معرفی و دانلود کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد

عکس جلد کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد
قیمت:
۵۰۰۰ 3500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد

کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد نوشتهٔ داوود غفارزادگان داستان علف هرزی را روایت می‌کند که دوست دارد مانند بوتهٔ گل سرخ زیبا و گلبرگ‌های قرمز داشته باشد. این داستان فانتزی به کودکان اهمیت ایستادگی و تلاش برای رسیدن به هدف را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد:

یک روز بهاری که نور زیبای آفتاب بر روی کوه‌ها افتاده بود، بوتهٔ گل سرخی، گرمی آن را روی خود احساس کرد. او بیدار شد و با تکانی که به شاخ و برگش داد، چندین غنچه‌اش شکفت. این کار او عطر گل سرخ را در سراسر باغ پخش کرد و باعث شد تمام درخت‌ها و گیاهان از خواب بیدار شوند. یکی از گیاهانی که از خواب پرید، علف هرز بود که به‌محض اینکه عطر گل سرخ به مشامش رسید، چشم‌هایش را باز کرد.

علف هرز که از نحوه گل درست‌کردن بوتهٔ گل سرخ خوشش آمده بود، از او خواست تا راز این کار را به او هم آموزش دهد. اما گل سرخ به او گفت این کار هیچ رازی ندارد. اما علف هرز اصرار داشت که از این کار سر دربیاورد...

داوود غفارزادگان در کتاب گل سرخ و گیاه باد گرد با روایت داستانی تخیلی به کودکان می‌آموزد که انجام بعضی کارها اصلاً راحت نیست و برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهیم باید تلاش کنیم.

درباره مجموعه کتاب کودک رادیکو:

رادیکو طرحی‌ست که در آن بچه‌های 7 الی 12 سال گویندگی کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان سماوا را عهده‌دار هستند. گفتنی‌ است رادیکو مخفف رادیو کودک است.

کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان به کودکان 6 تا 8 سال که به قصه‌های آموزنده و تخیلی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با داوود غفارزادگان بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده برجسته در سال 1338 در اردبیل به دنیا آمد. او در سال 1359 اولین کتابش را به انتشار رساند. داوود غفارزادگان بعد سه دهه نویسندگی در نهایت جایزه 20 سال ادبیات داستانی (بزرگسالان) را برای کتاب «ما سه نفر هستیم» دریافت کرد. وی جزو مهم‌ترین و اثرگذارترین نویسندگان کودک و نوجوان در ایران به شمار می‌آید.

غفارزادگان برنده نشان طلایی جشنواره بزرگ برگزیدگان کودک و نوجوان شد و عنوان یکی از بهترین نویسندگان دو دهه اخیر را نیز از آن خود کرد. یکی از کتاب‌های این نویسنده موفق به اسم «فال خون» به زبان انگلیسی ترجمه و در دانشگاه تگزاس آمریکا منتشر شد. از آثار دیگر داوود غفارزادگان می‌توان به کتاب‌های «خرده مینا بر خاک»، «شب ایوب»، «تا از سخن دور نیفتیم»، «راز قتل آقامیر» و «دختران دلریز» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد می‌شنویم:

خروس روی پرچین باغ پرید. چشم‌هایش را بست و منقارش را به‌سوی آسمان باز کرد. خورشید با شنیدن صدای خروس از خواب پرید. زلف طلایی‌اش را بر دامن کوه ریخت و آغوش گرمش را به روی باغ گشود. بوتهٔ گل سرخ گرمی خورشید را روی تنش حس کرد. تکانی به شاخه و برگش داد و چند تا از غنچه‌هایش شکفت. عطر گل سرخ در باغ پیچید. بوته‌ها و درخت‌ها را قلقلک داد و همه را از خواب بیدار کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
گل سرخ و گیاه باد گرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد
نویسنده
راویستایش رمضانی
ناشر چاپیانتشارات مهرک
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 3500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد

برای دریافت کتاب صوتی گل سرخ و گیاه باد گرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.