معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش

عکس جلد کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش

کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش داستان جذاب دیگری از کارل امرسون است. در این اثر شنونده‌ی غوغا و آشوبی خواهید بود که مارتی کوچولو سر کلاس ورزش به پا می‌کند.... لازم به ذکر است که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی پسر هیولا منتشر می‌شود.

درباره کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش:

اسم قهرمان قصه‌ی ما مارتی است. او پسربچه‌ای باهوش و جذاب است و در زندگی هیچ کم و کسری ندارد. البته یک مشکل کوچک (شاید هم نه خیلی کوچک) هست که دارد مارتی داستان ما را اذیت می‌کند. مشکل این است که مارتی کوچولو را در خانه و مدرسه بچه هیولا صدا می‌زنند! بله، باورتان می‌شود؟ به پسر به این خوشگلی می‌گویند هیولا! بیشتر از همه هم بارت اولیِ بدجنس مارتی را اینطور صدا می‌زند.

البته این مسئله خیلی هم بی‌دلیل نیست. آخر، بین خودمان بماند، مارتی بعضی وقت‌ها یک‌دفعه می‌زند به سرش و حسابی عصبی می‌شود. آن‌وقت است که راستی راستی شبیه هیولا می‌شود. مثل آخرین باری که سر زنگ ورزش از دست همکلاسی‌هایش عصبانی شد و غوغایی درست کرد، آن سرش ناپیدا...

درباره مجموعه پسر هیولا:

هر یک از عناوین این مجموعه، در پی آموزش یکی از مسائل یا توانایی‌های بنیادین در زندگی، از جمله کنترل خشم، گفتگو با دیگران، رعایت نظم و ... به کودکان است. با این حال این نکته‌های آموزشی نه به شکلی خشک و دستوری، بلکه در قالب داستان‌هایی جذاب با محوریت پسربچه‌ای باهوش ملقب به بچه هیولا ارائه شده‌اند.

کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش مناسب چه کسانی است؟

داستان صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش (Monster Boy's Gym Class) از کارل امرسون (Carl Emerson)، برای کودکان رده‌ی سنی 7 تا 10 سال نوشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش می‌شنویم:

همه‌­ی این‌­ها باعث شد که مارتی حتی از قبل هم عصبانی‌­تر بشه. دندون‌­های نیشش توی دهنش شروع به رویش کردن و موهای آبی ­رنگ بیشتری از صورتش بیرون زد. اون تلاش کرد که به گل‌ها، شکل قلب، دوست‌­ها و همکلاسی‌­هاش فکر کنه تا بتونه جلوی بیشتر عصبانی شدنش رو بگیره اما فایده‌­ای نداشت. اون داشت تبدیل به هیولا می‌­شد.

همون لحظه، بارت محکم توپی رو به سمت سم پرتاب کرد که صاف به شکمش خورد و سم که از درد می­‌نالید نقش زمین شد. مارتی توی سرش صدای انفجار بلندی رو شنید. دیگه نمی‌­تونست تحمل کنه. توی چشم بهم‌زدنی تبدیل به یک گلوله­‌ی پشمالوی آبی رنگ شد و به سمت توپ­‌هایی که روی زمین افتاده بودن رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
پسر هیولا و زنگ ورزش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویعارف امیری، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش

برای دریافت کتاب صوتی پسر هیولا و زنگ ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.