معرفی و دانلود کتاب صوتی پول، پول

عکس جلد کتاب صوتی پول، پول
قیمت:
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پول، پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پول، پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پول، پول

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی پول، پول، کلیات مبانی مالی را به زبانی ساده توضیح می‌دهد و به خواننده می‌‎آموزد که چگونه با رفتاری هوشمندانه و سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها به ثروت برسد. کیوساکی در این کتاب از تجربیات و آموخته‌هایش می‌گوید و اینکه چطور با راهنمایی‌های دوست پولدارش از فقر به ثروت رسید. این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های مالی دنیاست و مدت‌ها در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده.

درباره‌ی کتاب صوتی پول، پول

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران و تاجران آمریکاست. اما او از خانواده‌ای ثروتمند نبوده و خود به این سرمایه دست یافته. کیوساکی در خانواده‌ی نسبتاً فقیری بزرگ شد. پدرش معلم و مدیر مدرسه بود و سرمایه‌ی چندانی نداشت. اما کیوساکی خوش‌شانس بود که پدرش یک دوست بسیار موفق و ثروتمند داشت. این مرد برخلاف پدر کیوساکی تحصیلات علمی نداشت اما اقتصاد را خوب درک می‌کرد. کیوساکی از همان کودکی خیلی از مفاهیم مالی را از این دوست خانوادگی فراگرفت. نصیحت‌ها و ایده‌های این مرد چنان برای کیوساکی الهام‌بخش بود که او را «پدر پولدار» می‌نامید. همین آموزش‌ها و راهنمایی‌ها به او کمک کرد تا زندگی‌اش را تغییر دهد و در جوانی به ثروت دست یابد. کتاب صوتی پول، پول (Rich Dad, Poor Dad) درواقع حاصل تجربیات کیوساکی در زندگی و آموخته‌هایش است. او اشاره می‌کند که حرف‌های پدر پولدار در کودکی چقدر روی او تأثیر گذاشته و به ذهنیت مالی او شکل داده. بر همین مبنا تأکید می‌کند که باید از کودکی ادبیات اقتصادی و اصول مالی را به بچه‌ها یاد داد.

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی پول، پول مفاهیم ابتدایی مالی مثل جریان نقدینگی، صورت سود و زیان، دارایی و بدهی، و ترازنامه را خیلی ساده بیان می‌کند. او بر تفاوت بین دارایی و بدهی تأکید کرده و می‌گوید یکی از راه‌های اصلی کسب سود و ثروت، سرمایه‌گذاری روی دارایی‌هاست. کیوساکی در خلال بحث‌ها دائماً به زندگی خود ارجاع می‌دهد و از تجربیات خود یا پدر پولدارش می‌گوید.

کتاب پول، پول را نشر ارس با ترجمه‌ی زهره زاهدی منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این اثر به همت انتشارات جیحون در دسترس قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی پدر پولدار

پدر پولدار (Rich Dad Series) مجموعه کتاب‌هایی از رابرت کیوساکی هستند که ایده‌های او را در مورد موفقیت مالی و ثروتمند شدن بیان می‌کنند. این مجموعه دربردارنده‌ی 14 کتاب است که چند میلیون جلد فروش داشته‌اند و به زبان‌های بسیار زیادی ترجمه‌شده‌اند. «پدر پولدار، پدر فقیر»، «راهنمای پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری» و «کودک پولدار، کودک باهوش» برخی عناوین این سری هستند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی پول، پول

  • در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • فروش بیش از 30 میلیون جلد در سرتاسر دنیا
  • در لیست آثار منتخب سایت آمازون
  • برنده‌ی جایزه‌ی آئودی برای اطلاعات تجاری در سال 2001
  • پرفروش‌ترین کتاب Business Week
  • و...

در نکوداشت کتاب صوتی پول، پول

  • این کتاب برای همه آن‌هایی که می‌خواهند کنترل آینده‌ی مالی‌شان را به دست بگیرند، نقطه‌ی شروع است. (یواس‌اِی تودِی)

کتاب صوتی پول، پول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید راه و رسم ثروتمند شدن را از زبان یکی از پولدارترین آدم‌های دنیا بشنوید، به این کتاب گوش بدهید.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت تی. کیوساکی (متولد 1947) سرمایه‌گذار، تاجر و نویسنده‌ی آمریکایی است که با مجموعه کتاب‌های پدر پولدار شناخته می‌شود. این کتاب‌ها که ایده‌های کیوساکی برای ثروتمند شدن هستند، ده‌ها میلیون جلد فروش داشته‌اند و به زبان‌های زیادی ترجمه‌شده‌اند. کیوساکی در دانشکده‌ی نیروی دریایی آمریکا درس خواند و مدتی در جنگ ویتنام هم حضور داشت. در ابتدای دهه‌ی 1970 از ارتش بیرون آمد و وارد تجارت شد. پس از چند کار ناموفق، کار املاک را پیش گرفت و توانست به ثروتی سرشار دست یابد. او بیشتر از بیست عنوان کتاب منتشر نموده که از میان آن‌ها می‌توان به «میلیاردر کاریزماتیک»، «دانشکده کسب‌وکار» و «تقلبی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی پول، پول می‌شنویم

برای خودتان کسب‌وکاری راه بیندازید. شغل روزانه‌تان را نگه دارید ولی ضمناً شروع به خرید دارایی‌های واقعی کنید؛ دارایی‌های واقعی نه بدهی یا خواسته‌های شخصی که به‌محض رسیدن به منزل ارزش خود را از دست می‌دهند. هزینه‌هاتان را کم کنید، بدهی‌هایتان را کاهش دهید و بر مبنای دارایی‌های خالص حرکت کنید. دارایی‌های واقعی در طبقه‌بندی‌های مختلف می‌گنجند: 1. کسب‌وکارهایی که نیازمند به حضور من نباشند؛ من مالک آن‌ها هستم اما اشخاص دیگری آن‌ها را اداره می‌کنند. اگر خودم هم در آن‌ها کار کنم دیگر کسب‌وکار من نخواهند بود بلکه شغل من خواهند بود. 2. مال‌التجاره 3. اوراق قرضه 4. خرید سهام شرکت‌های دیگر 5. مستقلات درآمدزا 6. اسناد (اسناد بدهکاری) 7 . خرید حق امتیاز دارایی‌های فرهنگی مانند موسیقی، دست‌خط، متن نمایش‌نامه، حق ثبت اختراع و حق امتیازهای دیگر 8. هر چیز دیگری که ارزش داشته باشد، ایجاد درآمد کند، بر ارزشش افزوده شود یا هر لحظه قابل فروش باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم
26 دقیقه
فصل اول تا سوم
26 دقیقه
فصل چهارم تا نهم
15 دقیقه
فصل دهم تا سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پول، پول
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راویشهره روحی
ناشر چاپینشر ارس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پول، پول

Majid Hasanzade
۱۴۰۲/۵/۶
همون پدر پولدار و فقیر هست ولی به صورت خلاصه و مفید، به نظر من اگه کسی پدر پولدار و فقیر رو خونده نیازی به مطالعه این کتاب نیست، چون تکرار مکررات است.
Behnaz Shams
۱۴۰۲/۵/۱۹
کتاب خوبیه اما خیلی کوتاهه. آموزش زیادی نمی‌ده و
و در نهایت میگه که ثروتمند شدن سواد میخواد و شانسی اتفاق نمی‌افتد.
مونا مونایی
۱۴۰۲/۶/۱۶
به همه نتورکرها توصیه میکنم حتما بخوانند
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پول، پول

برای دریافت کتاب صوتی پول، پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.