معرفی و دانلود کتاب صوتی آفرینش سلامتی: به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید!

عکس جلد کتاب صوتی آفرینش سلامتی: به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید!
قیمت:
۴۶۸۰۰ 32760 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آفرینش سلامتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آفرینش سلامتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آفرینش سلامتی: به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید!

دیگر وقت آن رسیده است که انرژی‌تان را به سطح دیگری برسانید! لوئیز ال هی، نویسنده و مربی خودیاری، با همکاری اهلیا خادرو و هدر دین کتاب صوتی آفرینش سلامتی را نوشته است تا با روایت داستانی لطیف و عاشقانه، دربارهٔ عشق به خود و توجه به سلامت روح و بدن نکاتی را با شما در میان بگذارد.

درباره کتاب صوتی آفرینش سلامتی:

لوئیز ال هی در تمام عمرش تلاش می‌کرد تا آن چیزهایی که برای داشتن یک زندگی شاد و سالم نیاز است با دیگران به اشتراک بگذارد. او خود طی چندین دهه از فرمول‌هایی استفاده می‌کرد که بتواند ذهن و بدنش را با هم هماهنگ کند. وی همچنین با تغذیه‌ای سالم و دوری از رژیم‌های غذایی بی‌اثر و مضر بدنش را سالم‌تر از همیشه نگه داشته است. اما راز واقعی خوشبختی و سلامتی او چیست؟

اگر دوست دارید بدانید لوئیز هی از چه فرمولی برای سلامتی روح و جسم خود استفاده می‌کند و راز هماهنگی کامل و بدن و ذهنش چیست، کتاب آفرینش سلامتی (Loving Yourself to Great Health) برای شما نوشته شده است! این نویسنده پرفروش و مربی خودیاری کتاب حاضر را با کمک همکارانش اهلیا خادرو (Ahlea Khadro) متخصص تغذیه و مربی معنوی و هدر دین (Heather Dane) پزشک و مربی بهداشت نوشته است.

او در این کتاب راز سلامتی، شادی و طول عمرش را برای شما فاش کرده است. کتاب حاضر برخلاف کتاب‌های دیگری که در زمینهٔ سلامت نوشته شده‌اند، از هر گرایش یا مد به دور است و با معرفی یک سیستم ساده و آسان به شما کمک می‌کند تا در جهت شفای بدن و ذهن خود حرکت کنید. تکنیک‌هایی که نویسندگان این کتاب به شما یاد می‌دهند، برای خلق‌وخوی خوب، رسیدن به آرامش و بدنی سالم مناسب هستند.

کتاب صوتی آفرینش سلامتی دستورالعمل‌هایی همچون استفاده از جملات تأکیدی، رژیم غذایی سالم و عشق ورزیدن به خود و دیگران را برای آموزش شما به کار گرفته است. کافی است خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و فضایی آرام و خلوت برای خود ایجاد کنید. فضایی که به شما احساس خوبی می‌دهد و شما را به سکون دعوت می‌کند.

کتاب صوتی آفرینش سلامتی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه خودسازی و سلامت جسم و روان علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی آفرینش سلامتی می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد.

لوئیز ال هی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مربی خودیاری در سال 1926 در لس‌آنجلس متولد شد. او زندگی پرفرازونشیب و عجیبی پشت سر گذاشت و تجربه‌های سختی را از سر گذراند. لوئیز ال. هی (Louise Lynn Hay) پس از مدتی وقتی کتاب‌های «فلورانس اسکاول شین» را مطالعه کرد فهمید که خوش‌بینی در شرایط سخت هم امکان‌پذیر است.

وی خیلی زود به یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزهٔ خودشناسی تبدیل شد و آثار زیادی در این زمینه منتشر کرد که همه آن‌ها فروش خیلی زیادی داشتند. لوئیز هی چند سال پس از نوشتن کتاب شفای زندگی مؤسسه‌ای تأسیس کرد که در آن تمامی آموزه‌های خود را به گوش دیگران برساند. او نام این مؤسسه را خانهٔ هی (Hay House) گذاشت.

ازجمله آثار دیگر این نویسنده کتاب‌های «معجزات قرن حاضر»، «زندگی تو را دوست دارد»، «شفای زندگی»، «شفای بدن»، «اندیشه‌های دل»، «شفای قلب‌های شکسته» و «خودتان را دوست بدارید» هستند.

جملات برگزیده کتاب صوتی آفرینش سلامتی:

- تنها یک فکر است و فکر را می‌توان تغییر داد. فکر می‌کنم این در مورد سلامتی شما هم صدق کند.
- در واقع زندگی ساده است. آنچه را ارائه دهیم، همان را می‌گیریم. هر فکری به ذهن ما خطور کند، آینده ما را ایجاد خواهد کرد.
- جسم شما، مانند هر چیز دیگر در زندگی آینه‌ای از اندیشه‌ها و باورهای درونی است.

در بخشی از کتاب صوتی آفرینش سلامتی می‌شنویم:

اگر از شما می‌پرسیدم چرا غذا می‌خورید، چه جوابی می‌دادید؟ می‌توان گفت که انسان‌ها برای از بین بردن گرسنگی و سوخت‌رسانی به بدن غذا می‌خورد. حتی گاهی احتمال دارد بگویید غذا می‌خورم که سلامت باشم. اما ممکن است ندانید که غذا خوردن انسان پیچیده‌تر از آن است که فکر می‌کنید. انسان باتوجه‌به عواطف و احساسات، عادت‌ها، شرایط محیطی، اشخاصی که با آن‌ها است و افزودنی‌های غذایی در روز بیش از دویست بار دربارهٔ غذا خوردن تصمیم می‌گیرد.

با این که این کار سخت است، ما سعی می‌کنیم به طرزی بسیار ساده دربارهٔ موضوع بحث کنیم. علتش این است که سخن ایجاد از یک احساس، یک عادت و یک محیط زندگی است. موضوع درمورد دوست داشتن خود است. در این فصل توضیح می‌دهیم که چگونه بدنتان کار می‌کند تا بتوانید با علم به آن به بهترین شکل بدنتان را تغذیه کنید.

من با آرامش و شور و نشاط غذایم را می‌خورم و هضم می‌کنم. «لوئیز هی»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پیش‌گفتار
12 دقیقه
مقدمه
25 دقیقه
بخش اول/ فصل یکم: اولین اقدام
48 دقیقه
فصل یکم / بخش دو
25 دقیقه
فصل دوم: دومین اقدام
54 دقیقه
فصل دوم / بخش دو
39 دقیقه
فصل سوم: سومین اقدام
53 دقیقه
فصل سوم / بخش دو
48 دقیقه
فصل چهارم: چهارمین اقدام
70 دقیقه
فصل پنجم: پنجمین اقدام
32 دقیقه
فصل ششم: ششمین اقدام
17 دقیقه
فصل هفتم: هفتمین اقدام
4 دقیقه
بخش دوم/ فصل هشتم: شروع کار در آشپزخانه
9 دقیقه
فصل نهم: انواع غذاها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آفرینش سلامتی: به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید!
نویسنده، ،
مترجممهدی قراچه داغی
راویفرنوش پیغامی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ 32760 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آفرینش سلامتی

سپاس.خ
۱۴۰۲/۲/۱۵
این کتاب هم مانند باقی کتابهای این نویسنده به طور واضح و شفاف ازتاثیرات مخرب باورهای غلط خشم کینه و انزجار چه نسبت به خود وچه به دیگران و ارتباط مستقیمش با ایجاد بیماری صحبت میکنه و درادامه راهکارهایی روارائه میده که بتونید باخویشتن دوستی و تایید خود و..... رهاکردن خشم برای همیشه سلامت باشید. برای امیدوارم تمام کسانی که مطالعش میکنن بتونن این شفارو چه در سلامتی چه حوزه‌های دیگر زندگیشون دریافت کنن
مهری قاضی زاده
۱۴۰۱/۴/۲۶
کتاب لوییز هی عالی است، پر از توانگری، سپاس، شفا، ومحبت است.
وزنان با خود واقعی خود که شاید آن را به خاطر بعضی مسائل اجتماعی انکاری کردن دوستی مجدد می‌یابند.
وبا صداقت لوییز هی یاد می‌گیریم که چگونه خودمان را دوست داشته باشیم.
مرضیه
۱۴۰۱/۳/۲۰
دراین کتاب لوییز هی بیان میکند تمام بیماریها علتش دروجود خود آدمی است. واینکه از دوست نداشتن خود است. واینکه آموزش میدهد که به خودمان عشق بورزیم که تنها کسی که تا آخر عمر با آدمی میماند همین خودش است.
Elham Sadat Wahidi
۱۴۰۱/۵/۱۵
عالی هست این کتاب و حتما پیشنهاد میکنم بخوانید، برای همه بدن، تاکید می‌کنم برای همه بخش‌های بدنمان عالی هست
م نظری
۱۴۰۲/۸/۷
مثل بقیه کتابهای لوییز هی عالی 😍
راهکار‌ها و تو ضیحاتی خوبی را اموزش میده و یاد اور. صدای گوینده هم خوبه
M hsyny
۱۴۰۱/۵/۱۵
کمی طول کشید تمومش کنم
مطالبی که توش هس عالی و ارزشمندن
لحن گوینده هم خوبه ادمو جذب میکنه به ادامه مطلب
farzan yazdani
۱۴۰۱/۸/۹
این کتاب بمن یاداور شد که عاشق خودم باشم، تنها عاشق خود بودن درمان همه بیماری هاست
حسین حسینی
۱۴۰۱/۵/۲۳
عالیه و اطلاعات زیادی در مورد سلامتی بهتون میده
nickta farhoody
۱۴۰۱/۲/۱۳
این کتاب واقعا عالیه
نفس
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
همه کتاب‌های خانم هی عالی هستند
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آفرینش سلامتی

برای دریافت کتاب صوتی آفرینش سلامتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.