معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان: راهکارهایی اثبات شده برای انجام کار بیشتر در کمترین زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت زمان: راهکارهایی اثبات شده برای انجام کار بیشتر در کمترین زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان: راهکارهایی اثبات شده برای انجام کار بیشتر در کمترین زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید

برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت زمان، 21 مهارت و تکنیک اثبات‌شده برای اینکه بهتر بتوانید زمان خود را مدیریت کنید ارائه می‌دهد. با استفاده از این مهارت‌ها، به راحتی می‌توانید بیش از دو ساعت زمان مفید به هر روز خود اضافه کنید. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور در زمانِ کمتر، کارِ بیشتری را با استرسِ بسیار کمتر انجام دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت زمان

هر کسی تا حدی دچار اهمال‌کاری می‌شود و بسیاری از افراد احساس می‌کنند از زمانِ خود درست و به اندازه استفاده نمی‌کنند. از طرف دیگر، فشار‌ها و نیاز‌های کاری ما را بیشتر و بیشتر مجبور می‌کنند که در زمان کمتر، کارِ بیشتری را انجام دهیم. این مسئله باعث شده است که همیشه استرس داشته باشیم و احساس کنیم از زمان عقب هستیم. بااین‌حال، بسیاری از ما به شکل مؤثری زمان خود را مدیریت نمی‌کنیم و متوجه نیستیم که زمان مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین منبعی است که در اختیار داریم. برایان برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب صوتی مدیریت زمان (Time Management) نشان می‌دهد این رویکرد ما، در تقابل با افراد موفقی‌ست که می‌دانند این شیوه‌ی مدیریت زمان است که کیفیت زندگی‌شان را تعیین می‌کند. افراد برتر در زمینه‌های کاری و حرفه‌ای کسانی هستند که راهکارهای مؤثری برای مدیریت زمان خود اتخاذ می‌کنند.

برایان تریسی با استفاده از تجربه‌ی خود و دیگران، نشان می‌دهد یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عواملِ موفق شدن یا شکست خوردن در هر فعالیتی، مدیریت درست و مناسب زمان است. زمان، ضروری‌ترین منبعی‌ست که در اختیار داریم و آن را به هیچ شکلی نمی‌توان جایگزین کرد. زمان قابل ذخیره نیست و پس از اینکه فرصت از دست رفت، دیگر نمی‌توان آن را بازگرداند. هر آنچه انجام دهید به زمان نیاز دارد و هرقدر بهتر بتوانید از زمان خود استفاده کنید، پاداشِ و سود بیشتری در انتظارتان خواهد بود.

ایده‌ها و روش‌هایی که برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت زمان مطرح می‌کند به شما کمک می‌کنند بهتر بتوانید رخداد‌های حیاتی و مهم زندگی‌تان را کنترل کنید، احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، بهتر بخوابید و کارِ بیشتری را به انجام برسانید. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور در جلسات و تماس‌های صوتی‌ای که با همکاران‌تان برقرار می‌کنید، زمان را مدیریت کنید؛ چطور بتوانید در زمینه‌های متفاوت به کلیدی‌ترین نتایج دست یابید؛ در زمانِ پرداختن به کارهای مشابه، تجربیات خود و دیگران را به اشتراک بگذارید؛ از دوباره‌کاری بپرهیزید و جلوی به تعویق انداختن کار‌های‌تان را بگیرید.

برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت زمان 21 مهارت و تکنیکِ اساسی برای مدیریت زمان ارائه می‌دهد که هرکسی می‌تواند از آن‌ها در بخش‌های مختلف زندگی استفاده کند. این کتاب که توسط انتشارات آتیسا و با ترجمه‌ی سمیه جلیلیان و محمود جلیلیان منتشر شده بود، توسط انتشارات رمانو و به گویندگی لیلا ولی‌پور تهیه و روانه‌ی بازار شده است.

نکوداشت‌های کتاب مدیریت زمان

  • توصیه‌های کتاب مدیریت زمان ساده‌اند و پیروی از آن‌ها راحت است. این کتاب راهنمایی مؤثر و کوتاه است که به راحتی به هدفش می‌رسد (San Francisco Book Review).

  • کتاب مدیریت زمان بسیار خوش‌خوان و ساده است. این کتاب برای کسانی که به دنبال تقویت مهارت مدیریت زمان‌شان هستند، ابزاری عالی‌ست (Portland Book Review).

کتاب صوتی مدیریت زمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر همیشه از انجام کارها و وظایف‌تان عقب می‌مانید یا به دنبال پیدا کردن راهی برای غلبه بر اهمال‌کاری هستید شنیدن کتاب صوتی مدیریت زمان به شما توصیه می‌شود.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی (متولد 1944) نویسنده و سخنران آمریکایی-کانادایی‌ست. او در 30 سال گذشته در حوزه‌های اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روان‌شناسی مطالعه داشته و کتاب‌های زیادی در این حوزه‌ها نوشته است. بسیاری از کتاب‌های او پرفروش شده‌اند و به زبان‌های رایجِ جهان ترجمه شده‌اند. سخنرانی‌های این نویسنده‌ی آمریکایی نیز بسیار محبوب هستند و او تاکنون برای بیش از 1000 شرکت سخنرانی کرده است و سالانه صدها هزار نفر در سخنرانی‌های او شرکت می‌کنند. از مشهورترین آثار او می‌توان به کتاب‌های «قورباغه‌ات را قورت بده»، «روان‌شناسی فروش» و «حرف نزن، عمل کن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت زمان: راهکارهایی اثبات شده برای انجام کار بیشتر در کمترین زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید می‌شنویم

همه‌ی مدیران موفق زمان، برنامه‌ریزان خوبی هستند. آن‌ها فهرست‌ها و ریزفهرست‌هایی برای رسیدن به هر هدف کلی و جزیی تهیه می‌کنند. هر زمان که پروژه‌ی جدیدی روی میز‌شان می‌گذارند، زمانی را به دقت صرف فکر کردن درباره‌ی آن‌چه می‌خواهند به دست بیاورند می‌کنند و سپس فهرستی منظم از هر گام ضروری برای اتمام پروژه یادداشت می‌کنند. قانونی وجود دارد که می‌گوید هر دقیقه‌ای که صرف برنامه‌ریزی می‌شود، 10 دقیقه در اجرای برنامه صرفه‌جویی می‌کند. زمانی که قبل از شروع کار، صرف فکر کردن روی کاغذ درباره‌ی خواسته‌تان می‌کنید بازگشت انرژی شخصی به میزان 1000 درصد به شما می‌دهد: 10 دقیقه صرفه‌جویی در زمان به ازای هر دقیقه‌ای که در ابتدا روی برنامه‌ریزی کارتان صرف می‌کنید. زمانی که درباره‌ی هدف‌تان شفاف شدید، از هر چیزی که فکر می‌کنید برای رسیدن به آن هدف باید انجام بدهید، فهرستی تهیه کنید. به افزودن چیزهای جدیدی که به ذهن‌تان می‌رسد ادامه بدهید تا فهرست‌تان کامل شود. فهرست‌تان را به دو شکل سازمان‌دهی کنید و نظم بدهید: توالی و اولویت‌بندی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
6 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: روان‌شناسی مدیریت زمان
9 دقیقه
فصل دوم: ارزش‌های‌تان را مشخص کنید
8 دقیقه
فصل سوم: به چشم‌انداز و مأموریت‌تان بیاندیشید
8 دقیقه
فصل چهارم: به سوی آینده پیش بروید و به عقب نگاه بیاندازید
7 دقیقه
فصل پنجم: برنامه‌های مکتوب تهیه کنید
9 دقیقه
فصل ششم: پروژه‌های‌تان را به صورت نمودار درآورید
13 دقیقه
فصل هفتم: فهرستی از کارهای روزانه تهیه کنید
13 دقیقه
فصل هشتم: اولویت‌های شفافی تعیین کنید
11 دقیقه
فصل نهم: در مسیر بمانید
10 دقیقه
فصل دهم: گستره‌های نتیجه‌ی کلیدی‌تان را تعیین کنید
4 دقیقه
فصل یازدهم: مسئولیت را به دیگر بسپارید
8 دقیقه
فصل دوازدهم: با اراده تمرکز کنید
7 دقیقه
فصل سیزدهم: بر تعلل‌کردن غلبه کنید
6 دقیقه
فصل چهاردهم: بلوک‌های زمانی ایجاد کنید
5 دقیقه
فصل پانزدهم: وقفه‌ها را کنترل کنید
5 دقیقه
فصل شانزدهم: وظایف‌تان را دسته‌بندی کنید
5 دقیقه
فصل هفدهم: تلفن را مدیریت کنید
6 دقیقه
فصل هجدهم: جلسات را به طور مؤثری اداره و رهبری کنید
6 دقیقه
فصل نوزدهم: سریع‌تر بخوانید، بیشتر به یاد آورید
4 دقیقه
فصل بیستم: روی رشد فردی سرمایه‌گذاری کنید
7 دقیقه
فصل بیست و یکم: محیط کارتان را منظم کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت زمان: راهکارهایی اثبات شده برای انجام کار بیشتر در کمترین زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید
نویسنده
مترجمسمیه جلیلیان، محمود جلیلیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت زمان

آزاده ش
۱۴۰۲/۸/۱۶
مفید بود اما کلا حالت شعار خیلی داره و کتاب کمی قدیمی و از رده خارج هست… اما نکات به درد بخور توش پیدا میشه.
محمد حسین غلامی
۱۴۰۲/۶/۴
کلن کتاب‌های برایان ترسی کتاب‌های خوبی هستن ولی این کتاب کامل نیست کاملش داخل یوتیوب ۲ ساعت خورده‌ای هست
محمد صفی شیرزاد
۱۴۰۳/۱/۱۴
واقعا یک کتاب مفید است درباره اینکه چگونه از وقت خود به گونه احسن نهایت بهره را ببریم
مصطفی
۱۴۰۲/۴/۳
همه کتاب‌های برایان تریسی خوب هستند. صدای گوینده هم عالی هست
میلاد موحدی
۱۴۰۲/۶/۱
کنترل کننده استرس و آموزنده و راهکار برنامه ریزی دقیق تر دم نویسنده گرم
سیدسلیمان خسروانی
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتاب جالبی اس. عاشق صدای این گوینده هستم
Abbas Ghaheri
۱۴۰۳/۲/۳
تکنیک لازم مدیریت زمان مطرح است
SaeidAjam
۱۴۰۳/۱/۲۲
شخصا به بریان علاقه مندم کتاب خوبی هست
مریم جلالی
۱۴۰۲/۸/۱۲
واقعا عالیههههه. اصول برنامه ریزی موفق
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت زمان

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.