معرفی و دانلود کتاب صوتی هنوز هم من

عکس جلد کتاب صوتی هنوز هم من
قیمت:
۱۱۸۰۰۰ ۸۲,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنوز هم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنوز هم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنوز هم من

کتاب صوتی هنوز هم من اثر جوجو مویز، پایانی گرم بر سه گانه‌ی معروف و پرفروش «من پیش از تو» است. این نویسنده‌ی محبوب انگلیسی در این رمان هم لحن عاشقانه و فانتزی خود را حفظ کرده است و به ادامه‌ی ماجراجویی‌های «لوئیسا کلارک» می‌پردازد.

لوئیزا کلارک که به امید شغل و یافتن کار به نیویورک رفته، با گذر زمان به بسیاری از چیزها پی می‌برد. مانند اینکه خانه جدیدش در نیویورک با دوستش سام در لندن فرسنگ‌ها فاصله دارد. همچنین با اینکه می‌داند کارفرمای جدیدش انسان خوبی است اما همسرش چیزی را از او پنهان می‌کند. با این حال یک چیز را نمی‌داند و آن این است که در آینده با فردی آشنا می‌شود که زندگی او را دگرگون می‌کند؛ چرا که این شخص یاد عشقی را در او زنده می‌کند که برایش آزار دهنده است.

لوئیزا نمی‌داند باید چه کار کند، اما می‌داند هر تصمیمی که بگیرد، دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد. او این سؤال را با خود تکرار می‌کند که آیا باید به تجربه‌های نو پاسخ مثبت بدهد و با بیرون رفتن از نقطه امن خود وارد چالش‌های جدیدی شود؟ آیا اگر عاشق کسی شود، برای به دست آوردنش باید رویاهایش را کنار بگذارد یا می‌تواند بدون فدا کردن هیچ کدام، هر دو را با هم داشته باشد؟

جوجو مویز (Jojo Moyes) در کتاب هنوز هم من (Still Me) با نگاهی تیزبینانه روایتی از چگونگی شناخت خود و ضرورت فداکاری صادقانه در زندگی برای دستیابی به خواسته‌ها را نشان می‌دهد. این اثر شما را تا آخرین صفحه مشتاقانه با خود همراه می‌کند.

رمان «هنوز هم من» را می‌توان یک پایان صمیمانه برای دو کتاب قبلی دانست که به عنوان یک مجموعه برجسته از دیگر مجموعه‌ها متمایز است. صداقت و بیان طنزگونه داستان و همزادپنداری با آن شما را به لبخند وامی‌دارد.

این سه‌گانه (من پیش از تو، پس از تو، هنوز هم من) مانند یک داستان عاشقانه شروع شده، اما جوجو مویز تلاش کرده داستانی درباره یادگیری خود بودن و عشق به خود را روایت کند. این روش آسان او برای ایجاد یک رابطه عمیق بین شما و شخصیت اصلی داستان است.

افتخارات کتاب صوتی هنوز هم من:

- پرفروش‌ترین کتاب سال 2018
- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز سال 2018
- برگزیده بهترین کتاب داستانی سال 2018 از نظر کاربران سایت گودریدز

با جوجو مویز بیشتر آشنا شویم:

جوجو مویز با نام اصلی پائولین سارا جو مویس روزنامه‌نگار و نویسنده در 4 اوت 1969 در لندن به دنیا آمد. او که ابتدا به روزنامه‌نگاری مشغول بود از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه روی آورد. مویز از معدود نویسندگانی است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه برای کتاب‌های «میوه خارجی» و «آخرین نامه از معشوق خود» توسط انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه شده و کتاب‌هایش به 11 زبان مختلف ترجمه شده است.

مویز در سال 1992 به علت شرکت در دروه کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری در دانشگاه شهر در لندن برنده یک بورس مالی از روزنامه ایندیپندنت شد. او پس از آن به مدت ده سال در سمت‌های مختلف در روزنامه ایندیپندنت شروع به کار کرد و در سال 1998 دستیار سردبیر اخبار و در سال 2002 مسئول بخش هنر و رسانه شد.

اولین کتاب مویز با نام باران پناه‌دهنده به چاپ رسید. او همچنان برای روزنامه دیلی تلگراف مقاله می‌نویسد. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به مرکز فروش طاووس، کشتی عروس‌ها، دختری که تو پشت سرت جا گذاشتی، تک و تنها در پاریس، خلیج نقره‌ای، موسیقی شب، ماه عسل در پاریس و یک به علاوه یک اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هنوز هم من می‌شنویم:

ساعت از 10 گذشته بود که بیدار شدیم. پیاده تا مرکز شهر رفتیم و نزدیکی میدان کلمبوس شام خوردیم. این‌قدر خوردیم که دل‌درد شدیم. روبه‌روی همدیگر نشستیم و همین‌طور که زانوهایمان بهم می‌خورد، لیوان لیوان قهوه جوشیده سر کشیدیم. پرسیدم: «خوشحالی اومدی؟» انگار خودم جواب را نمی‌دانستم. دستش را جلو آورد و آرام پشت گردنم گذاشت و سرش را روی میز جلو آورد و بی‌اعتنا به دیگران من را بوسید. من هم جوابی را که نیاز داشتم دریافت کردم.

در اطرافمان زن و مردهای میانسال نشسته بودند و روزنامه آخر هفته می‌خواندند. یک گروه اهل کلوپ‌های شبانه با لباس‌هایی عجیب و غریب با هم حرف می‌زدند و همین‌طور پدر و مادرهای خسته از بچه‌های بداخلاق. سام به پشتی صندلی تکیه داد و آه بلندی کشید.
«می‌دونستی خواهرم همیشه دوست داشت بیاد اینجا. چه مسخره که هرگز نتونست.»

«جدی؟»

دستم را جلو بردم. او هم دستش را برگرداند تا دستم را بگیرد. «آره لیست بلندبالایی داشت از کارهایی که می‌خواست بکنه. مثلاً بره بیس‌بال. توی رستوران‌های نیویورک غذا بخوره. بیش از هر چیزی دلش می‌خواست بره بالای ساختمون راکفل‌سنتر.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
فصل اول
35 دقیقه
فصل دوم
23 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول
27 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل چهارم
24 دقیقه
فصل پنجم
23 دقیقه
فصل ششم
26 دقیقه
فصل هفتم
26 دقیقه
فصل هشتم - قسمت اول
17 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل نهم - قسمت اول
16 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
33 دقیقه
فصل دهم
39 دقیقه
فصل یازدهم
34 دقیقه
فصل دوازدهم
33 دقیقه
فصل سیزدهم
29 دقیقه
فصل چهاردهم
29 دقیقه
فصل پانزدهم
21 دقیقه
فصل شانزدهم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل شانزدهم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل هفدهم
36 دقیقه
فصل هجدهم
22 دقیقه
فصل نوزدهم
22 دقیقه
فصل بیستم
27 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - قسمت اول
33 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - قسمت دوم
37 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
34 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
28 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
30 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
28 دقیقه
فصل بیست‌وششم
6 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
15 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
30 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - قسمت اول
35 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل سی‌ام
20 دقیقه
فصل سی‌ویکم
11 دقیقه
فصل سی‌ودوم
4 دقیقه
فصل سی‌وسوم
25 دقیقه
فصل سی‌وچهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنوز هم من
نویسنده
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۸۰۰۰ ۸۲,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنوز هم من

نورا زیرکی
۱۴۰۲/۵/۲۲
نمی دونم ولی به نظرم کتاب اول عالی کتاب دوم خوب و این کتاب اخر متوسط بود شاید باید توی همون کتاب اول تمومش میکردن البته بد نبود و میشه گفت اینکه روند ادامه زندگی درش وجود داشت درس‌ها و مثال‌های خیلی خوبی برای زندگی بود اما شاید ما همیشه از حقیقت‌ها و درس گرفتن‌ها لذت نبریم و دوس داشته باشیم داخل و فانتزی رویای همون کتاب و داستان زندگی خودمون باقی بمونیم برای من کمتر لذت بخش و بیشتر آموزنده بود اما متذکر میشم که با وجود آموزندگی هنوز شامل بخش‌هایی بود که شاید فانتزی باشه و توی زندگی واقعی پیش نیاد در هر حال این مرد‌ها توسط یک نویسنده زن نوشته شدن و گرچه ممکنه در حقیقت چنین کسانی وجود داشته باشن اما ترجیحا برای بیان حقیقت و احساسات باید روی شخصیت هم جنس نویسنده بیشتر تمرکز کرد که خوشبختانه لوئیزا در راس قرار داره. در کل میشه گفت زندگی ادامه داره می‌تونی دخترانه زندگی کنی رویاها و امیدهات رو داشته باشی اما ثابت و مقتدر بودنت رو هم حفظ کنی.
آتنا بنکدار
۱۴۰۲/۵/۲۰
اگر بخوام در یک کلام این کتاب رو توصیف کنم باید بگم که عالی بود... هنوز هم من داستان دختری شجاع و جسور به نام لوئیزا هست که در پس اتفاقاتی که در کتاب‌های من پیش از تو و پس از تو براش رخ داده داستان تازه‌ای رو رقم می‌زند پس حتما بهتون توصیه میکنم که قبل از مطالعه این کتاب دو کتاب قبلی رو مطالعه کرده باشید تا کاراکتر‌های داستان رو به خوبی بشناسید! قلم جوجو مویز عزیزم یکی از قلم‌هایی هست که بی نهایت بهش علاقه مند شدم و اگر در ادامه هنوز هم من هم بخواد مجددا کتابی رو منتشر کنه قطعا نمیتونم ازش دست بکشم و به سراغش نرم... از خانم پاک ذات عزیزم کمال تشکر رو دارم که صدای دلنشینشون و بیان شیواشون شنیدن این کتاب رو بی نهایت لذت بخش کرده و خیلی خوب روی کاراکتر لوئیزا نشسته و حس هایش رو به خوبی به شنونده منتقل میکنه! اما اگر این کتاب هم مثل پیش از تو صدا‌های متفاوتی برای هر شخصیت داشت فهم رو خیلی بهتر و راحت تر میکرد چون در بعضی از قسمت‌ها باید چند ثانیه‌ای تمرکز و فکر میکردم تا متوجه بشم چه کسی در حال صحبت هست! در مورد داستان هنوز هم من اگر بخوام بگم محتوای خوبی داشت و تجربیات و پستی و بلندی‌هایی که لوئیزا در عشق و شغلش تجربه می‌کرد درس‌های بزرگی رو به آدم می‌داد.... جنگیدن و شکست خوردن... افتادن و از نو شروع کردن... در کل ممنونم از کتابراه که این فرصت رو در اختیارم قرار داد تا یک کتاب قشنگ دیگه رو از جوجو مویز عزیز مطالعه کنم.
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۸/۸
عالی بود
قبل از خواندن این کتاب حتما کتاب‌های، من پیش از تو، کتاب پس از تو را گوش بدهید زیرا این کتاب در ادامه دو کتاب قبلی است.
موضوع کتاب ادامه زندگی یک خانم است که راه گم کرده و با از دست دادن‌های متعددی روبرو شده و مجبور به ادامه زندگی است مثل همه ما و در هر آشنایی درس‌هایی می‌گیرد که شاید
این درس آخرش نباشد. نکته‌های جالبی دارد نویسنده به خوبی تصویرسازی کرده، طوری که شما غرق در جریان کتاب می‌شوید، گریه می‌کنید، خنده می‌کنید و کتاب را زندگی می‌کنید.
قلم شیوا و صدالبته ترجمه روان و خوانندگی عالی خانم مریم پاک ذات، همه و همه کتابی لذت بخش را برای شما به ارمغان آورده.
عالی بود. مرسی از شما که امکان قصه شنیدن را فراهم کردید.
M برزو
۱۴۰۱/۴/۱۴
سلام
کتابهای خانم جوجو مویز مثل همیشه انرژی بخش هست
داستان لوئیزا بسیار زیبا بود واز عشق پایدار سام ولوئیزا خوشحال شدم انگار که کامل حسش کردم
هرچند کم کم با هم آشناتر شدن وتوانستن همدیگر رو درک کنند
وتوانستن برای یک آینده هدفمند قدم بزنند هرچند اتفاقاتی براشون پیش اومد وگاهی از هم دور میشدند...

گویا باید گاهی به مردها یادآوری کنیم که زنان هم. ارزشهایی دارند که باید بهشون احترام گذاشت
وزنان حق انتخاب دارندو زن یک برده نیس
بلکه او هم انتخابگر هس
آخرشم جالب بود که سام عاقل شد وکمی انعطاف پذیر شد وتوانست دختر مورد علاقه اشو بدست بیآره وسر قرارش در برج چندین طبقه اومد و عشقشو پایبندیشو به لوئیزا نشان بده
mahnaz hayati
۱۳۹۹/۳/۵
یه جوری کتاب هاش که وقتی از من پیش از تو شروع می‌کنی نمی‌تونی نسبت به ادامه داستان و کتاب‌های بعدیش بی‌تفاوت باشی. هنوز هم من رو دوست داشتم. به نظرم از پس از تو بهتر بود و البته به پای پیش از تو نمی‌رسید. البته باید بگم بی‌انصافی که ارزش دست نوشته‌های ایشون رو پایین بیاریم و اما تشکر می‌کنم ازخانم پاک ذات گوینده‌ای که واقعا صداشون روی نقش کلارک نشسته و نقش‌هایی که سعی شده برای هرکدام یک تن صدا و نحوه گویش پیاده بشه، این روح صدای ایشون که باعث شد امثال مایی که فرصت خووندن کتاب رو نداریم و به واسطه ایشون شنیدیم و لذت بردیم.
Mahsa Bashiri
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
باز هم مثل همیشه کتاب‌های خانم جوجومویز عالی بود، البته برای خواندن این کتاب باید دو کتاب قبلش رو حتما بخونید و بعد سراغ این جلد بیاید، ولی در کل مثل همیشه بیانی ساده و روان داشت وآدم رو به دنیای داستان میبره به شکلی که متوجه گذر زمان نمیشی، و با شخصیت‌های داستان و رمان زندگی میکنی، البته صدای خانم زیبای پاکذات تاثیر و زیبایی داستان را چند برابر میکنه. واما رمان بزرگترین درسش امید به آینده و بیرون اومدن از نقطه امن برای پیشرفت بود که عالی و تاثیر گذار بیان شد🥰🥰
سینا بهلولی
۱۳۹۹/۱/۳۰
صدای خانوم پاک نیت رو خیلی دوست دارم من پیش از تو و پس از تو رو گوش کردم ولی این سری رو مجبور شدم کتابشو خوندم چون دیر اومد صوتی این سری در کل کتاب خوبی بود و از سری اول و دوم بیشتر دوست داشتم بشخصه البته سری اول داستان خاص تری داشت ولی اس یکی بیشتر چسبید
sadegh abdi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود ب کناب راه‌های عزیز
رمان زیبایی بود ادامه قبلی کتاب من پیش از تو و من پس از تو بود نویسنده قلم زیبایی داره ترجمه خوبی داره صدای گوینده‌ها خوب بود و داستان دختری جسور و مستقل و مهربان هست ک با همه فراز و نشیبهای زندگی باز هم ادامه میده تا ب خواسته‌اش برسه و موفق هم میشه اما قبلش حتما باید کتابهای قبلیش رو بخونین تا متوجه ماجرای زندگی این دختر بشین
سپاس از کتابراه عزیز
M.rezaei
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
رمانی جذاب در ادامه رمان‌های پیش از تو و پس از تو. به همه کسانی که رمانی‌های قبل رو خواندن توصیه میکنم این رمان رو از دست ندن چون واقعا داستان توی این رمان تکمیل میشه. جوجومویز باز هم با چیره دستی از دختری حرف میزنه که بسیار معمولیه و به تدریج متوجه استعداد و توانایی‌اش میشه و در زندگی خودش میدرخشه. داستان صبر و مهربانی این دختر واقعا شنیدنیه
رها نادری
۱۴۰۱/۲/۷
و باز هم خانوم‌جوجو مویز... سه کتاب من پیش از تو من پس از تو و باز هم من، بی نهایت زیبا خواننده رو در تمام لحظات زندگی و عشق و نفرت غرق میکنه و لحظه لحظه کتاب رو زندگی خواهید کرد وصف زیبایی و قدرت توصیف این نویسنده تو کلام بنده امکان پذیر نیست، من بعد از کتاب فیلم اون رو هم دیدم اما قطره‌ای بود از دریای بیکران عشق جاری در این کتاب‌ها، حتما مطالعه کنید
مریم پرتوی
۱۴۰۰/۷/۲۱
وقتی کتاب اول رو دقیق خونده باشی
خیلی راحت میتونی حدس بزنی بقیه داستان چجوری پیش خواهد رفت. جلد اول داستان خیلی جذاب غیرقابل پیش بینی جلو میرفت ولی در این کتاب با شناخت شخصیت داستان و افکار نویسنده خیلی راحت میتونستی ادامه‌ی داستان رو حدس بزنی. کتاب من پیش ازتو واقعا جذاب بود مثل فصل اول سریال شهرزاد که بقیه ش دیگه مثل فصل اول دلچسب نبود.
تندر .
۱۳۹۹/۵/۳۰
از باب گوینده، بسیار عالی
از باب موضوع و داستان: نویسنده دقیقا به حالات دقیق و ریز کاراکترهای داستان پرداخته، بگونه‌ای که تصور میکنید، در بطن داستان هستید.
از باب اخلاق: نویسنده دقیقا به نکات اخلاقی و برجسته شخصیت اول داستان بخوبی پرداخته، بگونه‌ای که نکات اخلاقی که ایشون رعایت میکنه، شوق و شعفی در خواننده ایجاد میکند.
Azam Talai
۱۳۹۹/۲/۱۰
سلام... محشر بود... خیلی واقعی و بااحساس.... باگویندگی بی‌نظیر خانم پاک ذات ممنونم از ایشون و کتابراه عزیز.... شغل من قالی بافی است با شنیدن کتاب صوتیو بوی گل یاس و محمدی از باغچه مان شغلم لذت بخش تر میشود....
نجمه کریمی
۱۳۹۹/۸/۱۹
عالی بود، خوشحالم که این کتاب رو شنیدم، ممنون از کتابراه، ممنون از خانم مفتاحی و پاک ذات
فقط‌ای کاش قابلیتی ایجاد میشد کتابی که خریدیم، دوستانمون بتونن توی صفحه‌ی کتابخونه‌ی ما وارد بشن و کتابای ما رو بخونند البته با مجوز خودمون
مثل امانت دادن کتاب‌های چاپی
ایما طالم رود
۱۳۹۹/۲/۳۰
سلام دوستان، من صدای خانم پاک نیت و سبک خوندنشون رو واقعا در این کتاب دوست داشتم، این ۳گانه به نظرم پیش از تو از همه بهتر بعد هنوز هم من و در انتها پس از تو است، این کتاب رو دوست داشتم و بی‌وقفه بهش گوش دادم، ولی یک رمان عادی بود و خیلی خاص نبود. به هر حال ممنون کتابراه
مشاهده همه نظرات 205

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنوز هم من

برای دریافت کتاب صوتی هنوز هم من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.