معرفی و دانلود کتاب صوتی کلاه آقای برون

عکس جلد کتاب صوتی کلاه آقای برون
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاه آقای برون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاه آقای برون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلاه آقای برون

کتاب صوتی کلاه آقای برون نوشته‌ی آیانو ایمای، داستانی جذاب و دل‌نشین از خرس مهربان و آرامی است که در جنگلی بزرگ به تنهایی زندگی می‌کند و هیچ دوستی ندارد.

موضوع کتاب صوتی کلاه آقای برون (Mr. Brown's Fantastic Hat) چیست؟

آقای برون خرس تنها و آرامی بود اما تمام حیوانات جنگل از او فرار می‌کردند و می‌ترسیدند. آن‌ها علاقه‌ای نداشتند با او دوست شوند، آقای برون هم از این موضوع چندان ناراحت نبود، او کلاهی عجیب و غریب داشت که وقتی به پیاده‌روی می‌رفت آن را روی سرش می‌گذاشت. در یکی از روزهای پاییزی که آقای برون در حال استراحت بود، دارکوبی آمد و روی کلاهش خانه‌ای کوچک ساخت و... .

کتاب صوتی کلاه آقای برون مناسب چه کسانی است؟

اگر در پی داستانی شگفت‌انگیز و آموزنده برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی خود هستید، این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی کلاه آقای برون می‌شنویم:

اما هر روز از پنجره به بیرون نگاه می‌کرد تا ببینه می‌تونه دارکوب‌ها رو پیدا کنه یا نه. اما خبری ازشون نبود. خود آقای بِرَون هم نمی‌تونست این رو باور کنه. فصل سرما اومد و روزها کوتاه‌تر و سردتر شدن. دیگه کم‌کم وقت خواب زمستونی بود. اما آقای بِرَون تمام تلاشش رو می‌کرد تا بیدار بمونه. چون اگه یک وقتی پرنده‌ها برمی‌گشتن و اون خواب بود کسی نبود که ازشون مراقبت کنه.

اما بالاخره پلک‌هاش سنگین شدن و به خواب عمیقی فرو رفت. دونه‌های برف روی زمین می‌نشستن و همه‌چیز ساکت و آروم بود. تنها صدایی که میومد صدای خرناس آقای بِرَون بود. بیرون، توی جنگل، همه چیز آروم بود و همه‌جا پوشیده شده از برف بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کلاه آقای برون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلاه آقای برون
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویعادله نهاوندیان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلاه آقای برون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلاه آقای برون

برای دریافت کتاب صوتی کلاه آقای برون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.