معرفی و دانلود کتاب عادت‌های گرانبها: عادت‌های موفقیت روزانه افراد ثروتمند

عکس جلد کتاب عادت‌های گرانبها: عادت‌های موفقیت روزانه افراد ثروتمند
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های گرانبها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های گرانبها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های گرانبها: عادت‌های موفقیت روزانه افراد ثروتمند

ثروتمندان روز خود را چگونه آغاز می‌کنند؟ کتاب عادت‌های گرانبها نوشته‌ی توماس کارلی، نتیجه‌ی سال‌ها تحقیق او بر عادات روزانه‌ی افراد ثروتمند است. ثروت حقیقی فقط با شانس، تحصیلات عالی، سخت‌کوشی یا ارث و میراث به‌دست نمی‌آید، بلکه فرآیندی منسجم بوده و شامل رفتارهایی خاص است که در کتاب حاضر معرفی شده‌اند.

درباره‌ی کتاب عادت‌های گرانبها

آیا ثروتمندان عادات خاصی داشته‌اند که به موفقیت آن‌ها منتهی شده؟ توماس کارلی (Thomas Corley) نویسنده‌ی کتاب عادت‌‌های گرانبها (Rich Habits) با توجه به تحقیقات طولانی‌مدتی که روی این افراد داشته، معتقد است ثروتمندان رفتارها و عادات خاصی دارند که در موفقیت نهایی آن‌ها تأثیرگذار است. او به‌عنوان یک حسابدار و برنامه‌ریز امور مالی، با افراد زیادی سروکار داشته و به همین سبب، اطلاعاتی دست‌اول از نحوه‌ی موفقیت این افراد به‌دست آورده که به نگارش کتاب حاضر انجامیده است.

توماس کارلی برای نوشتن این کتاب بیش از پنج سال عادات روزانه‌ی 233 فرد ثروتمند و 128 فرد فقیر را تحت نظر گرفت و متوجه تفاوت‌هایی شگرف در رفتارهای ایشان شد. او در کتاب خود ده عادت اصلی را معرفی نموده که رعایت کردن آن‌ها، زندگی افراد را به طرزی معجزه‌وار متحول می‌سازد.

کتاب عادت‌های گرانبها شامل برنامه‌ای گام‌به‌گام برای رسیدن به موفقیت مالی است که بسیار ساده نوشته شده. در هر سنی که باشید، با هر میزان تحصیلات و درآمد، برنامه‌ی توماس کارلی به شما کمک می‌کند به موفقیت مالی برسید. نویسنده پس از مروری بر نحوه‌ی شکل‌گیری این کتاب، به ذکر چند نمونه از برنامه‌هایی می‌پردازد که در مورد مشاغلی مانند بیمه‌گذار، منشی، فروشنده‌ی ماشین و حسابدار به‌کارگرفته است. فصلی از کتاب به ارائه‌ی برنامه‌ی آموزشی عادت‌های گرانبها اختصاص یافته و شیوه‌های گوناگون هدف‌گذاری به خواننده معرفی می‌شوند. برخی از اهداف روزانه هستند، بعضی ماهانه و برخی از اهداف را برای سال‌های آتی و بلندمدت در نظر داریم که در بخش هدف‌گذاری توضیح داده شده‌اند. هر کدام از عادت‌های معجزه‌آسایی که به تحول وضعیت مالی منجر می‌شوند، در گفتاری مجزا آورده شده و چهار بخش آخر کتاب، به ذکر نمونه‌‌هایی از به‌کارگیری این رفتارها در عمل اختصاص یافته. نویسنده برای این مثال‌ها افرادی مانند ارباب‌رجوع، منشی، فروشنده‌ی ماشین و بیمه‌گذار را انتخاب کرده تا خواننده را بیشتر با استفاده‌ی عملی از عادت‌های ذکرشده آشنا سازد.

کتاب عادت‌های گرانبها با ترجمه‌ی مشترک علی بهرام‌پور و مریم حسین‌نژاد توسط نشر سخنوران به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان به کتابخوانی قرار گرفته است.

کتاب عادت‌های گرانبها مناسب چه کسانی است؟

کتاب عادت‌های گرانبها به دوستداران کتب موفقیت شغلی و روش‌های کسب ثروت توصیه می‌شود.

با توماس کارلی بیشتر آشنا شویم

توماس کارلی نویسنده‌‌‌ی اهل ایالات متحده است. شاید هیچ‌کس بهتر از او نتواند تفاوت فقر و ثروت را درک کند زیرا هنگامی‌که فقط نه سال داشت، خانواده‌اش با ثروتی چند میلیون دلاری یک‌شبه ورشکست شد و مشکلات زیادی را تجربه کرد. او معتقد است ما بیش از آنچه که فکر می‌کنیم، بر بخت و اقبال خود تسلط داریم و می‌توانیم آن را کنترل نماییم. او علاوه بر حسابداری و مشاوره در امور مالی، مدیر مسئول شرکت CAP است که یکی از شرکت‌های رده‌بالا در نیوجرسی به‌شمار می‌آید.

توماس کارلی همچنین مشارکتی فعال در بسیاری از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی داشته که از آن جمله می‌توان به شو دیو رمزی، اخبار شبانه‌ی CBS، شو داون و دیگر موارد اشاره کرد. نوشته‌ها و مقالات او در بسیاری از سایت‌ها و نشریات معتبر از جمله CNN، News.com و Success.com بازنشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب عادت‌های گرانبها: عادت‌های موفقیت روزانه افراد ثروتمند می‌خوانیم

برای افراد موفق، روابط به‌سان طلاست. آن‌ها مراقب روابطشان هستند، همانند یک کشاورز که مراقب محصولاتش است، هر روز آن‌ها را پرورش می‌دهند و اسامی، روزهای تولد، هدیه‌های زایمان و تعامل‌های مکرر را به یاد دارند. افراد موفق به دنبال کمک به روابط و شرکای تجاری خود هستند، حتی اگر سودی برای خودشان نداشته باشد. آن‌ها روی دیگران متمرکزند، نه روی خودشان. از نظر افراد موفق، شبکه‌سازی پیش‌نیاز موفقیت آن‌هاست. آن‌ها سیستم‌ها و فرایندهایی پدید می‌آورند که مانند ابزار به آن‌ها در شبکه‌سازی‌شان کمک کند. آن‌ها به دنبال دلایلی برای ارتباط ‌برقرارکردن با مخاطبان خود هستند، مانند تماس برای تبریک روز تولد یا تبریک‌های خاص، کارت پستال یا هدیه. آن‌ها در جشن‌ها و مراسم مهمی مثل فارغ‌التحصیلی، خاکسپاری و جشن ازدواج شرکت می‌کنند. آن‌ها با کسانی که طرز فکر مشابه دارند، شبکه‌سازی می‌کنند.

آن‌ها وقت خود را برای توسعه و پرورش روابطی که به دردشان نمی‌خورد، تلف نمی‌کنند. آن‌ها تمام پیوندهای مخرب و مضر را قطع می‌کنند و از افرادی که دائماً آشفته هستند، دور می‌مانند. این آشفتگی، اغلب ماهیتی مالی دارد. این افراد عادت‌های بدی دارند و معمولاً به دوستان یا نزدیکانشان صدمه می‌زنند. افراد موفق، دانش‌آموز ایجاد روابط هستند. آن‌ها تماس‌های دیگران را به‌درستی پاسخ می‌دهند. آن‌ها به‌طور مداوم، به دنبال راه‌هایی برای بهبود روابطشان هستند. افراد ناموفق، درمورد روابط، دیدگاه «اخیراً چه کاری برایم انجام داده‌اید؟» را دارند. برخی از آن‌ها، به‌طرزی عجیب، وقتی عمداً طوری با دیگران رفتار می‌کنند که شایسته آن‌ها نیست، آن را یک فضیلت در نظر می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بیمه‌گذار
منشی
فروشنده ماشین
حسابدار
برنامه آموزشی عادت‌های گران‌بها
قول عادت گران‌بهای شماره یک
قول عادت گران‌بهای شماره دو
اهداف روزانه
اهداف ماهانه
اهداف سال جاری و سال آینده
اهداف بلندمدت
قول عادت گران‌بهای شماره سه
قول عادت گران‌بهای شماره چهار
قول عادت گران‌بهای شماره پنج
قول عادت گران‌بهای شماره شش
قول عادت گران‌بهای شماره هفت
قول عادت گران‌بهای شماره هشت
قول عادت گران‌بهای شماره نه
قول عادت گران‌بهای شماره ده
عادت‌های گران‌بها در عمل - ارباب‌رجوع
عادت‌های گران‌بها در عمل - منشی
عادت‌های گران‌بها در عمل - فروشنده ماشین
عادت‌های گران‌بها در عمل - بیمه‌گذار
تجلیل از جی. سی. جابز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های گرانبها: عادت‌های موفقیت روزانه افراد ثروتمند
نویسنده
مترجمعلی بهرام پور، مریم حسین نژاد
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات142
زبانفارسی
شابک978-622-215-979-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادت‌های گرانبها

پوریا اصغرزاده
۱۴۰۲/۵/۲۶
کتاب جالب و پر مغز که خواننده را به سبک روایات و داستان گویی جذب موضوع نموده و سپس با بیان تعیین اهداف بلند و میان و کوتاه مدت و چک لیست‌های ماهیانه و روزانه‌، ابتدا حدود ۱۰ برنامه مهم را برای آن زمان نگاشته و با عادت گرانبها طراحی برنامه و اجرای ۸۰ درصد آن، هم عادات را نهادینه نموده و هم مانند کتب اثر مرکب، برتری خفیف، شکستن مرزهای ثروت و کتب دیگر مانند عادت اتمی با تکرار مستمر کارهای کوچک نتایج بزرگ را رقم خواهید زد.
عظیم سوری
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
سلام و عرض ادب، این کتاب را آقای حورایی به من معرفی کردند، انسان میتواند برای کوتاه کردن مسیر موفقیت خودش را به افراد موفق سنجاق کند! توماس کارلی این کار را خیلی خوب انجام داده است....
مرتضی بهداروند
۱۴۰۲/۸/۲۱
کل زندگی مارو عادت‌ها میچرخونن، مغز وقتی یک چیز براش تکرار میشه برای ذخیره انرژی اونو بصورت خودکار درمیاره و همین عامل موفقیت و شکست ماست
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
درود بر شما کتاب فوق العاده‌ای است مختصر و فوق العاده کاربردی. سپاس از معرفی این کتاب
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های گرانبها

برای دریافت کتاب عادت‌های گرانبها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.