معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید

عکس جلد کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید
قیمت:
73500 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید

کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید نوشتۀ نیل دونالد والش، ناخودآگاه را بیدار می‌کند و هر کسی که گوش به آن می‌سپارد را به دیدن و شناخت درونی از خویش راهنمایی می‌کند.

چگونه تغییرات را کنترل می‌کنید؟ در زندگی ما تغییرات بسیاری رخ‌ می‌دهند، ولی آیا باید، تغییر را با بحران برابر بدانیم؟ نه در صورتی که ابزاری را برای تجزیه کردن تغییر لازم دارید که همواره در دسترس‌تان باشد آن ابزار بدون شک همین کتاب است. کتاب وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید (When everything changes change everything)، فقط برای تغییر نیست، بلکه درباره چگونگی عملکرد خود زندگیست. درباره ماهیت واقعی تغییر، دلیل رخ دادن آن، چگونگی کنار آمدن با آن، و چگونگی تغییر آن در جهت بهتر زیستن است.

نیل دونالد والش (Neale Donald Walsch) از جمله کسانی است که در دنیای مدرن از معنویت سخن می‌گوید. وی از عقاید ماچو پیچو و مایا‌ها در پرو تا معابد شینتو در ژاپن و میدان سرخ مسکو و میدان سنت پیتر در واتیکان سفر کرده است و آثارش چکیده‌ای از تجربیاتش در این سفرهاست. والش در کتاب‌هایش شما را همسفر خود می‌کند. مخاطب با شنیدن آثار والش از نگرانی و اضطراب در دنیای پر از تغییر مدرن به شناخت عمیق و درونی از خود می‌رسد.

نیل دونالد والش در این کتاب به نگاه‌های سطحی معطوف نمی‌شود، او افق‌های بلندتری را برای شنونده ترسیم می‌کند و به جهان بینی و رویکرد افراد به زندگی می‌نگرد. نیل معتقد است 9 تغییر وجود دارد که تغییرات بزرگ بعدی را به وجود می‌آورند:

1- جمله به حال خودش رها کن را تغییر دهید.
2- انتخاب‌های خود در احساسات عوض کنید.
3- انتخاب‌های خود در تفکر را عوض کنید.
4- باورتان درباره حقیقت را تغییر دهید.
5- ذهنیت خود درباره خودش تغییر می‌کند را عوض کنید.
6- باورتان درباره دلیل رخ دادن تغییرات را عوض کنید.
7- باورتان درباره تغییر آینده را عوض کنید.
8- نظرتان راجع به زندگی را تغییر دهید.
9- هویت‌تان را تغییر دید

نویسنده همچنین حقیقت و واقعیت را به 3 دسته درهم می‌شکند. حقیقتی که توسط من تصور می‌شود. حقیقتی که بر همگان ظاهر می‌شود و حقیقت دقیق و واقعی که رخ می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید می‌شنویم:

این کتاب تنها یک کتاب نیست. این کتاب قرار است مکالمه‌ای باشد که در طول آن به بررسی خارق‌العاده‌ای درباره‌ی چگونگی عملکرد زندگی در سطح ذهنی و روحی می‌پردازیم، مکالمه‌ای که در خلال آن روش‌هایی برملا خواهد شد که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توانیم تجربه‌ی خود را از تغییر عوض کنیم. مکالمه‌ای که در آستانه‌ی شروع آن هستیم، راهی را برای کمک گرفتن و یافتن آرامش در اختیار شما، که هم‌اکنون مشغول دست‌ و پنجه نرم کردن با تغییرات زندگی‌تان هستید، قرار خواهد داد. دلیل این‌که از شما خواستم بنشینید، این است که می‌خواهیم برای شنیدن این اخبار در وضعیت بهتری قرار داشته باشید، تا واقعا آن را درک کنید. آنچه در اینجا با شما در میان می‌گذارم چیزی نیست که بتوانید، در حال حرکت یا پراکنده‌ خواندن، آن را درک کنید. این کتابی است که باید با آن بنشینید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
پشت جلد
10 دقیقه
مقدمه
1 دقیقه
نه تغييرى كه مى‌تواند همه‌ چيز را تغيير دهند
1 دقیقه
يادداشت نويسنده
1 دقیقه
موسیقی
15 دقیقه
بخش اول - مکانیک ذهن
8 دقیقه
من و شما اين‌ جا چه مى‌كنيم؟
1 دقیقه
سخنان زیبا
4 دقیقه
اولين تغيير
5 دقیقه
از تغيير شانه خالى نكنيد
7 دقیقه
تغيير اول - تصميم‌تان را براى تنها طى كردن اين مسير عوض كنيد
1 دقیقه
سخنان زیبا
13 دقیقه
روزى، روزگارى
1 دقیقه
سخنان زیبا
12 دقیقه
واكنش طبيعى در مقابل تغيير
3 دقیقه
بدانيد وضعيتى كه داريد كاملا عادى است
1 دقیقه
سخنان زیبا
7 دقیقه
وقت پريدن است
2 دقیقه
اتفاقات در مقابل واقعيات... همه‌ى اين‌ها چه معنايى دارند؟
1 دقیقه
سخنان زیبا
1 دقیقه
تغيير دوم
4 دقیقه
تغيير دوم - احساستان را تغيير دهيد
7 دقیقه
حامى همه‌ى احساسات
1 دقیقه
سخنان زیبا
1 دقیقه
تغيير سوم
2 دقیقه
تغيير سوم - افكارتان را تغيير دهيد
1 دقیقه
سخنان زیبا
2 دقیقه
تغيير چهارم
9 دقیقه
تغيير چهارم - حقايق‌تان را تغيير دهيد
2 دقیقه
سخنان زیبا
9 دقیقه
تنها یک احساس وجود دارد
2 دقیقه
سخنان زیبا
19 دقیقه
همه‌ چيز درباره‌ى عواقب
7 دقیقه
مسئله‌ی اصلی بعد است نه قبل
2 دقیقه
سخنان زیبا
17 دقیقه
به لحظه توجه كنيد
2 دقیقه
سخنان زیبا
9 دقیقه
حقيقت ما از كجا می‌آيد
16 دقیقه
براى ادامه چه داريم؟
2 دقیقه
سخنان زیبا
12 دقیقه
درباره‌ى مارها و شيرها و همچنين انسان‌ها
13 دقیقه
درس پايانى - مغز حيرت‌انگيز شما
1 دقیقه
سخنان زیبا
14 دقیقه
و حالا، سوالى كه زندگى را دگرگون مى‌كند
10 دقیقه
شاهد چه هستيد؟
1 دقیقه
سخنان زیبا
8 دقیقه
پايان بخش اول
1 دقیقه
سخنان زیبا
1 دقیقه
موسیقی
10 دقیقه
بخش دوم - سیستم روح
3 دقیقه
حقيقتى تكان‌دهنده درباره‌ى تغيير
2 دقیقه
سخنان زیبا
1 دقیقه
تغيير پنجم
16 دقیقه
تغییر پنجم - عقيده‌ى خود را درباره‌ى تغيير عوض كنيد
2 دقیقه
سخنان زیبا
4 دقیقه
تغيير ششم
9 دقیقه
تغيير ششم - نظرتان را درباره‌ى اين كه چرا تغيير رخ مى‌دهد تغيير دهيد
13 دقیقه
مسئله‌ی تعادل
1 دقیقه
سخنان زیبا
12 دقیقه
سفر ابدى به روح
17 دقیقه
پاسخ‌هاى شما، لطفا...؟
1 دقیقه
سخنان زیبا
8 دقیقه
نيروی ديدگاه
19 دقیقه
توسعه‌ى خط عليت
1 دقیقه
سخنان زیبا
7 دقیقه
تغيير هفتم
16 دقیقه
تغيير هفتم - نظرتان را درباره‌ى تغييرات آينده عوض كنيد
17 دقیقه
نظر جديدتان درباره‌ى فردا
2 دقیقه
سخنان زیبا
6 دقیقه
تغيير هشتم
8 دقیقه
تغيير هشتم - نظرتان را درباره‌ى زندگى تغيير دهيد
14 دقیقه
چند نظر درباره‌ى مراقبه
17 دقیقه
جایی كه جسم وارد مى‌شود
2 دقیقه
سخنان زیبا
12 دقیقه
اعجاب زندگى
2 دقیقه
سخنان زیبا
16 دقیقه
تغيير نهم
1 دقیقه
به سمت خانه
19 دقیقه
تغيير نهم - هويت‌تان را تغيير دهيد
9 دقیقه
سخنان زیبا
5 دقیقه
شما كه هستيد؟
2 دقیقه
سخنان زیبا
25 دقیقه
كلام آخر
2 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپینشر ارس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
73500 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید

Hamid Mahdian
۱۳۹۷/۱۱/۶
من این کتاب رو، آخرین کتابی در زمینه تغییر برای خودم میدونم که خوندم و یا گوش کردم و متعد میشم اگه در این زمینه نیازی و کمکی خواستم بازم به همین کتاب مراجعه کنم... با درست گوش دادن و با تمرکز و دقت و یادداشت برداری این صوت به نظرم در خیلی دیگه از زمینه‌ها که در رابطه با خود و یا خود ایده آل و درونی هستش میتونیم نتیجه گیری‌های تمام و کافی داشته باشیم و به راحتی و آرامشی نسبی و در صورت تمرین مداوم، دائم برسیم.... گوینده صدای زیبا و گیرا داره و به راحتی میشه ترجمه خوب کتاب هم متوجه شد و ازین کتاب بهترین استفاده رو کرد... من برای مدتی از خرید کتابهای اینچنین با این ژانر و نزدیک به این محتوا دوری میکنم و برنامه این رو دارم که هرچه آموختم رو به صورت عملی در زندگیم هرچند سخت و دور از ذهنم به واقعیت زندگیم تبدیل کنم.... امیدوارم دوستای دیگه هم بتونن از عادت صرفا خرید و گوش دادن به صوت جدید برای مدتی دوری کنن و عملکرد خودشون رو به آموخته‌های چندین کتاب آخرشون برسونن.... ممنون از کتابراه برای عرضه محصولات خوب و تخفیفهای وسوسه کننده و به جا...
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۷/۲۶
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. این کتاب هم به مانند کتاب‌های دیگرشون سرشار از معنویت و آرامش هست و آقای دونالد والش با این اندیشه‌های خاص و قلمی روان به نظرم تو این حوزه جزو بهترین نویسندگان هستند. در این کتاب انسان با خودش و دنیای درونش به صلح عمیقی دست پیدا می‌کند و به نوعی روح جلا خودمونو می‌دیم که بتونیم در کمال آرامش و لذت از روزهایی که داریم با چیزهایی که الان در اختیارمون هست بهترین لحظات را خلق کنیم. کتاب سرشار از انرژی و انگیزش هست که امید بخش برای ادامه‌ی راه و تسلیم نشدن به نظرم. با مطالعه این کتاب و توصیه‌های آقای والش مطمئنا می‌تونیم بهترین خودمون باشیم و به بلوغ فکری و روحی دست پیدا کنیم. ترجمه‌ی خوب و خوانش مطلوب از جمله مزیت‌های این کتاب صوتی خوب هست. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی
مهدی سیوف
۱۳۹۹/۵/۲۴
سلام، با تشکراز کتابراه، کتاب خوب وجالبی است واقعا نویسندگانی این چنینی روح والا و بزرگی دارند. وبه معنای واقعی به انسان وبشریت خدمت می‌کنند وتللش میکنند انسان‌ها رابا واقعیت زندگی اشنا کنند وبه انها بفهمانند که با وجود دردی که برایت به وجود امده باز هم می‌توان زند گی را به نوعی دیگر وحتی بهتر وبا تمرکز وجدیت بیشتر ادامه داد واز قبل هم موفق تر شد وبه درجاتی از موفقیت رسید که تصورش را هم نمی‌کردیم باید دورود فرستاد به روح انسانهایی این چنینی.
Nazgol N
۱۳۹۹/۵/۱۹
بسیار عالی مثل بقیه آثار نیل دونالد والش... کتابی تاثیر گذار البته در صورت عمل و اجرای آن... این کتاب هم کتابی نیست که یکبار خونده بشه و کنار گذاشته بشه... باید بارها مرور کرد و عمل کرد تا ملکه‌ی ذهن بشه و در خودآگاه عملی.... ممنون از کتابراه برای انتخاب‌های خوب اما اگر در این زمینه‌های معنویت و از خودآگاهی.. تنوع کتاب‌ها بیشتر بود نویسندگان برجسته عالی بود... مثل کتاب‌های آلن واتس درباره آیین تائو.. و از این قبیل، خصوصن صوتی...
مهدیه بحری
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
کتابی بسیار عالی. به همه پیشنهاد می‌کنم تمام کتاب‌های این نویسنده رو بخونن. کتاب‌های سه جلدی گفت و با خدا معرکه است. دوستی با خدا، وصل با خدا و بقیه کتاب‌های این نویسنده معرکه است. تو این کتابا انگار خودت داری یا خودت صحبت می‌کنی و دستاوردش هم فقط آرامش، آرامش و آرامش درونی هست. کسایی که واقعا خودشونو دوست دارن، کتابای این نویسنده رو بخونند.
بهنام اولیایی
۱۳۹۹/۷/۳
سلام، باید بگم من کلا آدم کتاب خوانی نیستم و معمولا ابتدای کتاب رو میخونم و رهاش می‌کنم ولی نحوه تنظیم مباحث و فصلهای کتاب طوری هست که شما از خواندنش خسته نمیشی حتی لذت هم میبری و مطالب موجود هم تقریبا گریبان گیر هر کسی می‌تونه باشه و راهکارهای خیلی خوبی برای هر مشکل بیان میکنه.
هر چی راجب این کتاب فوق العاده بگم کم گفتم وبه همه پیشنهاد میدم خواندنش رو حتی برای چندین بار
پاکنوش مهرجو
۱۳۹۹/۵/۲۳
سلام و عرض ادب و احترام
اول اینکه از کتابراه بسیار سپاسگزارم که این کتاب خوب و با ارزش رو رایگان در اختیار علاقمندان به کتاب قرار داده. و دوم این کتاب واقعا عالی هستش، ولی قابل ذکره که هرکی میخواد بهره‌ی کاملی از این کتاب ببره نه یک بار بلکه چندین و چند بار اونو بخونه یا گوش بده تا بتونه به عینه تغییرات رو توی زندگیش ببینه. عالی و ارزشمند این کتاب.
فاطمه وحیدی
۱۴۰۰/۱/۲۶
نویسنده این اثر همون مرد شگفت انگیز نویسنده گفتگو با خداست، این کتاب به نحوی کامل کننده کتاب گفتگو با خداست، بسیار تاثیر گذار مثبت و سازنده است، این کتاب درست مثل کتاب گفتگو با خدا جز کتاب هاییه که بارها و بارها و بارها باید برگردی و از اول بخونیش و مرورش کنی، به همه پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو میخونند و یا نسخه صوتیشو دانلود کنند.
مژده پاک طینت
۱۳۹۹/۵/۱۸
ممنون از عیدی بسیار تاثیر گذار و با ارزشتون واقعا ممنون
من کلی کتاب روان شناسی و خودشناسی خوندم کلی فایل صوتی از بزرگان این شاخه گوش دادم ولی بدون اغراق میگم این بهترین و عمیق‌ترین کتابی بود که باصدای دل نشین اقای اتقیایی خوندم
بسیار عالی و کاربردی بود برام بازم بی نهایت ممنونم از بخشندگی تون 💚💚💚💚
محمدحسن فلاح
۱۴۰۲/۷/۳
سلام من از محتوای این کتاب بسیار لذت بردم در واقع بینش این کتاب یک بینش روحانی معنوی است که هیچ چیز بیخودی اتفاق نمی‌افتد بلکه خداوند با مشکلات و مصائب انسان را بسوی چیزهایی که برای او مناسب تر است هدایت میکند و با درک این موضوع دیگر هیچ اتفاق خوب یا بدی وجود ندارد و همه چیز درست است حتی چیزهای که ایجاد درد میکنند.
فاطمه جوادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اغلب در صحبت هام مثالی از این کتاب میزنم
بهترین کتابی بود که بعد از ورشکستگی بهش گوش کردم
مثالش هم اینه که میگه خدا انسان رو آفریده و از روح خودش در انسان دمید که در این دنیا تجربه کسب کنه، چه خوب و چه بد
وگر نه خودش که قادر و توانا هست و نیازی به هیچ چی نداره
نجمه هاشمی
۱۳۹۹/۸/۹
این کتاب رو فوق العاده دوست داشتم، آشنایی با روش کارکرد ذهن و اینکه چطور تغییرات باعث پیش رفتن در زندگی میشن و اصلا چرا رخ می‌دهند، دید من رو به زندگی تغییر داد و احساس می‌کنم الان راحت تر با تغییرات کنار میام. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش بدهید.
حدیث اخترشاهی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
متن کتاب دارای بیانی کامل و قابل درک است و بی شک یکی از بهترین طراحی‌ها در نوع صوتی کتاب صورت گرفته و گوینده بسیار
مسلط و حرفه‌ای عمل می‌کند طراحی موسیقی و مکث های
به موقع کتاب را به یک شاهکار تبدیل کرده است. سپاس فراوان
حسین پیرایش
۱۳۹۹/۵/۱۸
سلام اول اینکه من یکی ازطرف داروعلاقمندان برنامه خوب کتابراه هستم دوم اینکه راجب این کتاب درسته تازه شروع به گوش کردن کردم ولی همین که کتابراه رایگان دراختیارماقرارداده ممنونم کتابراه
Uns Roy
۱۳۹۹/۵/۱۸
سلام بر دوستان دوستدار مطالعه و عمل و در نهایت تغییر. تجارب ارائه شده در کتاب به واقعیت بسیار نزدیک هست. راستی اگه بخوایم با کسانی که دنبال تغییر دادن خودشان هستند یا تجاربی دارند، مرتبط بشیم، کجا دنبالشان بگردیم؟
مشاهده همه نظرات 93

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید

برای دریافت کتاب صوتی وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.