معرفی و دانلود کتاب صوتی پاک کن جادویی

عکس جلد کتاب صوتی پاک کن جادویی
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاک کن جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاک کن جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاک کن جادویی

کتاب صوتی پاک کن جادویی نوشته‌ی کاترین لابلانک، داستانی فانتزی و جذاب درباره دختری به اسم «لولا» است که بعد از این که قورباغه‌ای را از دست یک گربه نجات می‌دهد، از او به‌عنوان تشکر یک پاک‌کن جادویی هدیه می‌گیرد.

موضوع کتاب صوتی پاک کن جادویی چیست؟

یکی از روزهای تعطیلات تابستانی، لولا که از دست اذیت‌های برادر کوچک‌ترش خسته شده بود، تصمیم گرفت به باغچه برود و در سکوت آنجا با اسباب‌بازی‌هایش بازی کند. بعد از چیدن وسایلش متوجه گربه همسایه شد که در بیرون از خانه داشت بازی می‌کرد. لولا کمی که دقت کرد متوجه شد آن گربه می‌خواهد به یک قورباغه حمله کند. او برای نجات قورباغه دستانش را در هوا تکان داد تا گربه بترسد و فرار کند. همین اتفاق هم افتاد!

چند دقیقه بعد از رفتن گربه، لولا صدایی شنید. او به اطرافش نگاه کرد و متوجه شد قورباغه دارد از او تشکر می‌کند. بعد به او هدیه‌ای کوچک داد، چیزی نرم و سفید. لولا اولش کمی تعجب کرد اما کمی بعد متوجه شد آن پاک‌کن است و پاک کنی معمولی هم نیست...

کاترین لابلانک (Catherine Leblanc) نویسنده و روان‌شناس حوزه کودک و نوجوان است که علاوه بر کودکان برای مخاطب بزرگسال هم داستان کوتاه و رمان‌هایی می‌نویسد. او کتاب پاک کن جادویی (The Magic Rubber) را با دیدگاهی روان‌شناسانه و به‌منظور سرگرمی کودکان نوشته است.

کتاب صوتی پاک کن جادویی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های سرگرم‌کننده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پاک کن جادویی می‌شنویم:

اون توی خونه دوید و هرچقدر که لولا سعی می‌کرد پسش بگیره، مقاومت می‌کرد. ایدریس پاک‌کن رو مثل شمشیر توی هوا به این طرف و اون طرف تکون می‌داد و قسمتی از پرده و کمی از تلویزیون رو پاک می‌کرد.

لولا: «تو دیوونه شدی!»

ایدریس: «نخیر هیچ هم دیوونه نیستم! فقط این کار خیلی حال می‌ده!»

این رو گفت، روی زمین نشست و قسمتی از فرش رو به شکل مار پاک کرد. بعد یک سوراخ شبیه خورشید روی در ورودیِ خونه ایجاد کرد. حتی پایه‌های یکی از صندلی‌ها رو پاک کرد و باعث شد سقوط کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پاک کن جادویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاک کن جادویی
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویعارف امیری، مبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاک کن جادویی

Mona Shafiei
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
سلام. برای کودکان بهترین روش برای انس گرفتن با کتاب و کتاب خوانی استفاده از راههای نو مثل گوش دادن کتاب‌های صوتی است. توصیه میکنم والدین به همراه کودکان کتابها و گوش کنند و لذت ببرند. موفق باشید.
Azar J
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
برای پسر من که ۴سالشه خیلی داستان جذابی بود
لیا سامانی
۱۴۰۰/۱۰/۲
سلام من از این کتاب صوتی خیلی چیز یاد گرفتم
الناز فروغی
۱۴۰۰/۶/۲۵
سلام. خیلی داستان جالبی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاک کن جادویی

برای دریافت کتاب صوتی پاک کن جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.