معرفی و دانلود کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

عکس جلد کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده
قیمت:
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

کلاوس شواب ( بنیانگذار مجمع جهانی اقتصاد) و سادیا زهیدی (مدیرعامل مجمع جهانی اقتصاد) در کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده به بررسی دیدگاه‌هایی می‌پردازند که کارکنان برای سوق پیدا کردن به سمت فرصت‌های شغلی آینده به آن نیاز دارند. راهکارهایی که با توجه به محدودیت‌های اخیر بازار کار و شیوع همه‌گیری در این اثر ارائه شده، به بخش دولتی کمک می‌کند تا از خطر بیکاری آن‌ها در آینده جلوگیری کند.

درباره کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده:

هیچکس نمی‌تواند تأثیر به سزای شغل در زندگی را انکار کند. به‌ویژه همه‌گیری ویروس کرونا، ما را بیش از پیش متوجه‌ی موضوع مهمِ آینده‌ی مشاغل ساخته است. امروزه اتمسفر کسب‌وکار تغییر کرده و خود ما هم تغییر کرده‌ایم. نه محیط کسب‌وکار مثل گذشته است و نه نیازها و شرایط زندگی ما در این فضای پرشتاب به قبل شباهت چندانی دارد. به همین دلیل یافتن دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهایی تازه‌تر برای هدایت کارگران و مشاغل به سمت فرصت‌های شغلی ضرورتی دو چندان می‌یابد.

سال 2006 بود که زنگ خطر درباره‌ی بیماری‌های همه‌گیر و سایر خطرات مرتبط با سلامت به صدا درآمد. در آن سال هشدار داده شد که شیوع یک بیماری خطرناک همچون آنفولانزا می‌تواند تأثیر فراوانی بر زنجیره‌های تولید، گردشگری و سایر صنایع خدماتی بگذارد و اقتصاد جهانی را با آسیبی جدی روبه‌رو سازد. درسال 2020 ترسِ یک بیماری همه‌گیر جهانی به واقعیت تبدیل شد و دولت‌ها و بازارهای کسب‌وکار را با همه‌ی آن آسیب‌ها و تأثیرات مخربی روبه‌رو ساخت که سال‌های پیش درباره‌ی آن هشدار داده شده بود. به همین دلیل است که اکنون تقویت آینده‌نگری در باب مشاغل بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. کلاوس شواب (Klaus Schwab) و سادیا زهیدی (Saadia Zahidi) در کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده به شما کمک می‌کنند تا در شرایط جدید بینش تازه‌ای بیابید و خود را با جهانی چنین پرریسک هماهنگ سازید. همچنین، نویسندگان این اثر کاربردی مهارت‌های مورد نیازِ منطق با تکنولوژی در سال‌های آینده را نیز بررسی کرده‌اند.

پیگیری آینده مشاغل و پیش‌بینی تحول بازار کار در سال‌های 2020 تا 2025 از جمله مسائلی‌ست که در این اثر ارزشمند به آن‌ها پرداخته شده است. همچنین نویسندگان این کتاب شنیدنی راهکارهایی را ارائه می‌دهند که بخش خصوصی و دولتی با به کار بستن آن‌ها می‌توانند به احیای بازارکار خود بپردازند. با نظر به این که شرایط بیماری بازار کار را دچار محدودیت‌های گسترده کرده، بخش دولتی می‌تواند با به‌کاربستن توصیه‌های کاربردی این کتاب آینده‌ی کارکنان خود را بررسی کند و مهارت آن‎ها را افزایش دهد. درواقع، هر کسی می‌تواند با بهره‌گیری از داده‌های واقعیِ کتاب گزارشی واقعی از مشاغل آینده از امروز برای آینده‌ی خود برنامه‌ریزی کنند.

کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های مرتبط به اقتصاد جهانی علاقه‌مند هستید و قصد دارید از آینده‌ی مشاغل بیشتر بدانید، از این اثر فوق‌العاده غافل نشوید.

با کلاوس شواب و سادیا زهیدی بیشتر آشنا شویم:

او را با عناوین اقتصاددان، کارآفرین، نیکوکار و رئیس هیات‌مدیره‌‌ی مجمع جهانی اقتصاد می‌شناسیم. کلاوس شواب چندین اثر تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «انقلاب صنعتی چهارم و کووید 19؛ بازتنظیم بزرگ» اشاره کرد.

سادیا زهیدی مدیر عامل مجمع جهانی اقتصاد است. او موفق شده برای کتاب «Womenomics in the Muslim World» جوایز متعددی از جمله Financial Times و McKinsey Bracken Bower را کسب کند. او از جمله زنان تحسین‌شده در سال 2013 و 2014 به انتخاب BBC است.

در بخشی از کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده می‌شنویم:

توسعه و تقویت مهارت‌ها و ظرفیت‌های انسانی با استفاده از تحصیلات، آموزش و کار مفید کلید دستیابی به موفقیت اقتصادی و رفاه فردی و انسجام اجتماعی‌ست. رفتن به وضعیت آینده‌ی مشاغل در سطح جهانی یعنی مواجهه با وضعیت همواره در حال گسترش فعالیت‌های جدید در کنار بخش‌ها و بازارهای جدید با توجه به وضعیت جهانی اقتصاد که بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ روابط بخش‌های مختلف و انتقال سریع و گسترده‌ی اطلاعات را در خود دارد.

بااین‌حال، پیشرفت فناوری در دهه‌ی گذشته و همچنین احتمال جابه‌جایی و از دست رفتن مشاغل را نیز بالا برده. کسری توجیه‌ناپذیر مهارت‌ها را سبب شده و با ارائه‌ی هوش مصنوعی ادعای هوش منحصربه‌فرد انسانی را به چالش کشیده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
مقدمه
52 دقیقه
فصل اول: پیگیری آینده مشاغل
31 دقیقه
فصل دوم: پیش‌بینی تحول بازار کار در سال‌های 2020 تا 2025
41 دقیقه
فصل سوم: راهکارهای بخش دولتی و خصوصی برای احیای بازار کار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده
نویسنده،
مترجمفریبا موسوی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های اقتصاد
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

امین تزیین
۱۴۰۱/۱/۱۵
به شدت توصیه میشه به هر انسان معاصری برای باز شدن دیدگاهش نسبت به آینده حتما مطالعه بشه
اگر شناخت نسبی نسبت به کلاوس شواب داشته باشید متوجه میشید که در هر برهه چه توصیه‌ها و اثراتی داشته مطالعه کنید تا بر ترسهاتون غلبه کنید و آگاهانه قدم بردارید
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۷/۲۷
یک کتاب عالی با توجه به گستردگی و همچنین تغییر محتوا و جنس مشاغل در آین ه‌ای نه چندان دور، به ما کمک میکند که انعطاف بیشتری در زمینه کسب و کار آینده داده و مشکل بیکاری در آینده نیز برطرف گردد.
دانیال احمدی
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتاب خوبی بود به مانند اسم کتاب میگه در آینده چه کارهایی خوبه
Mhdi Nasir
۱۴۰۱/۱/۹
خیلی جالب بود... ممنونن
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده

برای دریافت کتاب صوتی گزارشی واقعی از مشاغل آینده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.