معرفی و دانلود کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته

عکس جلد کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته

کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته نوشته‌ی کتی لانگ، درباره‌ی پسربچه‌ای است که نیمه‌ شب به خاطر شنیدن صدایی ناشناس از خواب بیدار می‌شود و با وجود تمام ترس‌ها و نگرانی‌هایش به دنبال منبع صدا می‌گردد.

موضوع کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته (Christopher Sat Straight Up In Bed) چیست؟

کریستوفر به خاطر شنیدن صدایی مداوم با ترس از خواب بیدار می‌شود. همه‌جا تاریک است و منبع ناشناسِ صدا، او را نگران می‌کند. این پسر کوچک تمام ترس‌ها و نگرانی‌های خود را کنار می‌گذارد تا بتواند بفهمد صدا از کجا می‌آید و... .

کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود. کتی لانگ (Kathy Long) یادآور این نکته می‌شود که بسیاری از مواقع، حقیقت آنقدرها هم ترسناک نیست فقط باید به دنبال آن بروید!

در بخشی از کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته می‌شنویم:

اون در رو باز کرد و در سکوت از پله‌ها پایین رفت. قلبش با سرعت دیوانه‌واری توی سینه می‌زد. به پایین پله‌ها که رسید، متوجه شد سایه‌ای شبیه سایه‌ی شیرِکوهی روی دیوار هال می‌رقصید. سرجاش خشکش زد. سایه نزدیک‌تر شد. کریستوفر نمی‌تونست پاهاش رو تکون بده و فرار کنه. انگار که دیگه کنترل پاهاش دست خودش نبود. اون به سایه‌ی روی دیوار که نزدیک‌تر می‌شد خیره شده بود. به نظر می‌رسید می‌خواست حمله کنه و با پنجه‌های بلند و تیزش کریستوفر رو بدره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کریستوفر صاف روی تختش نشسته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویغزل قنبرزاده، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته

برای دریافت کتاب صوتی کریستوفر صاف روی تختش نشسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.