معرفی و دانلود کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی

برای دانلود قانونی کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی

کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی نوشته سیندی نیش واندر، داستان زندگی هیجان‌انگیز شوالیه‌ای را روایت می‌کند که بر اثر خوردن یک داروی اشتباه به اژدها تبدیل می‌شود.

موضوع کتاب عالیجناب و اژدها (Sir Cumference and the Dragon of Pi) چیست؟

سیندی نیش واندر (Cindy Neuschwander) در این کتاب داستانی جالب و معمایی را به تصویر می‌کشد که برای کودکان بسیار جذاب است. شوالیه بعد از تبدیل شدنش به اژدها، از پسرش می‌خواهد به او کمک کند و او را به حالت اولیه در بیاورد. از محل نگهداری معجون‌ها و داروها در قصر دارویی را پیدا می‌کند که می‌تواند به پدرش کمک کند. اما فقط یک میزان خاص دارو است که می‌تواند او را به انسان تبدیل کند وگرنه اژدها باقی می‌ماند. این میزان به صورت مسئله‌ای مطرح می‌شود. پسر با محاسباتی که روی دایره‌ها انجام می‌دهد و پیدا کردن عدد پی می‌تواند میزان دقیق دارو را به پدرش بدهد و او را نجات دهد.

کتاب عالیجناب و اژدها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 8 تا 12 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های آموزنده و معمایی هستند، مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب عالیجناب و اژدها می‌خوانیم:

عالیجناب کامفرنس و پسرش رادیوس در سایه درختی در جنگل نشسته بودند و از خوردن ناهاری خوشمزه لذت می‌بردند. ناگهان، پادشاه از درد خم شد، دلش را گرفت و با ناله گفت: «آی دلم! آی دلم! دلم مثل آتش می‌سوزد! رادیوس! لطفاً سریع به قصر برو، دکتر را پیدا کن. برایم دارو بیاور.»

رادیوس به سمت قصر دوید و از راه‌پله‌های مارپیچی اتاق دکتر بالا رفت. دکتر در اتاقش نبود. رادیوس وارد اتاق اسرارآمیز دکتر شد که پر از گیاهان و معجون‌های مختلف بود.

با خودش گفت: «چه کار باید بکنم؟ پدرم خیلی درد دارد. من باید برایش چیزی ببرم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی
نویسنده
مترجمریحانه کرباسچیان
ناشر چاپی موسسه فرهنگی و هنری شناخت و تربیت انگاره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-622-961462-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی

Mohammad Hossein Kashani
۱۳۹۹/۶/۲۵
برای انتقال مفاهیم عالی بود
ممنون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی

برای دریافت کتاب عالیجناب و اژدها: یک ماجراجویی ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.