معرفی و دانلود کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی

عکس جلد کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی
قیمت:
۹۸۰۰۰ 49000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی

هشت راهکاری که برای همه در هر موقعیتی قابل‌اجرا هستند. رابرت کیوساکی در کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی با ارائه تاکتیک‌های کاربردی نظامیان، به شما یاد می‌دهد در کسب‌وکار خود موفقیت دوچندان کسب کنید.

درباره کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی:

یکی از خطرناک‌ترین عرصه‌ها بعد از میدان جنگ را می‌توان حوزهٔ مدیریت کسب‌وکار دانست. تا جایی که بسیاری از شیوه‌های نظامی را می‌توان در راه‌اندازی بیزینس به کار برد. یکی از افرادی که این نوآوری به ذهنش رسید، رابرت کیوساکی است. او با دستورات جادویی که با الهام از تاکتیک‌های نظامی ارائه می‌کند، سرعت پیشرفت کسب‌وکارتان را تا چندبرابر افزایش می‌دهد.

اگر دوست دارید بدانید این راهکارها و دستورات جادویی چه هستند، کتاب کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی (8Lessons in Military Leadership: For Entrepreneurs) از این نویسنده را گوش کنید. این کتاب با ارائه یک راهنمایی صفر تا صدی به شما کمک می‌کند تا به شکل کاملاً حرفه‌ای شیوه‌های بیزینسی و نظامی را تلفیق کرده و نتیجه‌ای منحصربه‌فرد به دست آورید.

با شنیدن راهکارهای ارائه شده در کتاب حاضر می‌توانید به نکات جذاب و جالبی پی ببرید؛ به طور مثال با ریسک‌هایی آشنا می‌شوید که یک کارمند را از یک کارآفرین جدا می‌سازد. همچنین به‌عنوان یک سرباز آماده خدمت‌رسانی خواهید شد‌؛ البته نه در میدان جنگ بلکه در سازمانتان به‌عنوان یک کارآفرین!

کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی مناسب چه کسانی است؟

اگر به‌عنوان یک کارآفرین قصد دارید هرچه سریع‌تر در کسب‌وکارتان به موفقیت برسید و پیشرفت کنید، شنیدن راهکارهای ارائه شده در این کتاب کمک زیادی به شما خواهد کرد.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

این کارآفرین برجسته و نویسنده پرفروش، موفق شد با دیدگاه‌های خود درمورد پول و شیوه‌های سرمایه‌گذاری، طرز فکر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر دهد. او عقیده دارد بسیاری از راهکارهای مالی که استفاده می‌شوند، طی گذشت سالیان منسوخ می‌شوند و دیگر نمی‌توان از آن‌ها انتظار نتیجه گرفتن داشت.

اما رابرت کیوساکی (‏‫Robert Kiyosaki) تصمیم گرفت ابزارها و تکنیک‌های مالی که خود آن‌ها را کشف کرده و مطمئن است در دنیای پر از رقابت امروز جواب می‌دهند، به شما نیز معرفی کند. کتاب محبوب و پرطرفدار وی «پدر پولدار و پدر بی‌پول» است که توانست طی ده سال متوالی جزو کتاب‌های پرفروش بازار باشد.

در سال 2005 سایت آمازون کیوساکی را یکی 25 نویسنده برتر انتخاب کرد. از جمله کتاب‌های دیگر این نویسنده و مربی مالی می‌توان به «دانشکده کسب‌وکار»، «امپراتوری ارزهای دیجیتال»، «دسیسه ثروتمندان»، «رهایی از کارمندی»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «شگردهای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی می‌شنویم:

شما یه شخص تنها هستین یا یه رهبر؟ دنیا پر از آدم‌هاییه با مقاصد و ایده‌های خوب. خیلی از اونا می‌خوان دنیا رو عوض کنن. ممکنه ایده‌های خوبی هم داشته باشن، اما توی بیشتر حالات هیچ‌کس به اونا گوش نمیده و کسی از اونا پیروی نمیکنه. ممکنه باهوش باشن، اما قدرتی ندارن. قدرت رهبری کردن کسیو ندارن و نمی‌تونن به کسی انگیزه و الهام بدن.

مدارس فعلی دانش‌آموزان رو طوری تربیت می‌کنن که تنها باشن و به صورت انفرادی به موفقیت برسن. درصورتی که مدارس نظامی به دانش‌آموزان یاد می‌دن که رهبر بشن و موفقیت خودشونو در گرو موفقیت تیم ببینن. شاید یکی از بهترین شغلای دنیا اینه که توی نیروی دریایی ارشد بخش باشی. من به عنوان یه ارشد بخش مسئول هم‌کلاسی‌هام بودم؛ هم سن و سالای خودم.

قبل از کلاس باید حضور و غیاب می‌کردم و تعدادشون رو می‌شمردم. باید حواسمو جمع می‌کردم که همه درست رژه برن و کسی سهل‌انگاری نکنه. کارم این بود که بخشو سر وقت به کلاس برسونم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش یک
14 دقیقه
بخش دو
14 دقیقه
بخش سه
11 دقیقه
بخش چهار
11 دقیقه
بخش پنج
11 دقیقه
بخش شش
12 دقیقه
بخش هفت
16 دقیقه
بخش هشت
14 دقیقه
بخش نه
14 دقیقه
بخش ده
14 دقیقه
بخش یازده
14 دقیقه
بخش دوازده
14 دقیقه
بخش سیزده
14 دقیقه
بخش چهارده
16 دقیقه
بخش پانزده
16 دقیقه
بخش شانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰۰ 49000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی

ali akbari
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خوب نیست بدم نیست... اگه ارتش هستی میگه کسب و کار چه شباهت‌هایی به جنگ داره و باید نظم داشته باشی و... کسب و کار رو به جنگ تشبیه میکنه
Zafarali Jafari
۱۴۰۱/۸/۱۰
کتاب خیلی خوبیه و توضیحات عملی و اجرایی خوبی برای کارافرینی توصیه میکنه توصیه‌هایی ک اجرا شدن و جواب‌های لازم رو دادن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی

برای دریافت کتاب صوتی کارآفرینی به سبک فرماندهان نظامی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.