معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه دست از دشمنی با خود برداریم

عکس جلد کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه دست از دشمنی با خود برداریم
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه دست از دشمنی با خود برداریم

دبی فورد، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند به‌ سراغ نیمه‌ی تاریک وجودمان می‌رود. او در این کتاب توضیح می‌دهد که چه چیزی باعث می‌شود رفتار نامناسبی از خود نشان دهیم، روابطمان را نابود کنیم، به اهدافمان نرسیم و خودمان را بی‌دلیل در معرض آسیب قرار دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

آیا کتاب «دکتر جکیل و آقای هاید» را خوانده‌اید؟ رابرت لوئیس استیونسون در این رمان به‌ خوبی کشمکش نیروهای بد و خوب را در درون انسان توصیف می‌کند. دبی فورد (Debbie Ford) عقیده دارد که همه‌ی آدم‌ها یک دکتر جکیل و آقای هاید درون خود دارند که همواره در حال جنگ و دعوا هستند. شاید آن‌ها سعی کنند آقای هاید یا تاریکی درونشان را از بین ببرند؛ اما در جایی سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند چگونه چنین کاری را انجام دهند.

نیمه‌ی تاریک وجود اغلب سرکوب می‌شود و مورد نفرت قرار می‌گیرد؛ اما یک روز همین نیمه‌ی تاریک سربرمی‌آورد و زندگی را به کام شما تلخ می‌کند. در کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند (Why Good People Do Bad Things)، یاد می‌گیرید این نیروی به‌ ظاهر بد را با راهکارهایی به‌ جز شرم، ترس، غم، خشم، حسادت، خودتخریب‌گری و سرکوب کنترل کنید، نقابی را که سال‌ها برای خویشتن ساخته‌اید از روی صورتتان بردارید و خود واقعی‌تان را به دیگران نشان دهید.

دبی فورد در کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، راه‌های ارتباط با نیمه‌ی تاریک وجود را نشان می‌دهد. روش‌هایی مانند بخشش خود و دیگران، عشق ورزیدن به خویشتن، بهتر شناختن خود و... به شما کمک می‌کنند که برای همیشه به جنگ درونی میان نیروهای خوب و بد پایان دهید و تعادلی دائمی در وجودتان ایجاد کنید. نویسنده هشت کهن‌الگو یا شخصیت را معرفی می‌کند که در زمان سر برآوردن نیمه‌ی تاریک، ظاهر می‌شوند. با شناخت هر یک از این تیپ‌های شخصیتی، خودتان را بهتر درک کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

این کتاب دبی فورد در بازار ایران ترجمه‌های مختلفی دارد. نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر عطر کاج، کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند را با صدای مریم محبوب تهیه و تولید کرده. سیده فاطمه کشفی ترجمه‌ی این کتاب را بر عهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

  • هرکسی که این کتاب را بخواند، معنای مثل روز اول شدن را درک می‌کند. (دیپک چوپرا، نویسنده‌ی کتاب «اثر سایه»)
  • کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، تحقیقی قدرتمند درمورد نیروهای پنهانی است که ما را به سمت اقداماتی مخرب و کاذب هدایت می‌کنند. (ای‌بی‌سی نیوز)
  • این شاهکار با شفافیت بی‌نظیر خود، مهم‌ترین و درخشان‌ترین کتاب دبی فورد است. (اَندرو هاروی، نویسنده‌ی کتاب «مولانا و شور عاشقی»)
  • دبی فورد در این کتاب نقشه‌ی راه خارق‌العاده‌ای به درک درون خود و رسیدن به خوشبختی ارائه کرده است. من از ترکیب استادانه‌ی حکمت و عشق در کار دبی متأثر شدم. کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، به بسیاری از افراد کمک خواهد کرد. (آلن کوهن، نویسنده‌ی کتاب «دانایی یا شانس»)

کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران کتاب نیمه‌ی تاریک وجود، از شنیدن کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند لذت خواهند برد. این کتاب دبی فورد به شما کمک می‌کند که خود را بهتر بشناسید.

در بخشی از کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه دست از دشمنی با خود برداریم می‌شنویم

ترس و شرم والدین خود آسیب‌دیده‌ی ما هستند. خود آسیب‌دیده‌ی ما در تلاش برای جدایی و فرار از احساس ناتوانی و بی‌ارزش بودن، ماسکی می‌سازد که بتواند پشت آن پنهان شود. این خود دروغین تنها یک مأموریت دارد. پنهان کردن تمام بخش‌های ناخواسته و غیرقابل‌قبول ما. اگر ما از خودمان راضی بوده و احساس خوبی نسبت‌ به آن‌چه که هستیم داشته باشیم، هرگز شخصیت کاذبی از خود نمی‌سازیم. ما با ساختن شخصیت کاذب، خود را از آن‌چه که خود و دیگران بد، غیرقابل‌قبول و غلط می‌دانیم، پنهان می‌کنیم و به این ترتیب خود را با شرایط بیرونی، هرچند که احمقانه و بی‌معنی باشند، وفق می‌دهیم. در کودکی هرچه بیشتر خود را ابراز می‌کردیم و هر چه بیشتر رفتارهایی می‌کردیم که با انتقاد و احیاناً تنبیه مواجه می‌شدند، از خود واقعی‌مان دورتر می‌شدیم. با هر اتفاقی که تأیید نمی‌شد یا هر چیزی که به‌ خاطر جیغ و فریاد یا سؤال‌پیچ کردن و یا شیطنت با مخالفت بزرگ‌ترها و والدین مواجه می‌شد، از خودمان دور می‌شدیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
17 دقیقه
بخش اول: جنگ بی‌پایان - فصل یک
29 دقیقه
بخش اول - فصل دو
11 دقیقه
بخش اول - فصل سه
21 دقیقه
بخش اول - فصل چهار - قسمت اول
18 دقیقه
بخش اول - فصل چهار - قسمت دوم
20 دقیقه
بخش اول - فصل پنج -قسمت اول
20 دقیقه
بخش اول - فصل پنج -قسمت دوم
25 دقیقه
بخش اول - فصل شش
23 دقیقه
بخش اول - فصل هفت
27 دقیقه
بخش دوم: پیمان صلح - فصل هشت - قسمت اول
30 دقیقه
بخش دوم - فصل هشت - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوم - فصل هشت - قسمت سوم
23 دقیقه
بخش دوم - فصل نُه - قسمت اول
24 دقیقه
بخش دوم - فصل نُه - قسمت دوم
19 دقیقه
بخش دوم - فصل ده - قسمت اول
25 دقیقه
بخش دوم - فصل ده - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوم - فصل ده - قسمت سوم
26 دقیقه
بخش دوم - فصل یازده - قسمت اول
29 دقیقه
بخش دوم - فصل یازده - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش دوم - فصل دوازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه دست از دشمنی با خود برداریم
نویسنده
مترجمسیده فاطمه کشفی
راویمریم محبوب
ناشر چاپیانتشارات عطر کاج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

برای دریافت کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.