معرفی و دانلود کتاب صوتی کار را تمام کنید

عکس جلد کتاب صوتی کار را تمام کنید
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار را تمام کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار را تمام کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار را تمام کنید

کتاب صوتی کار را تمام کنید اثری از دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد است که به موضوع لزوم برنامه‌ریزی، اهمیت زمان‌بندی و تعیین اولیت برای انجام کارها می‌پردازد. اگر در انجام کارهای خود با محدودیت زمان و حجم بالای کار مواجه هستید، توسط راهکارهایی که در این کتاب ارائه شده‌اند می‌توانید با صرفِ کمترین زمان به بالاترین میزانِ بازدهی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی کار را تمام کنید

آیا فکر می‌کنید در انبوه کارهایی که باید انجام بدهید غرق شده‌اید؟ آیا زیر کوهی از تعهداتِ از موعد گذشته وکارهای عقب‌مانده تحت فشار هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کرده و چطور برای انجام آن کارها، برنامه‌ریزی کنید؟ اگر پاسخِ شما برای این پرسش‌ها مثبت است، نگران نباشید. این موضوع، چالشی است که امروزه در برابر افراد بسیاری قرار دارد و به همین دلیل، محور تمرکز یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی مدیریت بیست دقیقه‌ای با عنوان کار را تمام کنید (Getting the Job Done) قرار گرفته که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده‌ است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کار را تمام کنید

اگر روی میز شما را برگه‌های یادآورِ کارهای نیمه‌تمام پوشانده و ایمیل‌ و صندوق‌های پیام‌های دریافتیِ شما در حال انفجار است، اگر احساس می‌کنید هر چقدر سخت‌تر کار می‌کنید، این فهرست کوتاه‌تر نمی‌شود و انگار کاری از پیش نمی‌برید، شنیدنِ کتاب صوتی کار را تمام کنید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در پیِ اجرای راهکارهای این کتاب متوجه خواهید شد چطور باید زمان و انرژی خود را در جایی متمرکز کنید که بیشترین نتیجه را برای شما در پی داشته باشد.

کتاب صوتی کار را تمام کنید به شما می‌آموزد چگونه در فهرستِ کارهای خود، بالاترین اولویت‌ها را پیدا کرده و سپس، برنامه‌های زمانی خود را مطابق با اولویت‌هایی که دارید، تنظیم کنید. چطور باید توجه خودتان را بر موضوعات اصلی متمرکز کرده و از عوامل حواس‌پرتی دوری کنید. عادات بد را ترک گفته، نه گفتن را تمرین کنید و ویژگی‌های مثبت را در خود بپرورانید. کارهای بزرگ را به وظایف کوچک‌تر و قابل مدیریت‌تر تقسیم کنید و در نهایت، پس از تهیه‌ی فهرستی از فعالیت‌های ضروری‌تان بر اساس اولویت انجام، برنامه‌های روزانه‌ی کاربردی تهیه و اجرا کنید.

کتاب صوتی کار را تمام کنید را به همت انتشارات هورمزد، با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مدیریت بیست دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series) به معرفی اساسی‌ترین و مهم‌ترین مهارت‌های مدیریت و کسب‌وکار می‌پردازد. کتاب‌های این مجموعه، راهنمایی‌های مختصر و مفید درباره‌ی مباحث مدیریتی هستند که به شما کمک می‌کنند روی حوزه‌های کلیدی متمرکز شده و توصیه‌های ضروری و کارآمد را در هر حوزه‌ای دریافت کنید. از این مجموعه کتاب که توسط انتشارات هاروارد بیزینس ریویو تهیه و تدوین شده است، تاکنون عناوینی نظیر «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» به انتشار رسیده‌اند.

کتاب صوتی کار را تمام کنید مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی کار را تمام کنید، برای همه‌ی مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند بیشترین بازده را از زمان خود کسب کرده و کارهای ناتمام خود را به اتمام برسانند، مطالبی شنیدنی و جالب‌توجه در بر دارد. اگر دوست دارید بهترین شیوه‌های مدیریت زمان را بیاموزید،‌ مخاطب این اثر صوتی شما هستید!

در بخشی از کتاب صوتی کار را تمام کنید می‌شنویم

شما اهداف و اولویت‌ها را مشخص کرده و فهرست وظایف‌تان آماده است. اکنون زمانِ آن رسیده که سازمان‌دهی فیزیکی و ذهنیِ محیط پیرامون خود را بیاموزید؛ به‌طوری که هنگام انجام دادنِ هر وظیفه، متمرکز باشید. در این فصل به موضوعات دیگری مانند نحوه‌ی تفکر شما درباره‌ی گذران روزهایتان می‌پردازیم. در پیِ آنیم روش‌هایی بیابید که با استفاده از آن‌ها برای تصمیم‌گیری‌های روزانه‌تان، کم‌ترین زمان ممکن را بگذارید و تا حدِ امکان، انرژی‌تان را در راستای تحققِ کارهای مهم خود به‌کار بگیرید. فضای خود را سازمان‌دهی کنید. اگر نمی‌توانید فهرست وظایف‌تان را روی میز خود بیابید، احتمالاً آن را زیر باقی‌مانده‌ی صبحانه خواهید یافت. شاید هم آن را زیر کوهی از کاغذ‌ها پیدا کنید. شاید به‌اشتباه آن را پشت برنامه‌ی فوتبال فرزندتان به دیوار زده‌اید و ظاهراً مجبورید برای یافتنش، وقتِ زیادی صرف کنید. فضای فیزیکی که در آن کار می‌کنید، باید به انجام دادن سریع و راحت‌ترِ کارها کمک کند. این نکته بسیار مهم است. برای خلق محیطی کارآمد و آرام‌تر باید موارد زیر را رعایت کنید: یک - به آشفتگی‌ها پایان دهید. همان‌طور که هر یک از وظایف ذکر شده در فهرست‌تان را پیش می‌برید، زمان بگذارید و هرآنچه را که به وظیفه‌ی مورد نظر مربوط نیست، بایگانی کنید یا دور بریزید. فضای باز، ظرفیت ذهنی و فیزیکی کار کردن را در شما افزایش می‌دهد. همچنین عوامل حواس‌پرتی را از بین می‌برد. یعنی هرآنچه ممکن است تمرکزتان را از شما بگیرد. دو - ابزار مورد نیازتان را در دسترس قرار دهید. اگر منگنه را یک‌بار در ماه استفاده می‌کنید، آن را داخل کشو بگذارید. اگر کاغذی روی میزتان هست که تا پایان هفته با آن کاری ندارید، آن را بایگانی کنید و از دسترس دور کنید اما اگر یک کتاب مرجع یا دفتر را هر روز استفاده می‌کنید، آن را کنار صفحه کلید قرار دهید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
88 دقیقه
کار را تمام کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار را تمام کنید
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کار را تمام کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار را تمام کنید

برای دریافت کتاب صوتی کار را تمام کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.