معرفی و دانلود کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار

عکس جلد کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار

ناصر رضایی پور در کتاب پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار به‌عنوان یک متخصص طب سنتی راهکارهای تغذیه‌ای مناسب این فصل را به شما آموزش می‌دهد. در این کتاب صوتی با یادگیری روش‌های پاکسازی بدنتان خواهید توانست به بهترین نحو انرژی خود را بازیابی کنید و از بروز بیماری‌های فصل بهار پیشگیری نمایید.

درباره‌ی کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار

طب سنتی دانشی‌ست که بر پایه‌ی مزاج‌ها و طبع‌های گوناگون بدن انسان شکل گرفته و به تأثیر غذاها و داروهای گیاهی سازگار با هر طبع توجه ویژه دارد. قدمت طب ایرانی به قرن‌ها قبل می‌رسد و امروزه نیز شاهد گسترش روش‌های درمانی آن و نتایج مثبتش در سطح گسترده‌ای هستیم. استفاده از داروهای گیاهی و حیوانی، حجامت، بادکش و فصد از جمله روش‌های کارآمد این طب به شمار می‌رود که در درمان بیماری‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند.

در کتاب پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار، ضمن توصیه‌هایی مفید در راستای داشتن رژیم غذایی و پوشاک مناسب، روش‌های درمانی مناسبی برای جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف فصلی ارائه شده است. از جمله راهکارهای کارآمد این اثر باید به مصرف نوشیدنی‌های خنک مناسب فصل، تمرین‌های تنفسی روزانه و ارائه‌ی پرهیزهای غذایی اشاره کرد.

به عنوان مثال بهتر است در فصل بهار از خوردن شکلات، قهوه و انواع ادویه‌ها پرهیز کنید و مصرف مواد دارای طبع سرد را به تعویق بیندازید. علاوه‌براین، با یادگیری روش‌های تقویت سیستم ایمنی خود در برابر بیماری‌های ویروسی ایمن خواهید شد و نقش پرهیزهای غذایی را در سلامتی بلندمدت خود بهتر از قبل درک می‌کنید.

دکتر ناصر رضایی پور در خلال آموزه‌های موثر این کتاب به شما نشان خواهد داد که طب سنتی برخلاف برخی موضع‌گیری‌هایی که امروزه شاهد آن هستیم، بسیار پویا و انعطاف‌پذیر است و می‌تواند متناسب با تغییرات زندگی مدرن مورد استفاده‌ قرار بگیرد؛ به‌نحوی که امروزه می‌توان آن را یک روش درمانی کامل و جامع به‌شمار آورد.

در این اثر با خواص برخی از داروهای گیاهی آشنا می‌شوید و اثرات آن‌ها را در درمان آلرژی‌ها و بیماری‌های ناشی از تغییر فصل مشاهده می‌کنید. عمل به این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند از زیبایی‌ها و هوای مطبوع این فصل بهره‌ی بیشتری ببرید.

کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار با صدای ناصر رضایی پور منتشر شده و نشر واوخوان ناشر صوتی آن است.

کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه‌ی افرادی که می‌خواهند در فصل بهار کمتر در معرض بیماری قرار بگیرند و در عین حال از نظر جسمی توان بدنی خوبی داشته باشند، توصیه می‌شود.

با ناصر رضایی پور بیشتر آشنا شویم

ناصر رضایی پور متولد سال 1358 در تهران و پزشک متخصص طب سنتی‌ست. این نویسنده مدرک دکترای خود را از دانشگاه شاهد دریافت نموده و از آثار او باید به کتاب‌های «پیام تندرستی: سلامتی جسم و جان در گرو سلامتی گوارش» و «پیام تندرستی: روزه داری تندرستانه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار می‌شنویم

درمان‌های ساده‌ی طبیعی
طبیعت برای درمان مشکلات به ظاهر پیچیده‌ی شما پیشنهادهای ساده و ارزان دارد.

حساسیت‌ها و آلرژی‌های فصلی
اگر با آغاز فصل بهار دچار حساسیت‌ها و آلرژی‌های فصلی می‌شوید به مدت 3 روز تنها از ماءالشعیر طبی سنتی استفاده کنید و در این مدت غذای دیگری نخورید. در پایان این رژیم غذایی 3 روزه نیز بیمار باید تا چند روز از سبزی‌های پخته‌ی بدون ادویه و کم‌حجم به‌عنوان غذا استفاده کند.

خارش گلو
برای درمان این عارضه‌ی حساسیت‌های فصلی می‌توانید چند گرم بنفشه و شکر تیغال را در دو لیوان آب ریخته و روی حرارت ملایم بجوشانید تا 1 لیوان آن باقی بماند. سپس آن را صاف کرده و شب پیش از خواب میل کنید. افرادی که خارش گلویشان خیلی زیاد است، می‌توانند صبح ناشتا نیز 1 لیوان دیگر از این دمنوش گیاهی بنوشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
دیباچه
2 دقیقه
در آغاز گفتار
6 دقیقه
تدابیر مهم تندرستی در فصل بهار
9 دقیقه
روشی ساده برای تقویت قلب و روح

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار
نویسنده
راویناصر رضایی پور
ناشر چاپی ناصر رضایی پور
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار

برای دریافت کتاب صوتی پیام تندرستی: تدابیر تندرستی در فصل بهار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.