معرفی و دانلود کتاب صوتی کوری

عکس جلد کتاب صوتی کوری
قیمت:
90000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کوری

رمانی که جایزه‌ی سان کلمنته را برای ژوزه ساراماگو به ارمغان آورد! کتاب صوتی کوری ماجرای شهری است که گروهی از اهالی آن بدون دلیل نابینا می‌شوند و پس از این اتفاق بحرانی اخلاقی تمام مردم را گرفتار می‌کند... . این اثر بهترین کتاب سال لس‌آنجلس تایمز و در سال مورد 2008 مورد اقتباس سینمایی قرار گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی کوری

کتاب صوتی کوری (Blindness) داستان یک دنیای دیستوپیایی (ویران‌شهر) ساخته‌ی ژوزه ساراماگو است که مردمانش ناگهان بینایی خود را از دست می‌دهند و به این واسطه صاحبان قدرت را در چندراهی اخلاقی دشواری قرار می‌دهند. این رمان پرفروش با اولین موارد نابینایی آغاز می‌شود. هیچ علت خاصی را نمی‌توان برای این اتفاق پیدا کرد و هیچ درمانی نیز وجود ندارد. کوری به سرعت شیوع پیدا می‌کند، هر روز افراد بیشتری سوی چشمان خود را از دست می‌دهند و دیگران وحشت‌زده منتظر رسیدن نوبتشان هستند. مسئولین تصمیم می‌گیرند برای مهار کردن دامنه‌ی آن، افراد نابینا را در مکانی متروکه بستری یا به عبارتی زندانی کنند. این تصمیم ابتدا دوستانه به‌نظر می‌رسد، اما پرستاران -بخوانید زندانبانان- کم‌کم روی ناخوشایند خود را نشان می‌دهند.

قدرت بی‌حدومرز هر انسانی را فاسد می‌سازد و مراقبان افراد نابینا هم مستثنا نیستند. آن‌ها جیره‌ی غذایی مبتلایان را می‌دزدند، آزادانه به سودجویی جنسی دست می‌زنند، از هیچ تحقیر و توهینی ابا ندارند و از همه مهم‌تر به هیچ‌کس پاسخگو نیستند. در فضای دهشتناک کتاب صوتی کوری با ترجمه‌ی کیومرث پارسای نمی‌توان به کسی اعتماد کرد. همه مظنونند و سنگدل، پس افراد نابینا که به‌دلیل شرایطشان حکم طبقه‌ی فرودست را دارند جامعه‌ای پنهانی برای خود تشکیل می‌دهند. هدف این گروه کوچک فرار از زندان است، عملی که مراقبان زندان حتی لحظه‌ای به آن فکر نمی‌کنند، آخرْ جمعی آدم کور و پیر و بیمار و گرسنه چطور می‌توانند از چنگ نگهبانانی قوی بگریزند؟ اما آن‌ها راز بزرگی را از شکنجه‌گران خود پنهان کرده‌اند: یک نفر از آن‌ها هنوز می‌بیند... .

انتشارات روزگار چاپ این رمان چالش‌برانگیز را برعهده داشته و نشر صوتی استودیو نوار نسخه‌ی گویای آن را تهیه کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب کوری

  • بهترین کتاب سال لس‌آنجلس‌تایمز
  • کتاب برجسته‌ی سال به انتخاب نیویورک‌تایمز
  • نامزد جایزه‌ی ادبی بین‌المللی دوبلین
  • برنده‌ی‌ جایزه سان کلمنته

و...

فیلم سینمایی اقتباس‌شده از کتاب کوری

در سال 2008، فرناندو مریلس، کارگردان برجسته‌ی برزیلی، با اقتباس از کتاب کوری فیلمی تماشایی با همین عنوان (کوری) ساخت. این اثر اولین بار در افتتاحیه‌ی شصت و یکمین جشنواره‌ی فیلم کن به نمایش درآمد و با استقبال گسترده‌ی مخاطبان مواجه شد. فیلم نامبرده در اغلب سایت‌های ارزیابی آثار سینمایی، نمرات بالایی را دریافت داشته است.

نکوداشت‌های کتاب کوری

  • این کتاب اثری تأثیرگذار از یکی از استادان بی‌بدیل ادبیات است. (بوستون گلوب)
  • شاهکاری دیگر... این رمان در زمانه خودش انقلابی برپا کرد؛ همانند رمان طاعون. (Kirkus Reviews)
  • کوری، یک کتاب مهم است. کتابی که از مواجهه با وحشت‌های قرن حاضر نمی‌ترسد. (واشنگتن پست)
  • تمثیل سورئال ساراماگو به ما نشان می‌دهد که روحیه و وجدان انسانی در غیرعادلانه‌ترین شرایط چه شکلی به خود می‌گیرد. (نیویورکر)

کتاب صوتی کوری مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های فلسفی از شنیدن کتاب صوتی کوری لذت خواهند برد. طرفداران کتاب‌های تمثیلی و رمان‌های سیاسی نیز، می‌توانند در زمره‌ی مخاطبین این رمان قرار گیرند.

با ژوزه ساراماگو بیشتر آشنا شویم

ژوزه دی سوزا ساراماگو (José Saramago) به سال 1922 چشم به جهان گشود و در سال 2010 رخت از جهان بربست. این ادیب پرتقالی عمده‌ی شهرت خود را مرهون نگارش رمان کوری‌ست. ساراماگو علاوه بر این رمان، آثار دیگری را نیز به نگارش درآورده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «بینایی»، «مرد تکثیرشده»، «در ستایش مرگ»، «همه‌ی نام‌ها» و «بالتازار و بلموندا» اشاره کرد. گفتنی‌ است که آثار نامبرده جملگی به زبان فارسی برگردانده شده‌اند.

افتخارات ژوزه ساراماگو

  • برنده‌ی جایزه‌ی Camões کشور پرتغال در سال 1995
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات سائوپائولو در سال 2009
  • برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات در سال 1998
  • برنده‌ی جایزه‌ی آمریکا در سال 2004

و...

در بخشی از کتاب صوتی کوری می‌شنویم

ناراحتی وجدان که افارد بی‌فکر اغلب از آن اجتناب می‌کنند و بسیاری از انسان‌ها حاضر به شنیدن نام آن نیز نیستند، همواره وجود داشته است، دارد و خواهد داشت. این امر از طرح‌های ساختگی فلاسفه دوران گذشته نیست که در آن تنها ترکیب چند عنصر دیده می‌شود. انسان با گذشت زمان و تکامل اجتماعی و تبدیل زیستی، عذاب وجدان را با رنگ خون و اشک شور چشم نشان داد و چون آن را کافی ندانست، چشم را به آینه‌ای به سوی درون تبدیل کرد تا آنچه را در دل دارد و به زبان انکار می‌کند، بدون هراس بازتاب دهد.

باید ملاحظات کلی را هم به این مطلب اضافه کرد، همان شرایط ویژه که در نفس ساده، ندامت حاصل از تبهکاری را با هراس اجدادی اشتباه می‌گیرند و نتیجه مجازات بی‌رحمانه و خشنی است که خیلی بیشتر از آنچه ضرورت دارد، ‌ انجام می‌گیرد. در چنین حالتی هرگز نمی‌توان نسبت میان میزان هراس و دخالت وجودان پریشان را در لحظه‌ای که موتور اتوموبیل را روشن می‌کرد تا برود تعیین کرد... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
17 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
17 دقیقه
بخش ششم
13 دقیقه
بخش هفتم
13 دقیقه
بخش هشتم
24 دقیقه
بخش نهم
24 دقیقه
بخش دهم
14 دقیقه
بخش یازدهم
22 دقیقه
بخش دوازدهم
19 دقیقه
بخش سیزدهم
16 دقیقه
بخش چهاردهم
11 دقیقه
بخش پانزدهم
18 دقیقه
بخش شانزدهم
18 دقیقه
بخش هفدهم
13 دقیقه
بخش هجدهم
10 دقیقه
بخش نوزدهم
10 دقیقه
بخش بیستم
13 دقیقه
بحش بیست‌ویکم
11 دقیقه
بخش بیست‌ودوم
17 دقیقه
بخش بیست‌وسوم
14 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم
16 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم
22 دقیقه
بخش بیست‌وششم
24 دقیقه
بخش بیست‌وهفتم
16 دقیقه
بخش بیست‌وهشتم
18 دقیقه
بخش بیست‌ونهم
23 دقیقه
بخش سی‌ام
22 دقیقه
بخش سی‌ویکم
16 دقیقه
بخش سی‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کوری
نویسنده
مترجمکیومرث پارسای
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپینشر روزگار
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
90000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کوری

عرفان
۱۴۰۲/۸/۹
متاسفانه همه فقط از اینکه رمان عالی هستش و خوبه تعریف کردن و صد البته می‌دونم که از گوش دادن بهش لذت بردن مثل خودم ولی واقعن این اثر ادبی شگفت انگیز پر معنا و کنایه انگیز تنها گوش دادن بهش و در نهایت لذت بردن از محتواش کافی نیست و نیازه آدم توی آخر رمان بیاد و فکر کنه به خودش به اطرافش به معنای به دقیق انسان بودن زندگی کردن باهم بودن
حتی دوباره اتفاق‌هایی که در کل رمان رو ساخت ولی هر گوشش یک کنایه یک درس و یک حقیقت بود فکر کند من نقد یکی از دوستان رو خوندم و اون این بود که توی دنیایی که همه کور هستن کسی که بیناست باید سکوت کنه واقعن نقد قشنگی بود و کل داستان رو خلاصه می‌کرد چه بسا بعضی وقت‌ها آدم با چشم‌های خودش واقعیت هارو می‌بینه ولی باید سکوت کنه و طوری رفتار کنه که واقعن مثل همه کوره و نمی‌بینه. برای نجات جون خودش حفظ جایگاهش و پذیرفته شدندش
این رومان رو دوست دارم بارها و بارها دوباره گوش بدم ولی اینار ذره ذره اون رو بچشم و با تمام وجود لمس کنم و توش غرق بشم و واقعن ارزش بارها گوش کردن رو داره. حالا من به برداشت خودم می‌خوام کوری رو طور دیگه‌ای تفسیر کنم و از گوشه دیگه داستان به اون نگاه کنم. از همون گوشه‌ای که هرچند ریز ولی بعضی‌ها اشاره کرده بودن. کور بودن و تغییر. و گاهی چه خوب که آدم کور بشه و بعضی چیزهارو به تاریکی بسپاره مثل همون دختری که عینک آفتابی می‌زد و بدون دیدن اون مردی که بهش حس داشت رو انتخاب کرد. اون لحظه دختر به صورت مرد و چیزهای دیگه فکر نمی‌کرد او فقط به حرف دل خودش گوش می‌داد و چیزی که می‌خواست رو با قاطعیت گفت ودیگه نظر افراد دیگر برای او مهم نبودن پس کور بودن گاهی هم بد نیست و شاید باید کور شد تا تغییر رو ایجاد کرد و اهیمت نداد.
سارینا نتاج
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتابی است که حتما باید خوانده شود این کتاب دنیای امروز ما را به تصویر میکشد دنیایی پر از انسان‌های کور که جهان را به کثافت میکشند و شخصی که کور نشده است اما ترس این را دارد که به زبان بیاورد نپذیرفتن و سو استفاده از انسان‌هایی که جهان را طور دیگر میبینند در زندگی امروز ما بسیار مشهود است در آخر که کتاب میبینیم همه کور‌ها بینا شدند اما تنها شخصی که بینا بود کور شد نشان دهنده این است که انسان‌های امروز زمانی بینا میشوند که شیره جان فرد بینا را تا ته مکیده‌اند و بعد به دنبال مسیر و هدف خود رفته و جای فرد بینا را میگیرند مطابقت بدید به زندگی امروز کسی که میگوید جهان اینگونه که شما میبینید نیست شخصی بینا از مشکلات میگوید و میخواهد آن را به نحوی سر و سامان دهد اما افراد کور میگویند تو این کار را میکنی که سازماندهی را برهم بزنی سپس او را نیز کور میکنند و یا میکشند و پس از مدتی متوجه میشوند که او راست میگفت و مشکلی که میگفت واقعیت داشت و تنها قصدش کمک بوده است امیدوارم به درستی این نظر را مطابقت بدهید در آخر تشکر میکنم از کتابراه و استاد تایماز رضوانی بابت خوانش زیبا
م.عارفیان
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب پیش رو یک اثر فوق العاده است که با صدا گذاری عالی شمارو در مسیر داستان حریص و تشنه حرکت میدهداستان با کوری سفید رنگ مردی پشت چراغ قرمز شروع میشه که فردی دزد با اسم کمک کردن به ایشون فرد رو بخونه می‌بره و ماشین مرد کور رو میدزدهمرد کور پیش دکتر می‌ره و دکتر متوجه مسری بودن این بیماری میشه اما و بزودی خودش کور میشه جزو اولین افراد دوستان مرد دزد هم هستند دولت برای مدیریت موضوع افراد رو در قرنطینه می‌بره و همسر دکتر با وجود اینکه بیناست خود را به نابینایی زده و همراه همسرش به قرنطینه می‌ره بزودی دردهای همدست مرد دزد که در ابتدای داستان بدلیل چرک پا میمیرد نابینا شده و به محل قرنطینه می‌آیند و هر روز به بیماران در قرنطینه اضافه میشوداجتماعی هرسیده بی قانون نابینا و محتاج یاری افرادی که می‌میرند و.... بزودی همه شهر دچار بیماری میشوند و افراد در قرنطینه که منتظر غذا و تعداد قول داده شده از طرف دولت هستند طی یک حادثه متوجه نابینایی کل شهر و نبود زندانبان یا محافظان محل قرنطینه می‌شوندشهر دچار آشفتگی و الودگیستراوی با دقت و کاملا واضح داستان را تعریف می‌کند و با تغییر صدا و مکث‌های به موقع به زیبایی داستان می‌افزایدتوصیف‌های دقیق بدون اضافه گویی و خسته کننده شدن شرایط محیط رو برای شما توصیف میکنداثر پیش روی شما توقعتان را از آثار هنری هزاران هزار بار افزایش خواهد دادبا تشکر از کتاب راه برای آفرینش این تجربه گوش نواز
حسین سامغانی
۱۴۰۲/۴/۱۱
سلام به همه کتاب دوستان عزیز. روایتگر داستانی فوق العاده است که با شنیدنش بیشتر قدر سلامتی جسم و روان و ارزش‌های اخلاقی و انسانیت رو می‌دونیم. این کتاب رو حتما بخونید و پا به یک دنیای متفاوت و تاثیر گذار بذارید و تجربه‌ای متفاوت کسب کنید. 😁. لازم به ذکره که بگم من قبلا اصلا اهل کتاب نبودم و با چیه خودم میگفتم بابا چه کار حوصله سربری ولی بعد از گوش کردن این کتاب وارد دنیای زیبا و غیر قابل توصیف و شگفت‌انگیز کتاب‌ها شدم و عاشق دنیای کتاب‌ها شدم و اگه هنوز کسانی هستند که فکر می‌کنم کتاب بدرد نمی‌خوره باید بگم که خیلی از موضوعات به دلیل نگرش سطحی و اشتباه ما که برگرفته از نا آگاهی و عدم شناخت ما به ان موضوعات بی فایده و بی ارزش به نظر میاد و تنها با یک بار امتحان کردن اونا متوجه زیبایی انها میشیم. (۱۸ سالمه)
Rahil najafi
۱۴۰۲/۹/۹
کتابی که با وجود بیشترین لحظات چندش آور و حال به هم زدن اما نمی‌توانی از آن دست بکشی و خواندنش را کنار بگذاری
جالب اینکه من پشت فرمان بدان گوش میدادم چنان در کتاب غرق میشدم که با تعجب به اطراف نگاه می‌کردم و منتظر بودم کسی در کنار علائمی از کوری نشان دهد و دیگران دچار مشکل شوند یا حتی خودم بدان و
دچار شوم ناگهان از رانندگی دست بکشم
چنان در کتاب غرق می‌شوی و همزاد پنداری می‌کنی که خودت هم آن را کامل باور میکنی
و اما اتفاقات بعد آن که کاملا مشخص است که قوانین جنگل بر قوانین انسانی حاکم میشود
یاد اتفاقات کروناویروس افتادم و با خود می‌اندیشیدم که در بعضی جاها چه اتفاقات هولناکی افتاده است
در نهایت به دیگران آن را بسیار پیشنهاد می‌کنم چون انسان را به فکر کردن وا میدارد
متشکرم از تمامی عوامل و کتابراه
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۴/۱۱
دورود فراوان به دوستان کتاب راه.
و مخصوصن استاد ارجمند آقای تایماز رضوانی که با صدای بسیار زیبا و دل نشین خود زیبای کتاب را دوچندان میکنند.
کتاب کوری یک کتاب بسار زیباست که نشانگر این است که ما انسان‌ها چقدر در مقابل جسم خود ضعیف هستیم.
و چقدر راحت میتوانیم گند بزنیم به تبیعت زیبا و بکر خود و
بدون این که بخوایم یکم فکر کنیم درحالی که یک روشن فکر یک دکتر در کنار خود داشته باشیم.
اما در حالی که واقعا به کمک نیازمند هستیم ولی باز نمیخواهیم از آن غرور تکبر و نا آگاهی خود دست برداریم.
از نظر بنده همه ما باید این کتاب زیبا را مطالعه و یا گوش جان بسپارند.
با سپاس فراوان
کیانا بلوکی
۱۴۰۲/۱۲/۴
کوری، فعلا تنها اثری است که من از این نویسنده خوندم و به نظرم این که در این شرایط خاصی که شخصیت‌های رمان کوری در ان گرفتار شدن و ان هم‌ یک کوری ناگهانی بود این که شخصیت‌های داستان فاقد اسم مشخص بودن و فقط از روی ویژگی خاصشون از هم تفکیک میشدن باعث میشد خود خواننده هم یک جوری به این کوری ناخواسته و مبتلا بشه این طوری بتونه آدم های داستان رو ازهم جدا کنه. که این خودش نشون از هوش سرشار از نویسنده داره. و در کل کوری رمان خیلی خوبیه که قطعا باید خونده بشه ولی تنها ایرادی که من میتونم به کوری بگیرم پایان این داستان بود که اصلا ان جوری که باید می بود نبود
امیر حسین داعی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
همین الان تمومش کردم.
_ سوال اینجاست، پیشنهادش میکنم یا نه؟
+ بله پیشنهاد میکنم ولی با این گوینده نه. اشتباه نکنید گوینده خوبی هستن ولی وقتی کاراکترها زیاد میشن صدا که یک شکل باشه از جذابیت داستان کم میشه. اگر بگردید همین کتاب رو با گویندگان بهتر میتونید پیدا کنید.
به طور کلی داستان علمی با و
تخیلی خوبیه. ریتم خوبی جلو میره از اون جور کتابا نیست که وسطش منصرف بشین. نویسنده میتونست آخر کتابش رو میخ کوب کننده تموم کنه ولی این کارو نکرد و به نظرم بی حوصله داستان رو فقط جمع کرد.
مرسی که خوندین. 🌹
هومن بهارمست
۱۴۰۲/۸/۲۹
کتاب خوبی بود و تاثیر گذار، به طوری که حتی انسانهای شریف برای بقا دست به هر کاری میزنن، و چقدر آسان انسانها به همه چیز عادت میکنن حتی کثیفی و نکبت دقیقا مثل حیوانات، نکته جالب از خود گذشتگی همسر دکتر بود که بخاطر اینکه با شوهرش باشه تن به این داد که تو چه نکبت و کثافتی زندگی کنه و چقدر زجر بکشه اما یک لحظه دم از پشیمونی نزد و تا آخر محکم ایستاد و ناجی زنده بودن یک گروه شد. اما مشکل این بود که گوینده یک نفر بود و تشخیص این که گوینده جایه کدوم شخصیت حرف میزنه نیاز به دقت زیاد داشت
جلیل آهنگرنژاد
۱۴۰۲/۱۲/۱
من و شما هر روزه گرفتار "کوری سفید" هستیم. اما هر روز به شکل و شمایل خاص خود. این بهترین آموزه‌ی کتاب موفق کوری است. ساراماگو انگار همه کشورها را گشته و نسخه‌ای از واقعیتهای تلخ زندگی جهان معاصر را برای همه به تصویر کشیده است. بویژه اینکه چنین کتابی مصداقی بر روزها و سالهای جامعه‌ی ماست. جامعه‌ای سراپا بیمار که گرفتاری‌های بزرگش را فراموش کرده‌ایم. کتاب کوری با روایتی نمادین از کف جامعه‌، به روشنی رنج‌های انسان تهی شده از هر چیز را به تصویر می‌کشد
delniya honarmand
۱۴۰۲/۱۲/۸
کتاب پر مفهومی بود با توجه به بعضی از جزئیات چندش اور ولی نمی‌شد از شنیدنش دست کشید، چیزی که تو این کتاب ذهن رو درگیر میکنه این که زمانی که اتفاقی بیفته همه فقط به خودشون فکر میکنند و دیگه جایگاه، شغل هیچ اهمیتی نداره و در نهایت همه به یک سرنوشت دچار میشن انسان‌های با سواد و بی سواد، زشت و زیبا همه دچار زندگی حیوانی شدن و فقط انی که بدون ترس از خودش گذشت تا به دیگران کمک کنه بینا موند
SH
۱۴۰۲/۲/۹
سلام
رمانى زیبا که بى شباهت به دنیاى امروز نیست …
در دنیای رمان کوری همه‌ی آدم‌های داخل داستان کور می‌شوند جز یک نفر! شاید یک چشم بینا. چشم بینایی که قرار است ببیند، دنیایی که آدم‌های آن در شرایطی سخت قرار گرفته‌اند و کم کم از ظاهر زیبای خود خارج می‌شوند و درون خود را به نمایش می‌گذارند…
با تشکر از گوینده که با بیان زیبایش کتاب را در ذهنم به تصویر کشید
میم عین
۱۴۰۲/۹/۱۸
خیلی تلخ خیلی منفی گرایانه با توصیف صحنه‌های وحشتناک غیرانسانی با جژئیات چندش آور. نویسنده احتمالا هم خیلی منفی نگر بوده هم بیمار روانی داشته چیه این آخه. آدم از دنیا سیر میشه یه حس وحشتناکی میگیره که نکنه همین الان بلای آسمانی چیزی نازل بشه به سرش. کاش بعضی نویسنده‌ها لطف کنن به بشریت و نوشتن رو بزارن کنار. از کتابراه تقاضا دارم به متن و محتوای کتابهایی که مناشر میکنه بیشتر حساسیت نشون بده.
رویا روضاتیان
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کتاب فوق العاده ایه. همش یاد دوران کرونا میوفتادم. ولی وضعیت ما در کرونا تا این حد بد نبود. کتاب را یک روزه گوش دادم. ولی حیف که بعضی فصلها لود نمیشه. کتابهای صوتی دیگه‌ای هم که از کتابراه خریدم همین وضعیتا داره. لطفا در اپلود کتابهای صوتی دقت بشه. خوانش فوق العاده بود. بدون غلط و بسیار روان و عالی. از کتابراه متشکرم. 🌺🌺🌺
غلامرضا شاهی
۱۴۰۲/۸/۸
نثر روان و گویندگی متن با صداگذاری خوب کمک زیادی به فهم و درک مطالب کرد. با اینکه از کوری‌های وجدان زیاد شنیده و دیده بودم اما این نویسنده کمک بیشتری کرد که بفهمم قضاوت درباره‌ی دیگران نه تنها کمک نکرده و نمی‌کند بلکه راهی برای فرار از خود واقعی است، که انکار خود واقعی قطع ارتباط بیشتر با خود و دیگران است.
مشاهده همه نظرات 79

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کوری

برای دریافت کتاب صوتی کوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.