معرفی و دانلود کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد

عکس جلد کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد
قیمت:
۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد

کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد تألیف محمدرضا مفیدی، به نقل تجربه‌های طراحان داخلی از پروژه‌های اجرایی‌شان پرداخته است. گاهی انجام دکوراسیون و تنظیم المان‌های مختلف در یک اتاق خاص، برای یک معمار داخلی آن‌قدر لذت‌بخش بوده و با چنان ذوق و علاقه‌ای آن را انجام داده‌ که خاطره‌اش تا سال‌ها برایش ماندگار شده است. استفاده از نکات مفیدی که این فرد از فرایند کاری خود به خاطر دارد، می‌تواند برای جوان‌ترها و افراد کم‌تجربه بسیار مفید و کاربردی باشد. این طراحی‌ها همچنین، ایده‌های ارزشمندی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

درباره‌ی کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد

معماران و طراحان داخلی معروف معمولاً با پروژه‌های بزرگشان شناخته و به خاطر آورده می‌شوند، اما گاهی جزئیات و خاطرات دیزاین و اجرای طرح در یک اتاق ساده برای خودشان، عزیزانشان یا حتی شخصیتی معروف، آن‌قدر برایشان مهم و ماندگار است که اگر از آن‌ها در مورد بهترین کار اجرایی‌شان سؤال شود، قطعاً همان خاطره را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. در کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد با انجام مصاحبه‌هایی در همین زمینه با افراد حرفه‌ای و آماتور، سعی شده به پروژه‌ی موردعلاقه‌شان پرداخته شود و نکات ارزشمند آن در اختیار مخاطبان قرار گیرد. محمدرضا مفیدی در کتاب پیش رو ارتباط عاطفی و تنگاتنگ یک معمار و طراح داخلی با کارهایش را نشان داده و تصاویری از این اتاق‌ها که شامل آشپزخانه، اتاق کار، اتاق کودک، اتاق خواب، کتابخانه، راهرو و ... می‌شود را نیز با توضیحات همراه کرده است.

در کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد می‌خوانید که چرا پالاوی کاله اعتقاد دارد یک خانه علاوه بر دنج و راحت بودن، نیاز به نگهداری با دقت هم دارد، تراویس لندن از طراحی فضاهای پرزرق‌وبرق چه هدفی دارد، چگونه لیندلی آرتور طرح‌های قدیمی و جدید را در دکوراسیون فضاهای مختلف ترکیب می‌کند و آن‌ها را با هم تطبیق می‌دهد، راز لیزا آدامز در طراحی کمدهای لباس کاربردی چیست، چرا دونا موندی بیش از هر چیزی به پیشرفت علاقه دارد و هیچ‌کدام از طرح‌هایش شبیه به هم نیستند.

کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد تألیف محمدرضا مفیدی، شامل سی‌ونه خاطره از معماران مختلف است که این خاطرات همگی بسیار جذاب و خواندنی هستند و تجارب معماران از انجام پروژه‌های مختلف، ایده‌ها و نظراتشان در مورد اصول و قواعد دکوراسیون داخلی، قوانین شخصی‌شان، عادات و مشخصه‌های طراحان داخلی و بسیاری اطلاعات و نکات ارزشمند دیگر را به شما انتقال می‌دهند. تمامی این طراحان افراد معروف، نامدار و در زمینه‌ی کاری خود بسیار خبره هستند. آن‌ها خلاقیت، ایده‌پردازی، استفاده از تجربیات دیگران و توجه دقیق به نظرات و نیازهای صاحب بنا را سرلوحه و اولویت خود قرار داده‌اند و به اهداف بزرگ خود رسیده‌اند.

کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد را انتشارات بانژ منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر یک طراح داخلی تازه‌کار هستید و قصد دارید از تجربیات دیگران در زمینه‌ی کاری خود استفاده کنید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد می‌خوانیم

طراحی فضا کیتی دیویس

کیتی دیویس از کیتی دیویس دیزاین اهمیت ایجاد فضایی را درک می‌کند که حضور در آن هم شخصی و هم لذت‌بخش باشد. او با تخصص خود در ترکیب انفجارهای رنگ و جزئیات الهام‌گرفته از طبیعت، فضای خالی زیر پلکان را به ورودی زیبا و پر جنب و جوش تبدیل کرد. که مهمانان را دعوت می‌کند تا بنشینند و راحت باشند. علاوه بر چالش طراحی برای ایجاد یک مکان کاربردی و دنج، دیویس مشکلات دیگری را که در طول این فرآیند با آن روبه‌رو بود، به اشتراک گذاشت. "سخت ترین کار کاغذ دیواری بود. وقتی دیوار 3 طبقه بالا می‌رود کجا کاغذ دیواری را متوقف می‌کنید؟ ما تماس گرفتیم که آن را زیر پله‌ها و روی دیوار اصلی بگذاریم."

ترفندهای طراحی اضافی که به کار گرفته شد، «تضعیف هنر، برای نگه داشتن چشم بازدیدکنندگان در سطح اول» بود. ما این فضا را به چیزی جذاب و گرم تبدیل کردیم. مکانی برای گردهمایی زمانی که مردم می‌رسند، به جای یک فضای رسمی گذرا. در نگاه اول، این فضا ممکن است تنها به‌عنوان یک منطقه‌ی مشترک جذاب با تزئینات التقاطی و گل به نظر برسد، اما قصد و داستانی بسیار عمیق‌تر از آنچه به نمایش گذاشته می‌شود وجود دارد. صندوق یک میراث است، از طرف مادر خانه، صندلی کناری چوبی یک عتیقه بود، و تخت‌خواب از خانواده‌ی همسر بود. تلاش برای یافتن خانه‌ای برای این قطعات و دادن زندگی جدید به آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده بود." دیویس توضیح داد. هر قطعه مبلمان معنای نزدیک و ویژه‌ای برای زوجین داشت و به‌طور متفکرانه مکمل الگوهای ترکیبی تزئینی و روشن قرار می‌گرفت. از صندلی دمپایی زرد کوچک با پارچه‌ی لیزا فاین گرفته تا کاغذ دیواری و پارچه‌ی مشابه، ترکیبی از مدرن و قدیمی را ایجاد می‌کند. دیویس با بسیاری از گزینه‌های عتیقه‌ای که برای تغییر سبک به دست آورده بود، قدردانی زیادی در کار مجدد آن‌ها به روش‌های جدید برای تناسب با تم‌های مدرن و پروژه‌های آینده‌اش پیدا کرد. دیویس می‌گوید: ما همیشه از عتیقه‌جات استفاده می‌کردیم، اما این پروژه‌ی قراردادی را برای استفاده و طراحی مجدد عتیقه‌ها در بیشتر پروژه‌هایمان امضا کرد. لذت‌بخش‌ترین تجربه در طول کل پروژه زمانی بود که دیویس چند ماه پس از نصب آن‌ها چیزی را در خانه رها می‌کرد و دیویس به یاد می‌آورد که شوهرش که بسیار قدبلند است، روی تخت خوابیده بود و روی لپ‌تاپ خود کار می‌کرد. دیدن این‌که آن‌ها این فضا را دوست دارند و آنطور که ما در نظر داشتیم از آن استفاده می‌کنند بسیار عالی بود.

دیویس با نگاه کردن به پروژه احساس شادی می‌کند. این همیشه یک پروژه‌ی خاص برای من بوده است، زیرا این زوج بسیار مهربان و پذیرای ایده بودند؛ ما واقعاً به آنها و نحوه‌ی زندگی آن‌ها در فضا اهمیت می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
طراحی فضا برایان یتس
طراحی فضا جورنی و جاکوبز
طراحی فضا کیتی دیویس
طراحی فضا پالاوی کاله
طراحی فضا تراویس لندن
طراحی فضا لیندلی آرتور
طراحی فضا بوریم هاج
طراحی فضا لیزا آدامز
طراحی فضا دونا موندی
طراحی فضا بریگان جین
طراحی فضا امیلی هندرسون
طراحی فضا لاکویی تیت
طراحی فضا بریا هامل
طراحی فضا دیزری بورنز
طراحی فضا لیان فورد
طراحی فضا کیت لستر
طراحی فضا کندیس گریفین
طراحی فضا آریل اوکین
طراحی فضا استیو فورد
طراحی فضا بکی شی
طراحی فضا رقیه امتیاز
طراحی فضا مگ لاوالت
طراحی فضا شارون فالچر و شرکا
طراحی فضا ایمان استوارت
طراحی فضا لیزا گیلمور
طراحی فضا زوئی فلدمن
طراحی فضا لیلز مک کنا
طراحی فضا لی لینکلن و آلی مورفورد
طراحی فضا فوربس و مونه مسترز
طراحی فضا کیتلین موری
طراحی فضا ارین مورگان و کرستن
طراحی فضا دیوید کوارلز
طراحی فضا الکساندرا گیتر
طراحی فضا اِما بریل
طراحی فضا لیز کان
طراحی فضا سوزان پمپلوئن
طراحی فضا راملزلی مایریک
طراحی فضا آماندا بارنز
طراحی فضا رامزول هلن
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-622-5509-27-6
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد

برای دریافت کتاب طراحی داخلی: اتاقی که هرگز فراموش نخواهم کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.