معرفی و دانلود کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر

عکس جلد کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر

کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر نوشته‌ی مارجی مارکاریان، درباره‌ی شاهزاده‌ی زیبا و مهربانی است که حوصله‌اش سر رفته و به دنبال کاری می‌گردد تا خودش را سرگرم کند.

موضوع کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر (The Princess and the Cafe on the Moat) چیست؟

داستان این کتاب صوتی درباره‌ی شاهزاده‌ی کوچکی است که در قصر بزرگ و شلوغی زندگی می‌کند. هر روز صبح پس از طلوع خورشید، شوالیه‌­ها همراه با خبرهای خوبی درباره‌ی اینکه دشمنان را شکست دادند و تعدادی اژدها اسیر کرده‌اند به قصر می‌آمدند.

در طبقه‌ی بالا خانم‌ها دور ملکه جمع شده بودند و وقت خودشان را با دیدن پارچه‌های ابریشمی، نوشتن دعوت‌نامه و تماشای لوسترهای بزرگ و در حال درخشیدن سپری می‌کردند. اما شاهزاده خانم کوچولو هیچ کاری نمی‌کرد. او هم دوست داشت در این شلوغی­‌ها باشد، اما دیگران به او توجهی نمی‌کردند و تمام تلاشش برای کمک کردن نادیده گرفته می‌شد و صدایش در شلوغی گم می‌شد. به همین دلیل، تنهایی شروع به قدم زدن کرد و به دنبال راهی گشت تا خودش را سرگرم کند، بعد تصمیمی گرفت...

کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی به کودکان می‌آموزد که به دیگران کمک کنند و برای گروه سنی پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. والدینی که می‌خواهند فرزندان‌شان با داستان‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز آشنا شوند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

کودکانی از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند که حس می‌کنند، در کارهای گروهی و تیمی نادیده گرفته می‌شوند. کودکانی که تک فرزند هستند یا نمی‌توانند مشکلات خود را به تنهایی تحمل کنند، شنیدن این داستان به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه با این موضوع به‌ شکل منطقی کنار بیایند و راهی برای کمک کردن به خود و دیگران پیدا کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر می‌شنویم:

در حالی که شاهزاده زخم پای سرباز رو پانسمان می‌کرد، صدای همهمه توی قلعه بیشتر و بیشتر می‌شد. پادشاه و ملکه وحشت‌زده بودن. حالا که کارها و وظایف روزانه‌شون رو انجام دادن، اثری از دخترشون پیدا نکردند و تمام قلعه رو دنبال شاهزاده‌شون می‌گشتند.

زنگ هشدار به صدا در اومد. اما اینطور که معلوم بود، هیچکس نمی‌دونست شاهزاده خانوم کجاست. چند دقیقه گذشت. صدای آواز خوندن و خندیدن از فاصه دور شنیده شد. به‌نظر این صدا از اون سمت خندق می‌اومد. پادشاه از پنجره برج، نگاهی به بیرون انداخت و گفت که شاید صدای شاهزاده خانم باشه؟

همه به سمت در ورودی هجوم آوردن، با عجله از روی پل متحرک رد شدن و به سمت شاهزاده خانم و همراهانش رفتن. با هیجان براشون دست تکون داد و گفت: "مادر! پدر! بالاخره من هم یک راهی پیدا کردم که سرم گرم بشه!"

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پرنسس کافه‌ی قصر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرنسس و کافه قصر
نویسنده
مترجمسارا مسعودی ثابت
راویمهرانه امروانی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر

فاطمه فلاح
۱۳۹۹/۷/۷
داستان جذابی داره. دخترم که ۶سالشه خوشش اومد. پیام خوبی هم داره.
Maryam Yazdan
۱۳۹۹/۲/۹
من نمونشو شنیدم عالی بود من از نویسندش تشکر می‌کنم
مریم مقدسی
۱۴۰۲/۱۲/۱
عالی بود من دوستش داشتم
بهار خجسته
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
من عاشقش شدم خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر

برای دریافت کتاب صوتی پرنسس و کافه قصر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.