معرفی و دانلود کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان: 31 کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان: 31 کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان: 31 کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی

جول اوستین در کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان به شما کمک می‌کند تا از قدرت و انرژی کلام‌تان آگاه شوید، با 31 پیمان معجزه‌گر در زندگی‌تان تحول ایجاد کنید و به هر آن چه که آرزویش را دارید برسید.

درباره کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان:

شاید تا به حال این تجربه را داشته باشید که وقتی صبح از خواب برمی‌خیزید، احساس شکرگزاری و قدردانی بابت چیزی یا کسی در زندگی به سراغتان آمده باشد و با همان احساس خوب و فرح‌بخش روزتان را آغاز کرده باشید. حالا تصور کنید که هر روز را بدین شکل شروع کنید و کل روزتان احساس خوبی داشته باشید. حتما این حس آرزوی همه است. ولی باید گفت چیزی شدنی و ممکن است و اگر به خداوند توکل کنید این اتفاق برای شما رخ می‌دهد.

جول اوستین عقیده دارد اگر حس خوب‌تان را در قالب کلام به بیرون ساطع کنید، اثری معجزه‌بخش در زندگی‌تان خواهد داشت. او برای اثبات این موضوع در کتاب آرامش در پرتو ایمان (I Declare: 31 Promises to Speak Over Your Life) از قدرت کلام استفاده کرده و از طریق آن در مخاطب خود انگیزه و ایمان ایجاد می‌کند.

کتاب حاضر این حس را به شما منتقل می‌کند که انگار در حال شنیدن مناجاتی هستید و به مرور شما نیز قادر خواهید بود نیروی افکارتان را به کلمات تبدیل کنید. در نهایت این قدرت خاص و شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کند تا در زندگی خود به خوشبختی برسید. با توجه به ساختار و تعداد فصول کتاب، می‌توانید در آغاز ماه، هر روز یکی از فصول را گوش کنید.

نویسنده این پیام مهم را به شما می‌رساند که هر زمان که جمله‌ای می‌گویید، در حقیقت در حال جان دادن به آن هستید. چه آن جمله بار مثبت داشته باشد و چه منفی. درواقع شما با حرف زدن درمورد خود و زندگی‌تان، آینده خود را پیشگویی می‌کنید. پس باید مراقب باشید که چه حرفی از دهانتان خارج می‌شود؛ یعنی همانطوری حرف بزنید که دوست دارید زندگی‌تان به آن شکل باشد.

با شنیدن کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان متوجه این نکتهٔ مهم می‌شوید که با سخنان خود قادر هستید به آینده خود خیر و برکت عطا کنید و یا آن را مورد نفرین قرار دهید. 31 بیانیه که جول اوستین آن‌ها را در این کتاب مطرح کرده است، موجب می‌شود شما در هر سی و یک روز ماه خیر و برکت را به زندگی خود راه دهید. تنها کافی است چند ثانیه زمان بگذارید و از جملات مثبت و الهام‌بخش استفاده کنید.

کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر و تحول ایجاد کنید و دیدگاه و نگرش مثبتی داشته باشید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران و کشیش خندان در سال 1963 متولد شد. خطبه‌های تلویزیون او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته دارد و بیشتر از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان به سخنرانی‌هایش گوش می‌دهند. آثار جول اوستین (Joel Scott Osteen) در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و بعضی از آثارش بیش از 200 هفته در صدر جدول قرار داشتند.

وی در سال 2006 در لیست ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. اوستین در زمان جوانی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی کشیش شود. اما سرانجام بعد از مرگ پدرش در سال 1999 جانشین او شد و از آن زمان تاکنون ظرفیت کلیسای لیکوود از 5000 نفر به 56000 نفر افزایش یافته است. سبک موعظه و فن بیان این کشیش خندان آمریکایی منحصر به فرد است.

جول اوستین در ایالات متحده سخنرانی‌هایی داشته که حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیشتر از 100 کشور جهان به آن‌ها گوش می‌کنند. او همچنین کتاب‌هایی نوشته که اکثر آن‌ها در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و بعضی از آن‌ها بیش از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

از دیگر آثار این نویسنده برجسته و مشهور می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «خالی شدن از احساسات منفی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان می‌شنویم:

گاهی اوقات خیلی از موضوعاتی که با آن‌جا می‌جنگیم و خیلی از چیزهایی که گمان می‌کنیم ما را به زمین می‌زنند، دستان خداوندند که سعی دارند ما را وارد فصل جدیدی کنند. خداوند ما را از شرایط امن و راحت بیرون می‌کشد و به سمت شرایطی هل می‌دهد که مجبور می‌شویم قابلیت‌مان را گسترش دهیم. شرایطی که ما را وادار می‌سازند از ایمان‌مان استفاده کنیم.

ممکن است از این شرایط خوشمان نیاید. ممکن است احساس ناراحتی کنیم. اما پروردگار آنقدر دوست‌مان دارد که هرگز رهایمان نمی‌کند. خداوند همانطور که می‌تواند درها را به طرز خارق‌العاده‌ای بگشاید، به همان طریق هم می‌تواند درها را ببندد. هیچ چیز اتفاقی نیست. خداوند شما را در تک تک قدم‌هایتان هدایت می‌کند و این بدان معنا است که اگر دوستی در حقتان بدی کرد، اگر با شکستی روبه‌رو شدید، اگر عزیزی را از دست دادید یا می‌توانید از این تغییر استقبال کنید تا خدا هم با این تغییر شما را بالاتر ببرد. یا اینکه می‌توانید در برابر این تغییر به شدت مقاومت کنید که آن وقت دچار رکود و رخوت خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
روز اول تا ششم
24 دقیقه
روز هفتم تا دوازدهم
34 دقیقه
روز سیزدهم تا نوزدهم
30 دقیقه
روز بیستم تا بیست و ششم
20 دقیقه
روز بیست و هفتم تا و سی و یکم
21 دقیقه
کلام پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان: 31 کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی
نویسنده
مترجمشبنم سمیعیان
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان

علی رستگاری
۱۴۰۱/۵/۲۵
گویش خوبه ولی خیلی کمه سؤال اینجاست که ما اینهمه مدرسه علمیه واخونند داریم تمام صحبت‌ها مثبت کمک وهمکاری وداستان دلگرم کننده ما چرا فرزندان ما مسجد نمیرن همه‌اش تکراری...... متاسفانه چندین بار خواستم قانون جذب بزارم کنا میبینم خیلی امیدوارم کننده وجذاب است حداقل اونی وظیفه ماست باید بدانیم خیلی امیدوار مشه
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۸/۲۵
دوستانی که بدنبال یک کتاب برای تقویت ایمان هستن و میخوان با یک صوت زیبا اونو بشنون این کتاب جول رو بهشون پیشنهاد میدم تقریبا ۳۱ دعا برای تقویت ایمان داره و بسیار زیبا و با معنی با خدا حرف میزنه، مثال‌های زیادی از اثرات ایمان واقعی رو هم میاره،،، یک انتخاب عالی هست، پنج تا ستاره براش کم بود
مریم رجبی
۱۴۰۱/۷/۲۴
چه قشنگ جول به نقش ایمان و خداوند در زندگی اشاره کرده در این کتاب. جول فوق العاده هست چون همیشه و همه جا با خدا هست و ما را به کمک گرفتن از خدا دعوت میکنه و بهمون یادآوری میکنه به اونی که خدا میخواد تبدیل بشیم
Monire Sh
۱۴۰۰/۱۲/۵
با خواندن این کتاب وسایر کتابهای اقای جول احساس قدرت وعشق وارامش رادر وجودم احساس میکنم
احساس شادی و ارزشمند بودن در وجودم موج میزند بسیار کتاب ارزشمندیاست بارها مطالبش را مرور میکنم
محمدرضا کریمی
۱۴۰۲/۹/۱۶
بی نظیر بود.. جول زندگی میلیون‌ها نفر رو در جهان تغییر داده... صدای بی نظیر و پر احساس امیر فرحان نیا هم کامل میکنه همه چیز رو ممنونم از کتابراه
سبا قهرمانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسم الله نور
کتاب بی نظیری
ممنونم ازتون بابت این همه اگاهی ونعمت شکرت الله یکتا. ارزوی اگاهی روز افزون دارم برای تمام مخلوقین جهان😍😍😍
فقط خدا
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
عالی بود واقعا. به نظرم آقای امیر فرحان نیا هم جزء خوانندگان محبوب قرار بدین خالی از لطف نیست. به شخصه صدای ایشونو می‌پسندم
Sanaz Jamshidi
۱۴۰۰/۹/۲۵
این کتاب عالیه! دیدگاه، افکار و کلامتون رو تغییر میده وصدای راوی فوق العاده خوب و رسا ست. حتما توصیه میکنم
مریم بیگلری
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خدا رو شکر که با این کتاب و با این نویسنده‌ی خوب آشنا شدم❤مرسی از کتابراه عزیز🙏🏻🌹💜
مریم گودرزی
۱۴۰۰/۱۱/۲
گوینده آرام و شمرده شمرده می‌خواند، ترجمه‌ی کتاب رو هم دوست داشتم.
متشکرم
حمید سلطانی
۱۴۰۲/۶/۶
این کتاب برای تغییر باورهاتون بی نظیر است حتما بخونید
Pegi
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بد نیست در راستای قدرت فیض هست این ناقصه ولی
آسانا هاشمی عطار
۱۴۰۱/۹/۲۱
اولین کتابی بود که هر روز به من انرژی و روحیه داد.
فاطمه رجبی
۱۴۰۰/۱۱/۵
خداوند در کنار توست میخواهی ببینی این کتاب را بخوانید
مریم زارعی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خیلی خوبه ایمان و باور به خداوند رو تقویت میکنه
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان

برای دریافت کتاب صوتی آرامش در پرتو ایمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.