معرفی و دانلود کتاب صوتی کاخ کاغذی

عکس جلد کتاب صوتی کاخ کاغذی
قیمت:
113000 تومان - 11.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاخ کاغذی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاخ کاغذی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کاخ کاغذی

در بحرانی‌ترین چالش زندگی «ال»، شخصیت اصلی کتاب صوتی کاخ کاغذی با او همراه می‌شوید. ال اکنون باید برای ادامه دادن یا متوقف کردن زندگی مشترک خود با همسرش پیتر تصمیم بگیرد. این اثر که نخستین رمان میراندا کاولی هلر به شمار می‌رود، در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار دارد و نامزد جایزه‌ی گودریدز در بخش نخستین اثر نویسندگان تازه‌کار شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی کاخ کاغذی

صبح یک روز در ماه جولای، «ال»، زنی در حوالی پنجاه‌سالگی، در کاخ کاغذی -ییلاق تابستانه‌ی خانوادگی‌شان که هر سال در روزهای گرم به آنجا می‌روند- بیدار می‌شود. اما صبح امروز با تمام صبح‌هایی که ال در آن‌ها بیدار شده است فرق دارد. او امروز باید برای ادامه‌ی زندگی‌اش تصمیم بگیرد؛ انتخابی که شاید مهم‌ترین و بغرنج‌ترین دوراهی زندگی اوست. و داستان کتاب صوتی کاخ کاغذی (The Paper Palace) از این قرار است؛ انتخاب، تصمیم و تاوان.

ال در موقعیتی بغرنج و دشوار قرار دارد. او باید میان زندگی آزموده‌ای که با همسر محبوبش «پیتر» ساخته، و زندگی نزیسته و رؤیایی با عشق روزگار کودکی‌اش «جوناس» یکی را انتخاب کند. انتخابی که مسیر زندگی او، پیتر، جوناس و فرزندانش را برای همیشه تغییر خواهد داد. شاید با خود فکر کنید موقعیتی که ال در آن گرفتار شده است، چندان هم پیچیده و سخت نیست. اما وقتی نویسنده‌ی کتاب، میراندا کاولی هلر، برای شما شرح می‌دهد که ال و جوناس چگونه یکدیگر را می‌شناسند، مسیرهای زندگی‌شان از چه گذرگاه‌هایی عبور کرده است، و زندگی مشترکشان با همسر قانونی‌شان چه سبک و سیاقی دارد، به عمق بغرنج بودن موقعیت ال در کتاب صوتی کاخ کاغذی پی خواهید برد.

اکنون ال از خواب بیدار شده است و به سوی برکه‌ی آب شیرین کاخ کاغذی می‌رود تا تنی به آب بزند. او به میز نامرتب مهمانی دیشب نگاه می‌کند -لیوان‌های خالی نوشیدنی، موم شمعی که روی رومیزی چکیده، پژواک خنده‌ی خانواده و دوستان- و اتفاق تکان‌دهنده‌ی شب گذشته را به خاطر می‌آورد؛ تجربه‌ی پرشور و ناگهانی با جوناس، پشت دیوارهای بیرون خانه، در حالی که شوهر و مادرش در خانه با مهمانان مشغول گپ‌وگفت بودند. ال مورد هجوم خاطرات و تصاویر و احساسات قرار گرفته است و درست در همین لحظه به درون استخر شیرجه می‌زند و سطح ساکن و آرام آب را دچار تلاطم می‌کند؛ درست مثل زندگی خودش.

ترجمه‌ی محدثه احمدی را از این کتاب با صدای شیما درخشش می‌شنوید. کتاب صوتی کاخ کاغذی به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات آموت تهیه شده و اکنون در اختیار شما قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی کاخ کاغذی

  • نامزد جایزه‌ی Longlist برای داستان‌نویسی زنان (2022)
  • نامزد جایزه‌ی Goodreads برای نخستین اثر نویسندگان تازه‌کار (2021)
  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ی کاغذی

نکوداشت‌های کتاب صوتی کاخ کاغذی

  • به‌عنوان رمان اول یک نویسنده، اثری درخشان‌تر از کتاب کاخ کاغذی سراغ ندارم. داستانی جذاب، استوار و چندلایه که صدای جدیدی را در داستان‌های آمریکایی معرفی می‌کند. یک رمان شگفت‌انگیز. (کرسیدا کانولی، نویسنده‌ی کتاب شادترین روزها)

  • یک رمان کاملاً خارق‌العاده، خیره‌کننده و اعتیادآور. آن را بخوانید. (روزاموند لوپتون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • تمام مدت احساس می‌کردم که کاخ کاغذی را پیش از این در جایی خوانده‌ام. اثری تکان‌دهنده که در آن غوطه‌ور خواهید شد. من آن را دوست داشتم. (نینا استیبه، نویسنده)

  • کتاب کاخ کاغذی همان چیزی بود که به آن نیاز داشتم. اگر می‌خواهید در مدت طولانی چیزی در مورد عشق بیاموزید – درباره‌ی این که چگونه می‌تواند به دردتان بخورد و چگونه می‌تواند اوج بگیرد- این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنم. (مری بت کین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • میراندا کاولی هلر، یک داستان عاشقانه و شگفت‌انگیز نوشته است که از اشتیاق، هوش و طنز می‌درخشد. کاخ کاغذی مانند یک شب تابستانی در کنار دریا مستی‌آور است. آنقدر که نمی‌خواستم تمام شود. (سینتیا دیپریکس سوینی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی کاخ کاغذی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های عاشقانه‌ی ادبیات معاصر آمریکا علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با میراندا کاولی هلر بیشتر آشنا شویم

میراندا کاولی هلر (Miranda Cowley Heller) به‌عنوان معاون ارشد و رئیس بخش سریال‌های درام در شبکه‌ی HBO مشغول به کار بوده است و توسعه و نظارت بر سریال‌های پرطرفداری مانند «سوپرانوز» را در کارنامه‌ی خود دارد. کاخ کاغذی اولین رمان او است که در سال 2021 منتشر شد.

در بخشی از کتاب صوتی کاخ کاغذی می‌شنویم

در خانواده‌ی مادرم «طلاق» تنها کلمه‌ای چهارحرفی است. به‌راحتی می‌توان آن را با «حوصله‌ام سررفته»، یا «بدشانسم» جایگزین کرد. پدر و مادر خودش سه بار ازدواج کردند. پدربزرگ ایموری کاخ کاغذی را ساخت و تا آخر عمر کار برکه زندگی کرد. با چکمه‌های کوه‌نوردی‌اش هیزم می‌شکست، ماهی می‌گرفت، سوار قایق می‌شد و تغییرات برکه را تماشا می‌کرد. نیلوفرهای آبی و حواصیل‌های بزرگ را دنبال می‌کرد. لاک‌پشت‌های رنگی را می‌شمرد که روی تنه‌ی پوسیده و خاکستری درخت‌ها آفتاب می‌گرفتند. همسرهایش می‌آمدند و می‌رفتند. ولی برکه همچنان مال خودش بود. در هجده‌سالگی با تفنگ شکاری‌اش از اعماق جنگل بیرون آمد. این آب زلال و تازه را پیدا کرد. نگاهش به کف ماسه‌ای برکه افتاد و از آن نوشید. بعد از مرگش خانه را برای همسر سوم و آخرش پاملا گذاشت. پاملا ثابت کرده بود لیاقتش را دارد و قدرت، روح و مذهب برکه را درک می‌کند. کاخ کاغذی را هم برای مامان گذاشت. آستین هیچ‌وقت گواتمالا را ترک نکرد و چیزی از اینجا نخواست. ولی اینجا همه‌چیزِ مامان بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل یکم
27 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل دوم
25 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل سوم
24 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل چهارم
24 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل پنجم - بخش اول
24 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل پنجم - بخش دوم
15 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل ششم
27 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل هفتم
17 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل هشتم
19 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل نهم
20 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل دهم - بخش اول
19 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل دهم - بخش دوم
26 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل یازدهم
35 دقیقه
دفتر اول: ال - فصل دوازدهم
25 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل سیزدهم - بخش اول
31 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل سیزدهم - بخش دوم
18 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل چهاردهم
28 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل پانزدهم
23 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل شانزدهم
19 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل هفدهم
14 دقیقه
دفتر دوم: جوناس - فصل هجدهم
20 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل نوزدهم
23 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیستم
22 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌ویکم
24 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌ودوم - بخش اول
20 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌ودوم - بخش دوم
12 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌وسوم
18 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌وچهارم
23 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌وپنجم
28 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌وششم
30 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌وهفتم
22 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌وهشتم
13 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌ونهم - بخش اول
28 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل بیست‌ونهم - بخش دوم
19 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل سی‌ام
14 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل سی‌‌ویکم
15 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل سی‌ودوم - بخش اول
33 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل سی‌ودوم - بخش دوم
20 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل سی‌وسوم - بخش اول
18 دقیقه
دفتر سوم: پیتر - فصل سی‌وسوم - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کاخ کاغذی
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویشیما درخشش
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
113000 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاخ کاغذی

نیلوفر ملکی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
فصلهای اول مربوط به ال خیلی کند پیش میره و مادر و پدر ال هم مدام دارن با وجود دو تا بچه وارد رابطه‌های متعدد میشن و اصلا سلامت روانی بچه هاشون براشون مهم نیست و این خودخواهی بی حد و حصرشون آدم رو عصبانی میکنه و قسمتهای اول بیشتر یه نمای کلی از منظره‌ها رو توصیف میکنه و کمی خسته کننده ست و در طول به داستان مدام سالهایی در گذشته برمیگرده در تاریخ‌های مختلف که کمی گیج کننده ست اما سیر داستان در فصلهای جوناس و پیتر تندتر میشه یه نکته منفی در اکثر رمانهای خارجی اینه که تجاوز و خیانت جزء جدایی ناپذیرشون شده کاش یکی این دو موضوع رو از نویسنده‌ها میگرفت تا خلاقیت بیشتری در نوشتن از خودشون نشون بدن اما در کل داستانی بود که دوست داشتی ادامش رو گوش بدی و ببینی بالاخره سرنوشت ال چی میشه اما پایانشو دوست نداشتم
فاطمه هاتفی کیا
۱۴۰۱/۱۲/۲
بخاطر صدای قشنگ خانم شیما درخشش دانلودش کردم کاخ کاغذی در مقابل برکه‌ای مشرف به جنگل و منتهی به دریا بنا شده است و زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که از در کنار هم بودن لذت می‌برند داستان توصیه می‌کند که در زندگی بابت دو چیز پشیمان نمی‌شوی بچه دار شدن و شنا کردن.
برخی موقعیت‌ها خیلی غیرقابل و
تحمل بود اما ال تحملش کرد در نهایت راه درستی را برای ادامه انتخاب کرد در حالیکه حرفهای والس بسیار وسوسه کننده بود تا به اشتباه بیفتد. باید شخصیت قدرتمندی داشته باشد که تحت تاثیر افکار دیگران قرار نگرفت.
مثل همیشه بچه‌های طلاق آسیب پذیرترین‌ها هستند طبیعتا چون عشق کافی دریافت نخواهند کرد. هیچ عشقی همچون عشق مادر، بی دغدغه و بی توقع نیست...
رویا +
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
به نظرم این کتاب جنبه‌هایی از زندگی بزرگسالان خودشیفته را به تصویر می‌کشد. پدرها و مادرهای خودمحور که از زندگی بچه هایشان غافل هستند. ازدواجهای مجدد و قاطی شدن فرزندان زوجین از ازدواجهای قبلی و فاجعه‌های بعد از آن... به هر حال محتوای این داستان زیاد با فرهنگ شرقی انطباق نداشت. در کل عجیبه این ملت و عجب اعصابی دارن که تا دم گور هم دنبال عاشق شدن رابطه و همسر عوض کردن هستند! بابا جان یکبارش هم زیاده، پدر آدم در میاد. روایت داستان بسیار خوب و حرفه‌ای بود. جذابیتش از محتوای خود داستان بیشتر است.
پريا رضايي
۱۴۰۲/۶/۱۱
در واقع این کتاب سرگذشت ٣ نسل از یک خانواد ه اس که روند کندی داره و کسل کننده اس و موضوعات عادی روزانه رو دنبال میکنه و هیچ هدف خاصی نداره من موقع خواب میشنوم که خوابم ببره
هستي H
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتابیه که آدم دوست داره دنبالش کنه مخصوصأ باصدای خانم درخشش 💓
اما توضیحات حاشیه‌ای بسیار زیاد داره و
بیشتر سرگرم کنندست
نگار حداد
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
تا دیدم گوینده خانم درخششه خریدمش... کتاب معمولی بود و فقط با اجرای خوب گوینده جذاب شده بود
zahra etemadi
۱۴۰۲/۴/۱۹
کتاب عالی بود و پایان داستان غیر قابل پیش بینی گویندگی خانم درخشش بی نظیر بود
Anahita Zarghami
۱۴۰۲/۳/۲۶
قشنگ بود و کاراکترهاش جالب بودن
Hani Khodadadian
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
اجرا عالی ولی کتاب بسیار کند پیش میرود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کاخ کاغذی

برای دریافت کتاب صوتی کاخ کاغذی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.