معرفی و دانلود کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل

عکس جلد کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل

کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل نوشتهٔ کیث پولت درمورد پسربچه‌ای روستایی است که بعد از گرفتن بذر فلفل از یک پیرمرد و کاشتن آن، زندگی‌اش متحول می‌شود. گفتنی است این داستان از داستان کلاسیک مشهور «جک و لوبیای سحرآمیز» الهام گرفته شده و بازنویسی شده است.

موضوع کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل چیست؟

پکو به همراه مادرش در یک روستای فقیرنشین زندگی می‌کردند. آن‌ها گاوی داشتند که تنها سرمایه آن‌ها در زندگی به شمار می‌آمد و به جز آن چیز دیگری در این دنیا نداشتند. یکی از روزها مادر پکو به او گفت که پولشان تمام شده و دیگر هیچ غذایی ندارند. او به پکو مأموریت داد تا گاوشان را به شهر ببرد و با پول فروش آن برایشان غذا بگیرد.

پکو گاوشان را آماده کرد و به سمت جادهٔ خاکی و پر پیچ و خم شهر روانه شد. در میانهٔ راه با پیرمردی روبه‌‌رو شد. پیرمرد از او خواست تا گاوش را با با یک کیسه بذر فلفل معاوضه کند. پکو این کار را کرد و بعد از کاشتن آن دانه، گیاه بزرگی از زمین به سمت آسمان رشد کرد. پکو تصمیم گرفت از درخت بالا رود و بعد از آن است که ماجراهای عجیب و جالبی برایش رخ می‌دهد.

کیث پولت در کتاب پکو و گیاه بزرگ فلفل (Paco and the Giant Chile Plant) نسخهٔ دیگری از داستان مشهور جک و لوبیای سحرآمیز را برای کودکان روایت کرده است. او با این داستان جذاب و سرگرم‌کننده به کودکان یاد می‌دهد مفاهیمی مثل خانواده، خانه و کار باارزش‌ترین دارایی‌های هر انسان هستند.

کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده و سرگرم‌کننده بگویند مناسب است.

با کیث پولت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده اهل کشور آمریکاست، و بیشتر کتاب‌هایش مخصوص کودکان و نوجوانان است. کیث پولت (Keith Polette) علاوه بر نویسندگی، در حیطهٔ آموزش و دبیری نیز فعالیت دارد.

در بخشی از کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل می‌شنویم:

جلوی چشم­هاش، گیاه هر لحظه قد می­‌کشید و بزرگ‌تر می‌شد. وقتی بالاخره رشد کردنش تموم شد، پکو تنه­‌ی کلفتش رو گرفت و ازش بالا و بالا و بالاتر رفت. دست‌­هاش رو به برگ‌­های بزرگش تکیه می­‌داد و پاهاش رو روی ساقه­‌هاش می­‌ذاشت.

پسرک حتی از سقف خونه‌­ها هم بالاتر فت و به پرنده­‌هایی که توی ارتفاعات پرواز می‌­کردن رسید. ولی از اون‌­ها هم رد شد و حتی خورشیدِ در حال غروب رو هم پشت سر گذاشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
پکو و گیاه بزرگ فلفل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راوینرگس داغمه چی، محمد طالشیان، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل

برای دریافت کتاب صوتی پکو و گیاه بزرگ فلفل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.