معرفی و دانلود کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

عکس جلد کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان
قیمت:
۳۳۰۰۰ ۲۳,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

یک کتاب خودآموز روحانی که پندها و پیام‌های معنوی و آرام‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. یوآن ناکاموری کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان را از خلال کشف و شهودهای شخصی خود نوشته و عقیده دارد جملات آن را از زبان فرشته‌های آسمانی نقل‌قول کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

شنیدن کتابی که پیش‌روی شماست، فرشته‌ی درونی‌تان را بیدار می‌کند. یوآن ناکاموری (Juan Nakamori) از خلال 82 پیغامی که فرشتگان به‌واسطه‌ی او در این کتاب به گوش ما رسانده‌اند، به ما کمک می‌کند برای سؤالات و مشکلات خود پاسخ‌های معنوی و الهام‌بخش پیدا کنیم. نویسنده‌ی این کتاب معتقد است این پیام‌ها توسط فرشته‌های آسمانی برای او فرستاده شده‌اند.

او روزی در حالی که به آسمان می‌نگریست، دچار تجربه‌ای روحانی شد و موجودات آسمانی از خلال این مکاشفه بر او متجلی شدند و با او سخن گفتند. ناکاموری سخنان آن‌ها را در کتاب پیام‌های فرشتگان (Angel Messages from the Beyond) مکتوب کرده است تا خوانندگان آن، هر گاه در زندگی در موقعیت بحرانی و دشواری قرار گرفتند، با رجوع به این کتاب و پیغام‌های آسمانی‌اش بتوانند چاره و راه‌حلی برای مشکل خود بیابند. او از خوانندگانش می‌خواهد این کتاب را در شرایطی مراقبه‌وار مطالعه کنند: کتاب را بسته در دستان خود نگاه دارند، چشمان خود را ببندند، نسبت به تنفس خود آگاهی پیدا کنند، به‌تدریج افکار خود را آرام کنند و در همان حال روی سؤال یا مشکل خود تمرکز کنند. سپس سؤال خود را به کائنات بفرستند و منتظر بمانند و بعد با گشودن کتاب، پیغام آسمانی فرشتگان را که برای آن‌ها فرستاده شده، با جان و دل مطالعه کنند.

کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به حکمت‌های عرفانی و معنوی علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما تجربه‌ای فوق‌العاده رقم خواهد زد.

با یوآن ناکاموری بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی ژاپنی در مجلات زنان ژاپن می‌نویسد. به نظر می‌رسد اندیشه‌های عرفان شرقی در زندگی شخصی و حرفه‌ای او و به‌طور خاص در خلق این کتاب نقش پررنگی داشته‌اند. یوآن ناکاموری دو سال پس از انتشار کتاب پیام‌های فرشتگان جلد دو و سپس جلد سوم این اثر را هم به رشته‌ی تحریر درآورد.

در بخشی از کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان می‌شنویم

همه‌ی آدم‌ها در جستجوی عشق‌اند. زیرا عشق سرچشمه‌ی زندگی است. عشق بورز. عشق بگیر. بخیل نباش در عشق ورزیدن و دوست داشتن. هیچ‌کس نیست که شایستگی دریافت عشق تو را نداشته باشد. همه‌ی آدم‌ها شایسته‌ی آن بوده‌اند که زندگی را از خدا بگیرند. پس شایسته‌ی آن نیز هستند که از سرچشمه‌ی زلال و گوارای عشق تو بنوشند. وقتی از زندگی خسته شدی، حمام آفتاب بگیر. یعنی خود را به دستان نوازشگر و گرم و روشن خورشید بسپار. وقتی احساس تنهایی می‌کنی برو کوه، برو دشت، برو جایی که گل و گیاه و درخت است. برو به آغوش مادرانه‌ی طبیعت.طبیعت سرشار است از عشق و شفا. وقتی احساس درد می‌کنی با آب بازی کن. آب شوینده‌ی دردهاست. وقتی احساس می‎کنی که شکست خورده‌ای و یا زیان دیده‌ای، به آواز پرنده‌ها گوش بسپار و نیز به زمزمه‌ی باد. داشته‌ها، پول و مقام نمی‌توانند شادمانی ببخشند. شادمانی حقیقی حاصل شستن نگاه و جور دیگر دیدن است. تو سرشار از شادمانی هستی. معنای این سخن چیست؟ آیا تو به این دلیل شادمان هستی که آرزویت برآورده شده است؟ یا این که یک حادثه‌ی غیرمنتظره رخ داده است؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
بخش اول
12 دقیقه
بخش دوم
14 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم
13 دقیقه
بخش پنجم
14 دقیقه
بخش ششم
17 دقیقه
بخش هفتم
16 دقیقه
بخش هشتم
14 دقیقه
بخش نهم
16 دقیقه
بخش دهم
4 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیام‌های فرشتگان
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
راویشاهین شرافتی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۳۳۰۰۰ ۲۳,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

حدیث قربانی
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب بسیار عالی بود مثل یه دوست خوب میمونه که در کنارش پر از آرامش و حس خوبی داری هر وقت چند صفحه از این کتاب بخونی حالت خوب میشه. پشنهاد میکنم حتما بخونید و حتما در کتابخانه داشته باشید.
Sheri F
۱۴۰۱/۷/۱۷
به نظر من کتاب معمولی بود
یه جورایی مثل تفأل زدن هست که البته اگر هم کسی به این کار علاقه داره به نظم بهتره که نسخه چاپی این کتابو تهیه کنه که امکان این کار براشون باشه
زهرا تاجیک
۱۴۰۲/۵/۱۲
ترجمه عالی و روان صدای زیبای گوینده و اهنگ‌های مناسب این کتاب را بی نظیر جلوه داده و کمک بسیار عالی بود برای من که روزهای بسیار سختی را پشت سر میگذارم
ملیکا نقدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
هروقت که حال بدی داشتم این کتاب گوش کردم. انقدری انرژی مثبت بهم میده که میتونم بگم تاثیرش از دارو‌های آرامبخش هم بیشتره... پیشنهاد میکنم با دقت بهش گوش کنید
سمیه خسروی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
میکرو کتاب صوتی است که نیایش با خداوند و الطاف خداوند مهربان بیان می‌کنه. اهمیت زمان حال و توجه به دنیای درون گوشزد می‌کند.
مهسا ملامحمدی
۱۴۰۲/۴/۱۳
سلام وقت بخیر واقعا کتاب بینظیری بود خیلی لذت بخش صدای گوینده موسیقی عالی درس‌ها و کدهای زیادی داشت.
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۲/۲/۲۹
با تشکر از کتابراه
صدای گوینده خوب بود
موسقی متن خوب بود
محتوای متن خوب بود
در کل خوب بود توصیه میکنم
مهران کریمی
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتاب عالی بود. سپاسگزار هستم از کسانی که تلاش کردند که ما بتونیم از این کتاب صوتی استفاده کنیم.
آرزو
۱۴۰۱/۹/۵
کتاب خوبی بود. من کتابی رو که حتی یک مورد جدید بهم یاد بده دوست دارم و خدا رو شکر میکنم
Maryam940 Darabi
۱۴۰۱/۶/۲۴
کتابی دارای فرکانس و انرژی مثبت و عالی بود
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب جالبه بیشتر تفاله
البته موسیقی وسط خوانش خیلی بلندو نامناسبه
پیمانه نصیحتی
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتابی بی نظیر ارزش هزاران بار شنیدن رو داره
حمید موسوی
۱۴۰۲/۷/۲۰
کتاب زیاد به دلم نچسبید
Saeedeh taheri
۱۴۰۲/۱/۲۴
فوق العاده زیبا و عالی بود
Forogh Anjom
۱۴۰۲/۱/۶
عالی بود حتما این کتاب گوش کنید
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

برای دریافت کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.