معرفی و دانلود کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل

عکس جلد کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل

کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل آخرین کتاب از سه‌گانه مایکل پارت، زندگی‌نامه نیمار داسیلوا سانتوس جونیور فوتبالیست مشهور برزیلی را روایت می‌کند. دو کتاب دیگر این سه‌گانه با نام‌های «قصه شگفت‌انگیز لئو مسی» و «رونالدو، ظهور یک برنده» پیش از این منتشر شده‌اند.

کتاب نیمار، پسری از برزیل (Neymar JR a boy from Brazil) داستان واقعی زندگی نیمار یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است. داستانی عاطفی و حیرت‌انگیز در مورد پدر و پسری که از زندگی در فقر به شهرت و درخشش در سطح دنیا دست پیدا می‌کنند. در این اثر دوران کودکی نیمار، ارتباطش با سانتوس، تیم ملی برزیل و همه اتفاقات کوچک و بزرگی که برای او از کودکی تا تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های جهان رخ داده، از زاویه سوم شخص روایت می‌شود.

این کتاب صوتی داستان باورنکردنی نیمار پسر جوانی است که به دلیل علاقه فراوانش به فوتبال از تیم جوانان محلی به تیم بارسلونا راه یافت و به سرعت به یک استعداد بزرگ در عرصه فوتبال جهان تبدیل شد و طرفداران بسیاری یافت. رسانه‌های برزیلی لقب «پله جدید» را به او دادند. نیمار در نوجوانی مدل موهایش را درست مثل رونالدو دیگر فوتبالیست مشهور برزیلی آرایش می‌کرد تا شاید روزی همانند او در دنیای فوتبال به موفقیت و شهرت دست یابد.

درباره نیمار جونیور:

نیمار در 5 فوریه سال 1992 در موگی داس گروزس در شهر سائوپولو به دنیا آمد. فوتبال را از سن 15 سالگی به صورت نیمه‌حرفه‌ای و در 17 سالگی به طور حرفه‌ای شروع کرد. نام او از نام پدرش «نیمار داسیلوا سانتوس سنیور» گرفته شده، پدری که فوتبالیست بوده و از زمان کودکی نیمار با او فوتبال بازی می‌کرده است.

نیمار در سال 2003 وارد تیم بزرگسالان سانتوس شد و در 15 سالگی حقوقی معادل 10000 رئال (واحد پول کشور برزیل) و در 16 سالگی 25000 رئال دریافت می‌کرد و با این حقوق توانست به خانواده‌اش از نظر مالی بسیار کمک کند. او در 17 سالگی با یک قرارداد رسمی و با حقوقی برابر 1/2 میلیون دلار به تیم اصلی باشگاه سانتوس راه پیدا کرد.

او در سال 2011 موفق به کسب جایزه بازیکن سال آمریکای جنوبی شد و نشریه فرانس فوتبال از وی به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد دنیا اسم برد. در سال 2013 از سوی یوفا برای دومین بار پیاپی به عنوان پرطرفدارترین فوتبالیست در بازار نقل و انتقالات شناخته شد. در سال 2017 با ثبت رکورد 222 میلیون یورو به گران‌ترین بازیکن جهان تبدیل شد و به باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن پیوست. او تنها بازیکنی است که موفق شده در کوپالیبرتادورس و لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و جام حذفی اسپانیا، هت‌تریک کند. این رکورد در گینس به ثبت رسید.

برخی از افتخارات و جوایز او عبارتند از: مرد سال 2011 آمریکای جنوبی، مدال نقره المپیک لندن، سه قهرمانی جام پائولیستا (قهرمانی ایالت سائوپائولو)، قهرمان جام حذفی برزیل 2010، قهرمان جام لیبرتادورس 2011، قهرمان سوپر جام آمریکای جنوبی 2012، قهرمان نوجوانان آمریکای جنوبی 2011، جایزه پوشکاش (بهترین گل جهان) 2011، جایزه بهترن بازیکن جام کنفدراسیون‌ها در 2013 برزیل، کفش طلا 2010، 2011، 2012 (بیشترین گل در همه رقابت‌ها در برزیل) و...

با مایکل پارت بیشتر آشنا شویم:

مایکل پارت (Michael Part) نویسنده‌ای است که در زمینه ادبیات نوجوان آمریکایی فعالیت می‌کند و کارش را به صورت حرفه‌ای از 19 سالگی شروع کرد. او علاوه بر سه‌گانه معروفش که به زندگی مسی، رونالدو و نیمار می‌پردازد، آثار دیگری از جمله کتاب‌های پرفروشی در عرصه ادبیات کودک نیز دارد. بیوگرافی‌اش در مورد مسی در یک نظرسنجی ملی کتابخانه‌ها و مدارس اسرائیل، به عنوان بهترین کتاب برای کودکان 8 تا 12 سال برگزیده شد. آثار او تاکنون به 36 زبان ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل می‌شنویم:

جام کنفدراسیون‌ها شانس نیمار برای اثبات خود به دنیای فوتبال در رقابت با قهرمانان قاره‌ها در خانه بود. جام کنفدراسیون‌ها درست یک سال قبل از جام‌جهانی در برزیل برگزار می‌شد. نیمار از اینکه می‌توانست به هم‌وطنان و دنیا نشان دهد که می‌تواند برزیل را به سمت قهرمانی جهان رهبری کند، هیجان‌زده بود.

لوئیس فیلیپ اسکولاری، فیل بزرگ که با برزیل در سال 2002 قهرمان جهان شده بود، در پایان سال 2012 جایگزین مانومنزس شد که باعث خوشحالی همه بود. اولین حرکت اسکولاری دادن پیراهن شماره 10 به نیمار بود. نیمار اهمیت این کار را درک می‌کرد. شماره 10 پیراهن پله بود. وقتی اسکولاری پیراهن را به او داده بود، فرصت و مسئولیت را هم به او داده بود. به نیمار اعتماد کرده بود که تیم را به سمت قهرمانی جهان ببرد. نیمار تنها 20 سال داشت اما حس می‌کرد آماده است.

از همان ابتدا جام کنفدراسیون‌ها برای برزیل و نیمار بسیار موفقیت‌آمیز بود. در بازی افتتاحیه ژاپن را سه بر صفر شکست دادند. گل‌ها را نیمار در دقیقه 3، پائولیونو در دقیقه 48 و جو در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه: لبخند
9 دقیقه
فصل اول: جادوگر جادوگرها
10 دقیقه
فصل دوم: توپ در خانه
7 دقیقه
فصل سوم: بتینهو
7 دقیقه
فصل چهارم: اولین تیم
11 دقیقه
فصل پنجم: گلزنی از چپ و راست
7 دقیقه
فصل ششم: زیبای خفته
4 دقیقه
فصل هفتم: رو در رو با پروردگار
8 دقیقه
فصل هشتم: گریمتال
7 دقیقه
فصل نهم: نور شمع
11 دقیقه
فصل دهم: نیمار جونیور
10 دقیقه
فصل یازدهم: یک درس عالی
5 دقیقه
فصل دوازدهم: تمرین بعد از مدرسه
10 دقیقه
فصل سیزدهم: مادرید
6 دقیقه
فصل چهاردهم: نیمار و رونالدوی پدیده
4 دقیقه
فصل پانزدهم: از عرش به فرش
6 دقیقه
فصل شانزدهم: گل سال
7 دقیقه
فصل هفدهم: بادهای تغییر
5 دقیقه
فصل هجدهم: شماره 10 وارد می‌شود
8 دقیقه
فصل نوزدهم: بازگشت به خانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
راویحمید محمدی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل

پیمان احمدی
۱۴۰۲/۶/۱۱
سلام، اول از همه از کتابراه تشکر می‌کنم بابت کتاب‌های خوبی که در دسترس همه به خصوص کاربرا قرار میده و در مورد کتاب هم باید بگم گوینده کتاب آقای محمدی که مجری تلویزیونی برنامه‌های فوتبالی خصوصا فوتبال ۱۲۰ بودند که با لحن و تن صدای خوب گوینده انس گرفتم چون این صدا برای من آشنا بود و انتخاب خوبی برای گویندگی این کتاب صوتی بود، در مورد کتاب هم باید بگم در مجموع خوب بود ولی به صورت کلی بیان شده بود و‌ای کاش به جزئیات بیشتری در هر مرحله زندگی نیمار اشاره می‌شد، خصوصا اینکه ما نیمار از زمانی که به بارسلونا اومد شناختیم و می‌تونست اطلاعات بیشتری در هر دوره به مخاطب ارائه بده، در پایان برای باز هم از همه‌ی کسانی که در تولید و نشر این اثر زحمت کشیدن آرزوی سلامتی و موفقیت و خوشبختی دارم.
برسام گلستانی
۱۴۰۱/۸/۵
سلام داستان زندگی نامه نیمار خیلی قشنگ بود نیمار20توپ داشته نیمار یک توپ محبوب داشته که همه جا با خودش می‌برده یکی از قهرمان‌های نیمار مسی بوده
Pejman Khademi
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
واقعا نیمار رو دوست دارم، و وقتی داستان زندگیش رو میشنوم گریم میگیره که از جی بی چی رسیده
پس خواستن توانستن است
Mani ghasemi
۱۴۰۲/۶/۱۴
بهترین کتابی بود که تا الان گوش کرده بودم
انقدر خوب زندگی نیمار را توضیح داد که خودش نمی‌تواند اینجوری بگوید
شادیا رفعت خواه
۱۴۰۱/۶/۳۱
جالب بود البته من فکر. میکردم حالت اموزشی داره ولی خیلی داستان گونه بود اموزشی و. انگیزشی اصلا نبود
null null
۱۴۰۰/۶/۱
من عاشق نیمار هستم
اگر 100 هزار تومان هم بود می‌خریدمش
عاشقش هستم
Neymar Jr.
۱۳۹۹/۱۲/۹
اصلا نیمار سلطان داستانش بسپار موفید بود
محمدرضا علیزاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالی مفید ارزش خریدن رو داره
Soheil abdollahi
۱۴۰۰/۲/۳
عالییییییی خیلی خوب همه چیز رو گفت درباره نیمار💙❤
مبینا رضازاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
پسر ۱۰ ساله من عاشق این کتاب شده ممنون کتابراه
عیسی ال کثیر
۱۴۰۱/۱۲/۱
واقعا عالی بود من از این کتاب صوتی واقعا درس عبرت گرفتم
Osameh Weisi
۱۴۰۱/۴/۱۹
عالیه
به کسایی که فوتبالیستها پیشنهاد میکنم
طاهره میرباقری
۱۴۰۰/۹/۵
عالی است گوش کنید
سهند سلامی
۱۴۰۰/۷/۲۶
بهترین کتاب دنیا
Erfan
۱۴۰۲/۱۱/۸
قابل فهم و لمس.
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل

برای دریافت کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.