معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

عکس جلد کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

اگر می‌خواهید پنج کلید طلایی برای گشودن دروازه‌های موفقیت و کامیابی در دستان خود داشته باشید، کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ را که تیبو موریس در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی نوشته است، از دست ندهید.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

فردا امتحان ریاضی سختی دارید. با دوستتان قرار می‌گذارید امروز بعد از مدرسه به خانه‌ی او بروید و برای امتحان فردا بخوانید و تا جایی که می‌توانید تمرین حل کنید. هر دو یک‌سری تمرین را در یک محدوده‌ی زمانی مشخص حل می‌کنید. امتحان را می‌دهید اما نمره‌هایتان که می‌آید تعجب می‌کنید؛ نتیجه‌ای که هر دوی شما گرفته‌اید یکجور نیست. نمره‌ی دوستتان از نمره‌ی شما بهتر شده و درست در همین لحظه از خودتان می‌پرسید: «پس چرا؟» شاید این موقعیت یا وضعیتی مشابه آن برای شما هم اتفاق افتاده باشد. موقعیتی که یک علامت سؤال بزرگ برای شما بسازد: چرا دیگران آری و من نه؟ تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند (Why You Fail Where Others Succeed)، دقیقاً به پاسخ همین سؤال می‌پردازد.

موریس در این کتاب عواملی را که باعث می‌شود یک انسان در زمینه‌ای شکست بخورد و انسانی دیگر در همان زمینه موفق شود برمی‌شمرد و آن‌ها را تحلیل می‌کند. او به این مسئله می‌پردازد که چه ویژگی‌هایی یک انسان معمولی را تبدیل به یک انسان موفق می‌کند. درست است که موفقیت یک فرمول خاص ندارد و هیچ‌وقت نداشته؛ اما در این کتاب راهکارهایی برای دست‌یابی سریع‌تر و آسان‌تر به موفقیت ارائه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

- یکی از بهترین کتاب‌های تمام دوران در زمینه‌ی توسعه‌ی شخصی. (BookAuthority)

- به‌عنوان یک وکیل افشاگر، نویسنده و مدیرعامل WARN (یک اداره‌ی ملی که با قلدری در محل کار مقابله می‌کند) دریافته‌ام که قلدری می‌تواند ناشی از تعریف اشتباه موفقیت برای فرد باشد. پیش‌روی به هر قیمتی و تحت سیطره نگه داشتن دیگران در ذهن قلدرها نقش اساسی دارد. در این کتاب، نویسنده بهترین تعریف را از مفهوم موفقیت ارائه می‌دهد. (آتورنی شناندو، نویسنده‌ی کتاب The Whistleblower)

کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی موفقیت هستید، چه در زندگی شخصی و چه در مسائل کاری، این کتاب شما را از طریق راه‌های میان‌بر به مقصد دلخواهتان می‌رساند. نه فقط برای یابندگان موفقیت، بلکه مطالعه‌ی این کتاب برای شکست‌خوردگان هم ضروری و مفید است.

تیبو موریس را بیشتر بشناسیم

تیبو موریس نویسنده‌ی جوان فرانسوی است که پس از تحصیل در رشته‌ی زبان ژاپنی، تصمیم گرفت برای ادامه‌ی زندگی به ژاپن برود. پرفروش‌ترین کتاب آمازون، یعنی کتاب «به احساسات خودت مسلط باش» که نزدیک به 200000 نسخه از آن به فروش رسیده و به بیش از 10 زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده، مهم‌ترین اثر تیبو موریس به شمار می‌رود. موریس مؤسس و نویسنده‌ی وبسایت whatispersonaldevelopment.org است و در آن مطالبی درباره‌ی توسعه‌ی فردی به اشتراک می‌گذارد. او درباره‌ی تجربه‌ی وبلاگ‌نویسی‌اش می‌گوید: «خالصانه‌ترین امید من این است که محتوای وبسایتم انگیزه‌ی بیشتری برای دنبال کردن رؤیای منحصر‌به‌فردتان را به شما بدهد.»

او درباره‌ی نگارش این کتاب می‌گوید: «به‌خاطر این که همیشه با موفقیت درگیر بوده‌ام، در سه سال گذشته بیش از 100 کتاب در زمینه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی خوانده‌ام و مقالاتی را در این زمینه در رسانه‌های مطرح منتشر کرده‌ام. در این کتاب، تمام آن چیزی را که در چند سال گذشته یاد گرفته‌ام با شما به اشتراک می‌گذارم و پنج مسئله‌ی مهم را که معتقدم همه برای داشتن یک زندگی رضایت‌بخش باید بدانند، به شما می‌آموزم.»

در بخشی از کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ می‌شنویم

گاهی به‌راحتی نمی‌شه مردم رو متقاعد کرد که اتفاقات زندگی بازتاب نگرش خودشونه. نگرششون اینه که اگه کسی با اونا خوب رفتار کنه، اونا هم باهاش خوب رفتار می‌کنن. این آدم‌ها مثل کسی هستن که جلوی یه بخاری خاموش نشسته و انتظار داره گرم بشه. تا بخاری رو روشن نکنن گرمایی در کار نخواهد بود. باید اول خودشون کاری بکنن. باید از یه جایی شروع بشه. بیاین اون شروع‌کننده خودمون باشیم. کار کردن روی نگرشتون یکی از مهم‌ترین کارها برای رشد و پیشرفته. بیشتر مردم صبح که از خونه بیرون می‌آن نگرش خنثی دارن. نگرششون رو انتخاب نمی‌کنن. اگه خودتون انتخاب نکنین این اجازه رو به محیط اطرافتون می‌دین که نگرشتون رو تعیین کنه. مثلاْ اگه اطرافتون رو چند آدم خوشحال گرفته باشن خوشحالی اونا به شما هم منتقل می‌شه و این خیلی خوبه. اما اگه افراد بدبین دورتون رو گرفته باشن خیلی راحت تحت تأثیر نگرش منفی اونا قرار می‌گیرید. اگه خودتون آگاهانه نگرشتون رو انتخاب نکنید مثبل یه آفتاب‌پرست می‌شید که تحت تأثیر محیط رنگ عوض می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم
18 دقیقه
بخش پنجم
14 دقیقه
بخش ششم
6 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

Narges Assadpour
۱۴۰۱/۶/۳
کاربردی و عالی، با این وجود که کوتاهه ولی خیلی نکات عالی داره که با دور اهسته‌تر گوش کنید و یادداشت برداری کنید، خیلی پرنکته هست، درسته این مطالب رو جاهای دیگه هم شاید شنیده باشیم ولی راهکارهای عالی داره این کتاب، خیلی پرمحتواست، بنظرم تا به اون نقطه برسیم که ماهم به اهداف و خواسته‌ها برسیم روزانه باید گوشش کرد و به گفته‌ها عمل کرد، موفق باشید 👍👍
محمد طاها پناهی
۱۴۰۱/۸/۷
عالیه. قیمتش بالاست ولی نکات مهم داره انصافاً.
سام سپهری
۱۴۰۱/۷/۸
کتاب کوتاه و تأثیر گذاری است. خواندن آن را توصیه میکنم.
علی رادمرد
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عالی بود
نکات کلیدی جالبی داشت
ماهرخ صادقی
۱۴۰۱/۶/۱۰
من دوست داشتم بنظرم عالی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.