معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین

عکس جلد کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین

کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین داستانی کودکانه به قلم کارل امرسون است. در این اثر آموزنده و در عین حال سرگرم‌کننده، به ماجرای پسری به نام مارتی گوش خواهید داد که روز هالووین برای اثبات فردیت و اعتماد به نفس بالای خود معرکه‌ای اساسی به پا می‌کند!

موضوع کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین چیست؟

نام قهرمان داستان ما مارتی است. او پسری زبر و زرنگ، بامزه، جذاب و باهوش است. خلاصه که هیچی کم ندارد. منتها یک مشکل کوچک، شاید هم نه چندان کوچک وجود دارد که مارتی داستان ما را اذیت می‌کند. این مشکل از این قرار است: مارتی را در خانه و مدرسه بچه هیولا صدا می‌زنند! بله، باور می‌کنید؟ به پسر به این خوشگلی می‌گویند هیولا! بیشتر از همه هم بارت اولیِ بدجنس مارتی را اینطور صدا می‌زند.

چاره چیست؟ مارتی سعی می‌کند که خیلی به روی خودش نیاورد. تا اینکه نوبت برگزاری جشن هالووین در مدرسه می‌شود؛ روزی که بچه‌ها لباس قهرمان‌های محبوبشان را می‌پوشند. یکی اسپایدرمن می‌شود و یکی تن تن. مارتی هم دوست دارد مگامن شود. ولی وقتی می‌بیند که مامان و بابا برایش لباس هیولا گرفته‌اند حسابی پکر می‌شود. با این حال هر طور شده لباسی را که دوست دارد پیدا می‌کند و می‌پوشد و خود را برای حضور در جشن هالووین به مدرسه می‌رساند. جایی که اصل ماجرا رخ می‌دهد: درگیری با بارت اولی که لباس هیولا پوشیده و مارتی را دست می‌اندازد...

آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین (Monster Boy and the Halloween Parade). کارل امرسون (Carl Emerson) با نگارش این داستان، سعی داشته در کنار سرگرم کردن مخاطبین خردسال خود، به آنها درس‌هایی درباره‌ی لزوم برخورداری از عزت نفس نیز بدهد.

درباره مجموعه پسر هیولا:

هر یک از عناوین این مجموعه، در پی آموزش یکی از مسائل یا توانایی‌های بنیادین در زندگی، از جمله کنترل خشم، گفتگو با دیگران، رعایت نظم و ... به کودکان است. با این حال این نکته‌های آموزشی نه به شکلی خشک و دستوری، بلکه در قالب داستان‌هایی جذاب با محوریت پسربچه‌ای باهوش ملقب به بچه هیولا ارائه شده‌اند.

کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان 7 تا 10 سال نوشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین می‌شنویم:

جشن هالووین سی و یکم اکتبر هر سال برگزار می‌­شد. جشنی که به شب ارواح معروفه و تو اون هرکسی سعی می­‌کنه خودش رو به ترسناک‌ترین شکل ممکن گریم کنه و لبا­س­‌های ترسناکی بپوشه. البته همه دوست نداشتن که لباس­‌های ترسناک بپوشن و خیلی­‌ها ترجیح می­‌دادن خودشون رو شبیه شخصیت‌­های فیلم‌­ها و کارتون‌­های معروف دربیارن.

بچه­‌ها همه با شنیدن این حرف با خوشحالی هورا کشیدن. همه به جز بارت که جوری پوزخند می‌­زد که انگار یک فکر شیطانی توی سرش داشت.

اون روز وقتی مارتی به خونه برگشت، با جدیت مشغول مرتب کردن لباسش برای جشن فردا شد. بعد از شام مامانش صداش زد و گفت:

مامان: «مارتی بیا لباس هالووینت رو ببر. امروز که بیرون بودم واست یه لباس، مخصوص خودت خریدم؛ نیشدار و لزج و چسبناک.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پسر هیولا و رژه‌ی روز هالووین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، نرگس داغمه چی، شهربانو حسینی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین

برای دریافت کتاب صوتی پسر هیولا و رژه روز هالووین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.