذت خواهند برد، چون احتمالاً آنها هم مانند هنری، در ثابت و بی‌حرکت ماندن مشکل دارند. یادگیری صبور بودن در دنیای امروز دشوار است اما آشنایی با قصه هنری، این کار را آسان می‌کند. (Ready Set Read Reviews)

کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول مناسب چه کسانی است؟

کتاب هنری مرغ ماهی‌خوار عجول (Henry The Impatient Heron) برای کودکان 3 تا 7 ساله مناسب است. این داستان خنده‌دار و هیجان‌انگیز، به کودکان یاد می‌دهد چگونه یک ویژگی خوب را در خود به وجود بیاورند و برای رسیدن به خواسته‌ی خود، تلاش کنند. همچنین این داستان کودکان را با زندگی حیوانات در طبیعت آشنا می‌کند.

با دانا لاو بیشتر آشنا شویم:

دانا لاو (Donna Love) یک نویسنده کودک و نوجوان است که به تاریخ و حیوانات علاقه زیادی دارد. لاو برنامه‌های متعدد تفریحی - آموزشی برای کودکان ترتیب می‌دهد تا آنها را با حیوانات و تاریخ مکان‌های مختلف آشنا کند و بیشتر زمان خود را به گردش در طبیعت می‌گذراند.

در بخشی از کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول می‌شنویم:

زندگی در دریاچه کنار بقیه حیوون‌های جنگل خیلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بود، هنری به راحتی تونست با دوری خونواده‌اش کنار بیاد اما... همینکه شکمش از گرسنگی به قار و قور افتاد، مادر، خواهر و برادرش رو به یاد آورد و با بی‌قراری به دنبالشون گشت... این درست همون لحظه‌ای بود که مرغ ماهی‌خوار جوون قصه ما باید قبول می‌کرد که واقعا بزرگ شده و جز خودش کسی نیست تا براش غذا پیدا کنه.

بنابراین کمی با خودش فکر کرد: "آره! من هرطور شده انجامش می‌دم!"

بله بچه‌ها... ماهی‌گیری اونقدرها هم کار آسونی نبود ولی هنری تمام حواسش رو جمع کرد و همین‌طور که با پاهای بلندش توی دریاچه راه می‌رفت، سر خاکستری رنگش رو به اطراف می‌چرخوند، بعد با چشم‌های تیزبینش مسیر شنای ماهی‎‌های کوچولوی زیر آب رو دنبال می‌کرد تا در اولین فرصت، یکی از اونها رو با پاهاش گیر بندازه و شکار کنه... اما نه! انگار اون روز شانس با هنری یار نبود چون نمی‌تونست مثل بقیه ماهی‌خوارها یک‌جا بدون حرکت بایسته و همش سر و گردنش رو تکون می‌داد، با این کارش ماهی‌ها هم می‌ترسیدن و اصلا بهش نزدیک نمی‌شدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
هنری، مرغ ماهی خوار عجول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
9500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول

برای دریافت کتاب صوتی هنری، مرغ ماهی خوار عجول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.