معرفی و دانلود کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده: روش‌هایی برای آرامش شما و کودک شما

عکس جلد کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده: روش‌هایی برای آرامش شما و کودک شما
قیمت:
۶۶۰۰۰ 46200 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده: روش‌هایی برای آرامش شما و کودک شما

روش‌هایی برای آرامش شما و کودک‌تان! پل ویلسون و تانیا ویلسون در کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده، شما را یاری می‌دهند تا با تنش‌های والدین بودن دست‌وپنجه نرم کنید. این اثر با افزودن اندکی آرامش به زندگی‌تان این اجازه را می‌دهد که لذت با کودک بودن را درک کنید و یا به آن تداوم بخشید.

درباره‌ی کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده:

پل ویلسون مدیر آژانس تبلیغاتی سیدنی، مشاور عالی‌رتبه‌ی سازمان‌های بزرگ و رئیس بنیاد تحقیقات پزشکی است. اما همه‌ی اینها در مقایسه با جایگاه پدرانه‌ی او در برابر فرزندانش بسیار ناچیز است. جای تعجب نبود اگر مسئولیت‌های او، وی را تبدیل به صاحب‌نظری در این امر کند. اما در واقع پل ویلسون با کتاب‌های پرفروشش از جمله آرامش فوری و کتاب کوچک آرامش که به زبان‌های متعددی ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از هر کدام به چاپ رسیده، به عنوان متخصص آرامش قلمداد شده است.

کودک آرام، مادر آسوده (Calm mother calm child) نتیجه سه سال تحقیق و مصاحبه با نومادران بسیاری است. پل ویلسون (Paul Wilson) تکنیک‌های کاربردی و آرامش‌بخشی را برای بزرگسالان مهیا کرده است و تانیا ویلسون (Tania Wilson) نیز همراه با گروه تحقیقات خود به جنبه‌های مادر - فرزندی این موضوع پرداخته‌اند.

درواقع پدر یا مادر بودن یکی از لذت‌های بزرگ زندگی است. داستایوفسکی در این باره می‌گوید: «بچه روح بشر را التیام می‌بخشد.» احتمالاً او نیز به ناچار می‌پذیرفت که مادر یا پدر بودن یکی از پرتنش‌ترین کارهای روی زمین است. وقتی پدر و مادر باشید، تنش‌های این وضعیت بسیار جدی‌تر از آن تنش‌هایی است که در ترافیک، محل کار یا کلاس تجربه کرده‌اید. به راستی چرا پدر یا مادر بودن انقدر پرتنش به نظر می‌رسد؟ زیرا پشت پرده‌ این فشار نوعی ناچاری نهفته است. نمی‌توان گذاشت و رفت، برای دیدن فیلم بیرون زد و یا ساعاتی را با دوستان گذراند.

وقتی نویسندگان عنوان «کودک آرام، مادر آسوده» را برای این کتاب انتخاب کردند، عده‌ای مخالفت کردند. چرا نگوییم «کودک آرام، والدین آسوده»؟ هر چه باشد این روزها دیگر پدر و مادر هر دو با هم باید عهده‌دار مسئولیت در روند وظایف والدین باشند. اما آن‌ها در همان روزهای نخست تحقیقات پی بردند که موضوعات مورد بحث و دلواپسی‌های مادر و پدر درباره‌ی کودک خود معمولاً آنقدر متفاوت است که به راحتی نمی‌توان هر دو را در یک کتاب گنجاند.

نویسندگان به این نتیجه رسیدند که در عمل فقط مادران هستند که فشار والدین بودن را به دوش می‌کشند؛ به‌خصوص در سال‌های اول تولد کودک؛ از دوران بارداری تا سنین 12 تا 18 ماهگی. گاهی هم تا یک یا دو سالگی و طبیعتاً به دنبال آن دوره‌ی پرتنش مدرسه و نوجوانی که حتی پایه آرام‌ترین خانواده‌ها را نیز می‌لرزاند.

اگرچه کتاب کودک آرام مادر آسوده به کودکان می‌پردازد اما در اساس می‌تواند برای کودکان با سنین بالاتر نیز مفید باشد. هنگامی که دو نفر مسئولیت نگهداری کودک را با هم تقسیم می‌کنند، معمولاً یکی از آن دو نفر، بار را به مقصد می‌رساند؛ هم از جنبه‌ی فیزیکی و هم عاطفی بدون توجه به مقدار فشار آن. در اغلب موارد این فرد مادر است و جالب‌تر از همه اینکه می‌دانیم مادر و پدر هر کدام در رهایی از فشار کودک، واکنش‌های مختلف از خود نشان می‌دهند. پدران دائماً در پی راه‌حلی برای یک مشکل هستند در حالی که مادران کاری را دنبال می‌کنند که احساس‌شان به آن‌ها می‌گوید.

کتاب کودک آرام مادر آسوده، دستورالعمل مشخص برای تربیت کودک شما نیست. این کتاب مرهم لحظاتی است که شما فشار والدین بودن را در اعماق دل‌تان احساس می‌کنید. این اثر را راهنمایی بدانید و از آن به عنوان راه گریزی دم دست برای فشارهای روزانه استفاده کنید. از آن به عنوان راهی برای به دست آوردن لذت والدین بودن بهره ببرید و مهم‌تر از همه از آن برای آرام ماندن استفاده کنید.

کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی والدینی به‌خصوص نومادرانی که فرزند کوچک دارند، راهنمایی خوب و سودمند است.

با پل ویلسون بیشتر آشنا شویم:

پل ویلسون به عنوان یک کاتالیزور منتخب برای کسانی که آرزوی زندگی هدفمند، پرشور و مرفه‌تری دارند، به عنوان مدیری الهام‌بخش شناخته می‌شود. او بیش از یک دهه، به چندین سازمان از جمله لیگ ملی فوتبال (NFL) مشاوره داده است.

ویلسون علاوه بر آخرین کتاب خود، وبلاگ‌های متعددی از جمله Thrive B. I. G. و Biznovations. net را نیز اداره می‌کند. او همچنین مؤسس و رئیس شرکت Biznovations LLC است که استراتژی‌ها و راه‌حل‌های ابتکاری را برای تجهیز افراد و سازمان‌ها جهت به حداکثر رساندن سودآوری اجتماعی و مالی طراحی می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده می‌شنویم:

به دنیای مادران خوش آمدید. اکنون به پایان راه رسیده‌اید. پایان تمام ماه‌های آمادگی و یادگیری، اما دیگر زمان اندیشیدن درباره‌ی آنچه اتفاق افتاده است، نیست. برای بسیاری از زنان نخستین روزهای تجربه‌ی مادر بودن دورانی عجیب و غریب است. به همراه مسئولیت‌های فراوانی که باید فردی باتجربه و باصلاحیت‌تر از شما آن‌ها را انجام دهد. سپس به همراه نوزاد جدیدتان به خانه می‌آیید. اگر شما نیز همانند اکثر والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند باشید، کاملاً احساس عدم آمادگی در برابر آنچه پیش رو دارید، خواهید داشت و از آن لحظه که نوزاد شما اولین گریه بلند خود را سر می‌دهد، فشار روحی شروع می‌شود.

روز و شب شما دیگر مرز مشخصی ندارد، خوابیدن به یک رویا تبدیل می‌شود، برنامه زیبایی شما به تعویق می‌افتد. پس درست هنگامی که فکر می‌کنید بقیه زندگی‌تان نیز به همین منوال ادامه خواهد داشت، یک تغییر معجزه‌آسا اتفاق می‌افتد. کودک شما شروع به خوابیدن در ساعات معین و برای مدت زمان معینی از روز می‌کند و آنچه از همه خوشایندتر است، این است که کودک، شما را می‌شناسد و لبخند می‌زند. هیچ چیز نمی‌تواند شما را برای درک احساس عشق و دلبستگی تا به این حد آماده کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
6 دقیقه
مقدمه - قبل از آرامش
16 دقیقه
فصل اول - نقطه‌ی آغاز
45 دقیقه
فصل دوم - آرامش برای شما - بخش اول
47 دقیقه
فصل دوم - آرامش برای شما - بخش دوم
7 دقیقه
فصل سوم - آرامش برای کودک شما
66 دقیقه
شش ماه نخست زندگی
40 دقیقه
از نوزادی تا کودکی - 6 تا 18 ماهگی
37 دقیقه
توانایی کودک نوپا - 18 تا 36 ماهگی
33 دقیقه
کودک بزرگ‌تر - 3 تا 5 سال
18 دقیقه
فصل چهارم - شروع مجدد کار با آرامش
9 دقیقه
فصل پنجم - استقلال با آرامش
4 دقیقه
فصل ششم - آرام برای باقی زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده: روش‌هایی برای آرامش شما و کودک شما
نویسنده،
مترجمآتوسا حمیدخانی
راوینسرین نیازآبادی
ناشر چاپینشر افکار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۶۶۰۰۰ 46200 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده

روشنک
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
جالبه و ارزش گوش دادن داره. بخشی که توی نمونه است موردیه که خیلی از مادران امروز بهش نیاز دارن
Mahboobe Momeni
۱۴۰۰/۱۰/۳
عالی بود واقعا هم همینطوره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده

برای دریافت کتاب صوتی کودک آرام، مادر آسوده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.