معرفی و دانلود کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست

عکس جلد کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست
قیمت:
۹,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست

جان هیملمن در کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست، داستان لاک‌پشت عجیب و غریبی را تعریف کرده که بی‌دلیل هوس تقلید از رفتار حیوانات دیگر به سرش می‌زند؛ غافل از اینکه با ادامه‌ی این کار گرفتار مشکلات بسیاری خواهد شد...

درباره کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست:

شیری را تصور کنید که یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و تصمیم می‌گیرد به جای غرش کردن، صدای الاغ از خودش دربیاورد! یا مثلاً ببری را در ذهن آورید که به جای شکار حیوانات اهلی، مثل میمون از درخت بالا می‌رود و به امید پیدا کردن موز شاخه‌ها را زیرورو می‌کند! یا بدتر از همه، لاکپشتی را مجسم کنید که مثل کرم شب‌تاب از دمش نور ساطع می‌کند و مثل مگس در هوا می‌پرد!

این تصورات ترسناک و خنده‌دار موضوع کتاب بامزه‌‌ی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست (Tudley Didn't Know) را تشکیل می‌دهند. جان هیملمن (John Himmelman) در این داستان سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده، لاکپشتی را به تصویر کشیده که به خاطر افراط در تقلید از دیگر حیوانات، لاکپشت بودن خود را از یاد می‌برد و به مرور، با مشکلاتی بزرگ و اساسی مواجه می‌شود.

البته نکته‌ی اصلی‌ای که داستان چیزهایی که تادلی نمی‌دونست به کودکان می‌آموزد، مربوط است به دانستنی‌هایی درباره‌ی حیوانات؛ اما هیملمن ضمن ارائه‌ی این دانستنی‌ها، کمی هم درس زندگی به مخاطبین کم‌سن‌وسال خود داده...

کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست مناسب چه کسانی است؟

مخاطبین اصلی داستان چیزهایی که تادلی نمی‌دونست، کودکان متعلق به رده‌ی سنی 4 تا 8 سال‌اند.

با جان هیملمن بیشتر آشنا شویم:

جان هیملمن تصویرگر، نقاش، و نویسنده‌ی بیش از شصت عنوان کتابِ کودک و نوجوان است. او در این دنیا بیشتر از همه عاشق طبیعت و کودکی‌ست. به همین خاطر نیز تمام استعداد هنری و ادبی خود را در خدمت دو هدف درآورده: بازنمایی‌ زیبایی‌های طبیعت، کشف شگفتی‌های نهفته در کودکان.

در بخشی از کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست می‌شنویم:

با گذشت زمان، پرنده­‌ی کوچولو به ­جاهای مختلف رفت و کلِ تالاب رو تا زمان غروب خورشید بررسی کرد. غروب اون روز، به ­دنبال تیکه­‌های چوب­ی که روی زمین افتاده بود گشت و ساختن لونه­­‌ش رو روی شاخه‌ی تنها درخت‌ نزدیک تالاب، شروع کرد. تادلی به خاطر سن کمش تا حالا لونه ساختن یک پرنده رو از نزدیک ندیده­ بود و با کنجکاوی فراوون همسایه‌ی جدیدشون رو زیر نظر داشت.

یکهو تیکه‌ی کوچیکی از گل‌سنگ‌هایی که مرغ مگس‌خوار برای لونه‌ش استفاده می‌کرد درست جلوی محل استراحتش، توی آب افتاد.

تادلی گفت: «من برش می‌گردونم...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
چیزهایی که تادلی نمی‌دونست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست
نویسنده
مترجمفاطمه زهرا حافظی
راویعارف امیری، ساقی گل پور، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست

شکوفه آبکار
۱۴۰۱/۳/۳۱
کتاب قشنگی بود صدا گذاری‌ها خیلی عالی بود ومناسب کودک و صدای گویندها به شدت جذاب بود و پسرم با لذت گوش میکرد در ضمن امتیاز دیگه‌ای که وجود داره اینه که چیزی شبیه
به این داستان هم در کتاب اول ابتدایی کودکان وجود داره که این کتاب رو مفیدتر میکنه... ممنونم از گوینده‌های عزیز و دیگر دوستانی که برای کودکان با عشق زحمت میکشن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست

برای دریافت کتاب صوتی چیزهایی که تادلی نمی‌دونست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.