معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر: برای پولدار شدن باید پولدار فکر کنید!

عکس جلد کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر: برای پولدار شدن باید پولدار فکر کنید!
قیمت:
148000 تومان - 15.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر: برای پولدار شدن باید پولدار فکر کنید!

تحصیلات؟ هوش؟ مهارت؟سابقه؟ یا شانس؟ کدام یک از این‌ها در ثروتمند شدن افراد نقش دارد؟ تی هارو اکر در کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر چم‌وخم میانبرهای موفقیت و ثروتمند شدن را به شما نشان می‌دهد. این اثر در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

فرمول ثروتمند شدن ارزشی به‌اندازه‌ی اکسیر جاودانگی دارد. با این تفاوت که تا‌به‌حال کسی نامیرا و صاحب حیات ابدی نشده اما تاریخ از ابتدای تمدن تا کنون ثروتمندان بسیاری را به خود دیده است. تی هارو اکر در کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر (Secrets of the Millionaire Mind) فرمول ثروتمند شدن را در اختیار شما قرار می‌دهد. او در این اثر پرفروش خود حلقه‌ی مفقوده بین آرزوی موفقیت و دستیابی به آن را در دستان شما قرار می‌دهد.

تی هارو اکر در این کتاب پیشگامانه‌ که برای نخستین بار آن را در سال 1999 چاپ کرد، می‌گوید: «پنج دقیقه به من فرصت بدهید تا آینده‌ی مالی شما را تا آخر عمر پیش‌بینی کنم!» او این کار را با شناسایی مفهومی به‌نام «طرح پول» انجام می‌دهد. همه‌ی ما یک طرح پول شخصی داریم که در ذهن ناخودآگاهمان ریشه دوانده است و بیش از هر چیز دیگری زندگی مالی ما را تعیین می‌کند. ممکن است شما دانش فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی بازاریابی، فروش، مذاکره، سهام، املاک و دنیای امور مالی بدانید، اما اگر طرح پول مناسبی نداشته باشید، هرگز به موفقیت در این زمینه دست پیدا نخواهید کرد. خبر خوب این است که اکنون می‌توانید طرح پول خود را برای دستیابی به موفقیتی قطعی بازآفرینی و یا اصلاح کنید.

اگر از نظر مالی آن‌طور که می‌خواهید خوب و عالی نیستید، باید طرح پول خود را تغییر دهید. متأسفانه باید بگوییم نقشه‌ی پول فعلی شما تا آخر عمر با شما خواهد ماند، مگر این که آن را شناسایی و اصلاح کنید. و این دقیقاً همان کاری است که با کمک این کتاب خارق‌العاده می‌توانید انجام دهید. به گفته‌ی تی هارو اکر، کار چندان دشواری نیست. اگر مانند افراد ثروتمند فکر کنید، به احتمال زیاد شما نیز ثروتمند خواهید شد! می‌‌پرسید با چه منطقی؟ تی هارو اکر در کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر برایتان توضیح می‌دهد.

این اثر به همت نشر صوتی رادیو مثبت تهیه و منتشر شده است. ترجمه‌ی نسرین صدقی گویا را از این کتاب با صدای حجت یوسفی و سمانه مبلغ حسینی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

  • رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری وال‌استریت ژورنال
  • رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های USA Today
  • راه‌یافته به فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

  • اِکِر مولتی‌میلیونر به ما یاد می‌دهد که چطور ثروتمند شویم... کتاب او نصیحت‌هایی انگیزه‌بخش و نگاهی ارزشمند دارد. (بوک‌لیست)
  • این کتاب کاربردی‌ترین، متقاعدکننده‌ترین و قدرتمندترین کتابی است که تاکنون در مورد ثروتمند شدن خوانده‌اید. (برایان تریسی)
  • اگر می‌خواهید خیلی سریع به سطح جدیدی از موفقیت برسید، هر کلمه از این کتاب عمیق را به خاطر بسپارید. (لیندا فورسایت، مدیر)
  • هارو اکر یکی از خارق‌العاده‌ترین سخنرانان و مربیان امروز دنیاست. (مارک ویکتور هنسن، نویسنده)
  • من اثر اکر را سال‌ها ستوده‌ام و این کتاب را به هر کسی که می‌خواهد ثروتش را افزایش دهد اکیداً توصیه می‌کنم. (جک کانفیلد، مؤلف)

کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال اکسیر ثروتمند شدن و دستیابی به موفقیت‌های شخصی و شغلی هستید، شنیدن این کتاب پرفروش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با تی هارو اکر بیشتر آشنا شویم

تی هارو اکر (T. Harv Eker) تاجر، مؤلف و سخنران انگیزشی مطرح کانادایی است که به خاطر کتاب «اسرار ذهن ثروتمند» به شهرت دست یافت. این کتاب که دربردانده‌ی ایده‌های او در مورد ثروتمند شدن است، فروش بسیار بالایی داشت. اکر در جوانی از کانادا به آمریکا مهاجرت کرد و چند سالی کارهای مختلفی را پیش گرفت که در همگی آن‌ها شکست خورد. در نهایت تصمیم گرفت فروشگاه لوازم تناسب اندام تأسیس کند. این ایده کاملاً موفق بود و او به واسطه‌ی این کسب‌وکار خیلی زود به ثروت زیادی دست پیدا یافت. اگرچه کمی بعد شکست خورد، اما دست از تلاش برنداشت و با مرور شیوه‌های ثروتمند شدن، دوباره میلیونر شد. کتاب «سرعت ثروت» دیگر اثر تی هارو اکر است.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر می‌شنویم

علت اصلی این که اکثر مردم به چیزی که می‌خوان نمی‌رسن، اینه که اصلاً نمی‌دونن چی می‌خوان. فقرا یه عالمه دلیل خوب دارن برای این که بگن ثروتمند شدن و ثروتمند بودن می‌تونه یه مشکل باشه. در نتیجه صد درصد مطمئن نیستن که واقعاً می‌خوان پولدار بشن یا نه. پیامشون به جهان گیج‌کننده‌ست. پیامشون به دیگران هم. و حالا این سردرگمی و گیجی اتفاق می‌افته. چون پیامشون به خودشون هم گیج‌کننده‌ست. قبلاً درباره‌ی قدرت قصد حرف زدیم. می‌دونم شاید باورش سخت باشه اما همیشه چیزی رو که می‌خواین به دست می‌آرین. البته چیزی که تو ضمیر ناخودآگاهتون می‌خواین؛ نه خواسته‌ای که به زبون می‌آرید. شاید قویاً اینو انکار کنید و بگید مسخره‌ست، چرا باید دنبال سردرگمی باشم؟ و سؤال من از شما دقیقاً همینه. نمی‌دونم. چرا دنبال سردرگمی هستین؟ رک بگم. اگه اون ثروتی رو که گفتید می‌خواین به دست نمی‌آرید، به احتمال زیاد دلیلش یا اینه که یا توی ضمیر ناخودآگاهتون واقعاً دنبال ثروت نیستید، و یا این که نمی‌خواین کارهای لازم برای کسب ثروت رو انجام بدید. بیاید اینو بیشتر بررسی کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
20 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
18 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم
18 دقیقه
قسمت هشتم
16 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
17 دقیقه
قسمت دوازدهم
14 دقیقه
قسمت سیزدهم
18 دقیقه
قسمت چهاردهم
17 دقیقه
قسمت پانزدهم
18 دقیقه
قسمت شانزدهم
15 دقیقه
قسمت هفدهم
16 دقیقه
قسمت هجدهم
18 دقیقه
قسمت نوزدهم
15 دقیقه
قسمت بیستم
19 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
18 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
17 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
9 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر: برای پولدار شدن باید پولدار فکر کنید!
نویسنده
مترجمنسرین صدقی گویا
راویحجت یوسفی، سمانه مبلغ حسینی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
148000 ت - 15.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

Farshif
۱۴۰۲/۳/۱۶
بسیار کتاب عالی وجامع برای ثروتمند شدن هست
به همه توصیه میکنم که این کتاب را حتما بخوانید
وآن را درزندگی روزمره استفاده کنید خیلی ایده های
نو به شما میدهددر واقع شما را با راه و روش
بدست آوردن ثروت راهنمایی میکند.
حداقل ماهی یکبار آن را مطالعه کنید
تکرار مادر همه‌ی یادگیری هاست وبه شما در و
کمک
میکند مطالب ذهن شما ماندگار شود
کتابی است که به شما کمک میکند ذهن خلاق میلیونر
داشته باشد واز ذهن خود به بهترین نحو ممکن
استفاده کنید و استعدادهای خود را درزمینه ثروت
شکوفا کنید وآن را رشد و توسعه بدهید.
pardis snb
۱۴۰۲/۸/۱۸
با اختلاف، بهترین و مفیدترین کتابی که تاالان در زمینه‌ی موفقیت مالی خوندم. کتاب‌ها و دوره‌های زیادی وجود داره که کمک میکنن باورهای اشتباه درباره پول رو با باورهای سازنده جایگزین کنید ولی این کتاب از همه کامل تر و مفصل تر و در عین حال به زبان ساده تر توضیح داده. روزها وقت گذاشتم براش و بیست صفحه نوت برداری کردم و خیلی خیلی راضی بودم. صدای راوی هم عالی و دلنشین بود ممنونم
مهدی پورزمانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
یک کتاب فوق العاده کاربردی، که میتونم به قاطعیت بگم برای تمام کسانی که می خواهند زندگیشون رو یک تغییر اساسی بدهند و پله پله مسیر رشد رو طی کنند لازم و مورد نیاز است. من خودم بالغ بر ۱۰ بار تا حالا گوشش کردم و هر هفته باز تکرارش میکنم.
محمدرجبی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کتاب خوبیه ولی کیفیت صداش خوب نیست کتاب حضور در وضعیت صفر کیفیت صداش عالیه تو سر و صدا هم تو محل کارمیشه گوش داد ولی این کتاب نه نمیشه کیفیت صداش کمه یعنی صداش ضعیفه تو سر و صدا با هندزفری هم نمیشه گوشش داد
Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۱
خوب بود البته برای من عالی نبود، شاید چون در این زمینه کتابهای فراوان و بهتری خواندم یا شنیدم ولی برای کسی که در ابتدای راه کتابخوانی با مبحث قانون جذب هست مناسب است و بهره خواهد برد.
ابولفضل اسماعیلی
۱۴۰۲/۸/۱۷
راههای پولدار شدن را از کسانی باید پرسید که به ثروت رسیده و چندین بار شکست خورده و دوباره بدست آورده اند
مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۲
یه خلاصه کتاب هست ولی بینهایت برا کسی که میخواد پیشرفت کنه نکته سود آوری و موفقیت وجود داره
شهناز مرادی
۱۴۰۲/۶/۲۷
عالی بود. در تمام مدت که به کتاب گوش کردم با نکات جدید زیادی اشنا شدم که واقعا ذهنم باز شد
الهام قلعه نویی
۱۴۰۲/۴/۲۴
حتما مطالعه شود برای ثروت و فراوانی عالی است، خوبه که سالی یکبار حداقل دوره و تمرین شود
میلاد د
۱۴۰۲/۸/۲۹
واقعا عالی کوتاه و کاربردی بود، امیدوارم همه این کتاب رو بخونن و بهش عمل کنن
پارسا نادری
۱۴۰۳/۱/۸
عالی بود دیدگاه تون نسبت به پول رو تغییر میده
Mohammad.Mehrani
۱۴۰۲/۵/۲۴
تقویت ذهن و دید درست برای ساخت ذهن پولساز
ح،براتی
۱۴۰۲/۱/۴
بسیار عالی
کتابی متفاوت و بسیار ارزنده است.
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر

برای دریافت کتاب صوتی رازهای ذهن میلیونر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.