معرفی و دانلود کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟

عکس جلد کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟

کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ اثر کریستن اندرسون، زندگی‌نامه‌ای شنیدنی و جذاب درباره‌ی کامالا هریس، معاون اولِ چهل‌وششمین رئیس‌جمهور آمریکاست. اندرسون در این کتاب شما را با زندگیِ پر فراز و نشیب این سیاست‌مدار بانفوذ و الهام‌بخشِ آمریکایی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کامالا هریس کیست

کریستن اندرسون (Kristen Anderson) در کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ (?Who Is Kamala Harris) از چشم‌اندازی متفاوت به زندگی و سیر فعالیت‌های حرفه‌ای و سیاسی کامالا هریس، سیاستمدار آمریکایی پرداخته است.

کامالا دِوی هریس زاده‌ی بیستم اکتبر سال 1964 در اوکلند کالیفرنیاست. پدرش، دونالد جی هریس، اصالتی جامائیکایی داشت و استاد بازنشسته‌ی دانشگاه استنفورد در رشته‌ی اقتصاد بود. شیامالا گوپالان، مادر هندی‌ِ کامالا هریس، پژوهشگر حوزه‌ی زیست‌شناسی و ژنتیک بود. والدین کامالا در ایام دانشجویی و در هنگامه‌ی جنبش‌های حقوق مدنی یکدیگر را ملاقات کردند. افکار و اندیشه‌های پدر و مادرِ هریس بر او تأثیر شگرفی گذاشتند و کامالا به‌همین خاطر تلاش می‌کرد به آرمان‌ها و ایده‌های پدر و مادرش وفادار باقی بماند. او از ابتدا پایبندی به عدالت و تساوی حقوق را سرلوحه‌ی برنامه‌های سیاسی خود قرار داد و شاید به همین دلیل است که توانسته در عرصه‌ی سیاست به پیشرفت‌های منحصربه‌فرد و قابل‌ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟

کریستن اندرسون در کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟، از زندگی شخصی و سیر حرفه‌ای کامالا هریس می‌گوید. کامالا هریس در دانشگاه در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده است. اولین تلاش او برای رد شدن از سدِ آزمون وکالت، با شکست مواجه شد. اما از آنجایی که ناامیدی و دست برداشتن از آرزوها در قالب فکری هریس جایی ندارد، برای بار دوم در این آزمون شرکت کرد و این‌بار پذیرفته شد. در سال 2004 به سِمَت دادستان سانفرانسیسکو مشغول به کار شد. در سال 2008 نامزد دادستانِ کل کالیفرنیا شد و پس از غلبه بر رقبا، به عنوان اولین آمریکایی سیاهپوستِ آسیایی‌تبار به این منصب دست یافت. سال 2016 در انتخابات سنای آمریکا شرکت کرد و به عنوان اولین سناتور هندی-جامائیکایی آغاز به کار کرد. کامالا هریس در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 یکی از نامزدهای حزب دموکرات بود. پس از آنکه جو بایدن در این انتخابات به پیروزی دست یافت، هریس را به عنوان معاون خود انتخاب کرد و به این ترتیب، کامالا هریس به مجموعه‌ای از اولین‌ها تبدیل شد: اولین زن، اولین سیاهپوست و اولین آمریکایی آسیایی‌تبار که توانسته به جایگاه معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا دست پیدا کند. نامزدی او برای این مسند، با توجه به پیشینه‌ی فعالیت‌های سیاسی‌اش چندان عجیب به نظر نمی‌آمد، با این حال، انتخاب هریس به عنوان گزینه‌ی نهایی، تعجب بسیاری را برانگیخت.

کریستن اندرسون در کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟، تنها به زندگی حرفه‌ای این شخصیت سیاسی نمی‌پردازد بلکه نگاهی گذرا به افراد و رویدادهای اثرگذار بر زندگی وی نیز دارد: پدربزرگ و مادربزرگ برهمنِ کامالا هریس و دیدگاه‌های مترقیِ آنان، زندگی در میان سیاهپوستان و تجربه‌ی تضادها و تبعیض‌هایی که روزانه با آن‌ دست‌وپنجه نرم می‌کنند، تجربه‌ی همخوانی با گروه کُر سیاهپوستان در کلیساهای محلی، تحصیل در دانشگاه‌های هاروارد و کالیفرنیا، رسیدگی به پرونده‌های جرایم مختلف، مبارزه علیه بی‌عدالتی‌ و تعدی بر حقوق زنان، اقلیت‌های دینی و نژادی، حضور در دادگاه‌های متعدد به‌عنوان دادستان و مواجهه با شرکت‌های بزرگ نفتی و گروه‌های مافیایی و... تمامی این اشخاص و اتفاقات، از کامالا هریس، سیاستمداری باتجربه و کارکشته ساختند که از قدرت حل مشکلات پیچیده و مدیریت شرایط بحرانی بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند الهام‌بخش افراد زیادی باشد.

کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ با ترجمه‌ی شبنم سمیعیان و خوانش شیوا رخشانی توسط انتشارات آوای چیروک در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب صوتی کامالا هریس کیست برای چه کسانی مناسب است؟

گوش سپردن به کتاب صوتی کامالا هریس کیست به تمامی طرفداران کتاب‌های سیاسی و نیز علاقه‌مندان به مطالعه‌ی زندگی‌نامه‌ی اشخاص مشهور پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ می‌شنویم

وقتی کامالا در هند با پدربزرگش دیدار می‌کرد، به صحبت‌های او با دوستانش درباره‌ی سیاست گوش می‌داد. مادربزرگ هندی‌اش هم برای بهبود وضعیت زندگیِ زنان در مناطق روستایی فعالیت می‌کرد. شیمالا و دختران در آپارتمانی واقع در بروکلی، شهری در مرز اُکلند ساکن شدند. محله‌ی آن‌ها را غالباً خانواده‌های سیاهپوست طبقه‌ی کارگر تشکیل می‌دادند. کامالا هر روز با اتوبوس به دبستان ابتدایی تاوزند اوک می‌رفت که در بخش مرفه‌تر بروکلی واقع بود. او در آن زمان نمی‌دانست که سوار اتوبوس شدن، بخشی از تلاشی ملی برای یکپارچه کردن مدارس محلی است. یکپارچه کردن یعنی باهم درآمیختن. این ایده تلاشی بود برای گردآوردن کودکان از نژاد‌ها و طبقات مختلف در مدارس. این برنامه‌ی اتوبوسی باعث شد کاملا به مدرسه‌ای برود که دانش‌آموزانی با پیشینه‌های مختلف در آن‌جا حضور داشتند. او به‌واسطه‌ی این طرح با افرادی آشنا شد که ممکن بود هرگز فرصت ملاقات‌شان را به‌دست نیاورد. بعد از مدرسه اغلب اوقات کامالا و مایا به خانه‌ی همسایه‌شان می‌رفتند تا مادرشان از سر کار در آزمایشگاه تحقیقاتی‌اش به خانه برگردد. کامالا به کلاس پیانو و کلاس حرکات نمایشی می‌رفت. مادرشان که عاشق آشپزی کردن بود، شب‌ها دست به کار می‌شد. دستور پخت غذاهای مختلف را امتحان می‌کرد و برای اینکه غذا خوردنشان مفرح باشد، راه‌های گوناگونی می‌یافت. کامالا آشپزی کردن را از مادرش آموخت و خودش آشپزی تمام و عیار شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
48 دقیقه
کاملا هریس کیست؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کامالا هریس کیست؟
نویسنده
مترجمشبنم سمیعیان
راویشیوا رخشانی
ناشر چاپیانتشارات آفتابکاران
ناشر صوتیانتشارات آوای چیروک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟

مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۸/۱۴
چند نکته را بایستی در خصوص کتاب عرض کنم: اول اینکه بسیار کوتاه است. دوم بدون موسیقی متن است. سوم بیشتر رزومه خانم هریس را ذکر می‌کند تا کارها، خاطرات، ریزه کاری موفقیت و مسیر پیشرفت ایشان را. چهارم اینکه خوانش بصورت کاملا روایت گونه و بنظرم بدون احساس می‌باشد. در کل مورد جالبی را در آن ندیدم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟

برای دریافت کتاب صوتی کامالا هریس کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.