معرفی و دانلود کتاب عجیب ولی واقعی با دالی

عکس جلد کتاب عجیب ولی واقعی با دالی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عجیب ولی واقعی با دالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عجیب ولی واقعی با دالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عجیب ولی واقعی با دالی

زندگینامه‌‌ای جذاب و خواندنی درباره‌ی مشهورترین نقاش سورئالیسم جهان! آدام جی کلین در کتاب عجیب ولی واقعی با دالی، شما را با نقاشی آشنا می‌کند که در زمانه‌ی خود با افکار، عقاید و سبک متفاوتش، دریچه‌ای تازه از هنر را به روی همگان باز کرد و آثار تأثیرگذار و قابل تأملی خلق نمود که تا به الان در جامعه‌ی هنری مورد بحث قرار می‌گیرند، این هنرمند برجسته سالوادور دالی نام دارد.

درباره‌ی کتاب عجیب ولی واقعی با دالی:

این کتاب شما را به دنیای جدید و تازه‌ای می‌برد؛ دنیایی که هنرمندان ساکنان اصلی آن هستند و هر کدام زندگی و حرفه‌ی هنری متمایز خود را دارند. آن‌ها مشتاقانه منتظر نشان‌ دادن هنر و سبک زندگی‌شان به ما هستند تا شاید بتوانند نگاهمان را به هنر، زیباتر کنند.

متأسفانه هیچ‌گاه به هنر آن‌طور که باید ارزش داده نمی‌شود. کتاب عجیب ولی واقعی با دالی (Salvador Dalí) با شرح دادن زندگی‌نامه و آثار یکی از هنرمندان بزرگ به نام سالوادور دالی، به شما این فرصت را می‌دهد تا با دید وسیع‌تر به هنر بنگرید و آن را تحلیل کنید. این کتاب سبک‌ها و آثار هنری این نقاش فرا واقع‌گرای اسپانیایی را را مورد تحلیل قرار می‌دهد.

زمانیکه نام سالوادور دالی به گوشمان می‌خورد، در ابتدا تصویری که از او در ذهنمان شکل می‌گیرد، دنیای رازآلود اوست. این نقاش بزرگ در طول زندگی‌اش تمام تلاش خود را نمود تا با دیدگاه‌ها و باورهای تازه‌ای به دنیای پیچیده‌ی هنر قدم بگذارد و آثاری متفاوت خلق نماید؛ آثاری که هنوز هم در جامعه‌ی هنری ارزشمند و قابل تأمل هستند. سبک غیر‌معمول، او را به یکی از معروف‌ترین هنرمندان عصر خود تبدیل کرد. با مطالعه‌ی این کتاب به دنیای جذاب او سفر کنید و لذت ببرید.

کتاب عجیب ولی واقعی با دالی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با زندگی یکی از مهم‌ترین چهره‌های هنری قرن بیستم آشنا شوید، کتاب عجیب ولی واقعی با دالی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب عجیب ولی واقعی با دالی می‌خوانیم:

تابستان‌ها، خانواده دالی در کاداکس، اسپانیا زندگی می‌کردند. سالوادور در طول زندگی خود صحنه‌هایی از این منطقه زیبا را نقاشی کرده و اغلب از خلیج‌های محلی، صخره‌ها و سواحل به عنوان پس‌زمینه استفاده می‌کرد.

از همان سنین جوانی، سالوادور استعدادی هنری از خود نشان داد. بعد‌ها ادعا کرد، به محض این که توانست مداد را در دست بگیرد، هنرمند شد! اما برخی می‌گویند او از حدود هشت سالگی شروع به نقاشی کرد.

او هنگامی‌که در کاداکس بود از رمون پیچوت، دوست خانوادگیشان، درس هنر می‌گرفت. پیچوت، هنرمندی محلی بود که به سبک امپرسیونیسم (جنبش هنری است که بر احساس و ادراک لحظه‌ای هنرمند از یک صحنه تاکید دارد؛ این سبک معمولا از طریق استفاده از نور و بازتاب آن، ضربه‌های کوتاه قلم بر روی بوم، جداسازی رنگ‌ها و انتخاب موضوعات معمولی شناخته می‌شود) نقاشی می‌کرد و بر کار‌های اولیه سالوادور تأثیر‌گذار بود. سالوادور در 13 سالگی در دبیرستان فیگورس مشغول به تحصیل شد. در همان زمان، او در کالج برادران ماریست هم مشغول به تحصیل بود.

بالاخره در تابستان 1918، سالوادور اولین نمایش عمومی کار‌های خود را در سالن تئاتر شهرداری فیگورس برگزار کرد.

در ژانویه 1919، او دوباره کار‌های خود را در آن جا به نمایش گذاشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
جدول زمانی
سالوادور دالی
حقایق جالب
خانواده
هنرمند جوان
شهرت محلی
علاقه اولیه
مانیفست زرد
سبکی خاص
زرافه سوخته
فیلم سوررئالیستی
گالا
بحران پارانویا
قو‌ها انعکاس فیل‌ها
تداوم حافظه
موفقیت بیشتر
جنگ داخلی
تجزیه اتمی
بازآفرینی
سال‌های پایانی
مصاحبه
سخن آخر
آلبوم نقاشی‌های دالی (سبک‌ها و نقاشی‌ها)
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عجیب ولی واقعی با دالی
نویسنده
مترجمعارف شیرین زاده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7726-08-4
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عجیب ولی واقعی با دالی

زهرا عبدی
۱۴۰۲/۴/۸
واقعا جای تاسف داره که شخصی بیاد و یک سری مطالب کلی که توی گوگل هم بسیاره چاپ کنه و اسمش رو بزاره کتاب... البته ببخشید مطالب گوگل کامل تر از این به اصطلاح کتابه... برای شخصی ک این مطالب رو نوشته و چاپ کرده و فکر میکنه نویسنده ست باید تاسف خورد...
مهسا رایان
۱۴۰۱/۲/۲۳
کتابی موجز و پر محتوی از زندگی سالوادور دالی، که چند تا از نقاشی هایش در اخر کتاب وجود دارد، و می‌توان با نگرش و طرز تفکر این هنرمند بیشتر اشنا شد.
سحر مهدوی
۱۴۰۱/۲/۲۷
نوشتار بسیار خوبی داشت و در کل کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب عجیب ولی واقعی با دالی

برای دریافت کتاب عجیب ولی واقعی با دالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.