معرفی و دانلود کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی

عکس جلد کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی

در کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی نوشته‌ی مهین سمواتی، دختر نوجوانی به نام فرشته اتفاقات زندگی‌اش را در محیط خانه برای شما بازگو می‌کند.

درباره کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی:

فرشته راوی قصه، دختری ده ساله است که در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کند. خانه آن‌ها حیاط بزرگی دارد و آدم‌های زیادی در اتاق‌های دور آن ساکن هستند.

در طول این داستان فرشته به دنبال اتفاقاتی گوناگون، به دام ابی، یکی از لات‌ترین پسران محل می‌افتد و وارد ماجرایی وحشتناک می‌شود. مهین سمواتی در این کتاب سعی دارد تا در قالب داستانی مهیج به برخی از معضلات نوجوانان بپردازد و با بیانی ساده و روان شما را با خود همراه سازد.

کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان آموزنده به همه‌ی نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی می‌خوانیم:

وقتی از مدرسه برمی‌گشتم، مثل بیشتر روزها با چندتا از هم ‌کلاسی‌ها ایستادیم جلو قهوه‌ خانه و از پشت شیشه، تلویزیون تماشا کردیم. قهوه ‌خانه شلوغ بود و مردها لابه‌لای بخار چای و دود، کم‌رنگ شده بودند. ما حواسمان به آن‌ها نبود، از لابه‌لای دود قلیان‌ها و سیگارها چشم می‌دوختیم به صفحۀ تلویزیون و تا وقتی ‌که شاگرد قهوه‌چی متوجهمان نمی‌شد و با چوب قلیان به سراغمان نمی‌آمد، تماشا می‌کردیم. غرق تماشای جنگ سرخ پوست‌ها با آمریکایی‌ها بودیم که یکی از بچه‌ها از شدت هیجان با کف دست به شیشه کوبید. شاگرد قهوه‌چی به‌ سرعت در را باز کرد، فرار کردیم، چند قدمی دنبالمان آمد. بچه‌ها کم ‌کم پراکنده شدند.

سلانه سلانه به‌ طرف خانه می‌رفتم و به فکر بچه‌های عمو بودم؛ صورت‌های گرد و کوچکشان بامزه‌ترین صورت‌هایی بودند که در عمرم دیده بودم. دویدم تا زودتر به خانه برسم و یک‌ راست بروم خانۀ عمو و بچه‌ها را بغل کنم که یک ‌دفعه دستی از پشت، گردنم را گرفت. از درد ناله‌ام درآمد، دستی دیگر جلو دهانم را گرفت. ابی‌سیاه بود؛ دندان‌های زرد و کثیفش را نشانم داد، معلوم نبود می‌خندید یا عصبانی بود. تا به خودم بیایم، کشان کشان مرا به طرف درخت‌ها، همان جایی که همیشه می‌ترسیدم نزدیکش شوم، برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق یک لبخند نیم سانتی
نویسنده
ناشر چاپینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-7459-04-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی

برای دریافت کتاب عشق یک لبخند نیم سانتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.