معرفی و دانلود کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...

عکس جلد کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...
قیمت:
180000 تومان - 18.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عطر یوسف... شمیم یاس... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عطر یوسف... شمیم یاس... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...

کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...، نوشته‌ی نشمیل قربانی، داستانی عاشقانه درباره‌ی دوگانه‌ی عشق و نفرت است. این رمان بلند روایت دختری است که می‌خواهد با ازدواج با مردی که دوستش ندارد، از پدری که در کودکی او و خانواده‌اش را رها کرد، انتقام بگیرد؛ اما درست در لحظه‌ی خوانده‌شدن خطبه‌ی عقد، با پسری که از نوجوانی عاشقش بوده، روبه‌رو می‌شود و درباره‌ی تصمیم خود شک می‌کند.

درباره‌ی کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...

رمان‌های عاشقانه، آینه‌ای از احساس متناقض انسانی هستند و اغلب نیز در بستری از وقایع و رویدادهای عاطفی شکل می‌گیرند. پس‌زمینه‌ی این داستان‌ها، تلاطم‌ها و دغدغه‌هایی یکسان در نوع بشر است و می‌تواند در هر کجای جهان اتفاق بیفتد. به همین خاطر در تقریباً همه‌ی کشورها، همیشه آمار پرفروش‌ترین آثار داستانی مربوط به کتاب‌های عاشقانه است. نکته‌ی تعیین‌کننده در میزان کیفیت این ژانر رمان، توجه به شخصیت‌پردازی، به‌روز بودن حادثه‌ها و اتفاق‌های پیش‌آمده، و زبان داستان‌گویی نویسنده است.

در دهه‌های اخیر در ایران نویسنده‌های زیادی باتوجه‌ به ظرفیت بالای این ژانر در جذب مخاطب، به سراغ نوشتن داستان‌هایی در این ژانر رفته‌اند که یکی از آن‌ها نشمیل قربانی است. کتاب عطر یوسف... شمیم یاس... اثر عاشقانه‌ی این نویسنده، روایتی از انتخاب یک دختر جوان بین دوگانه‌های عشق و انتقام، محبت و کینه، و آرامش و جدال است؛ دختری که حاضر شده زندگی و آینده‌ی خود را تنها به‌خاطر انتقام گرفتن از پدری بی‌وفا حرام کند، اما در لحظه‌ی آخر با دیدار دوباره با مردی که روزگاری دوستش داشته، از این تصمیم خود پشیمان می‌شود. اما همه چیز به همین سادگی پیش نمی‌رود و در ادامه، او باید مدام به گذشته‌ی خود رجوع کند و علت سرگشتگی‌هایش را بیابد تا راهی برای تصمیم درست در آینده پیش پای خودش بگذارد.

این کتاب، نمونه‌ای از داستان‌های بلند عاشقانه با شخصیت اصلی دختری است که باید عاملیت خودش را به دیگران ثابت کند. او که اول می‌خواست با فداکردن آینده، نزدیکان‌اش را رنج دهد، رفته‌رفته با بازگشت دوباره‌ی احساسات عاشقانه، به بلوغ می‌رسد، اما می‌داند که باید مسیری سخت را نیز طی کند. کتاب عاشقانه‌ی عطر یوسف شمیم یاس، نوشته‌ی نشمیل قربانی را انتشارات آئی‌سا به چاپ رسانده است.

کتاب عطر یوسف... شمیم یاس... مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دوستداران رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی پیشنهاد می‌شود.

با نشمیل قربانی بیشتر آشنا شویم

نشمیل قربانی در سال 1360 به دنیا آمده و به‌عنوان نویسنده‌ فعالیت می‌کند. اغلب کتاب‌های او با محوریت داستان‌های عاشقانه نوشته شده و کتاب‌هایش از زبان و فرمی نسبتاً مشابه و مشترک برخوردارند. از بهترین آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «آدم و حوا»، «تندیس ساحلی» و کتاب حاضر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب عطر یوسف... شمیم یاس... می‌خوانیم

نگاهش می‌کنم. اویی که قصد نگاه کردنم را ندارد. جوابی برایش نمی‌یابم! خودم هم نمی‌دانم چرا نشسته‌ام و چرا به خانه نمی‌روم؟ شاید منتظرم مُنا بیاید و از نتیجه‌ی حرف‌های‌شان برایم بگوید. اَمین که سکوتم را می‌بیند، باز به حرف می‌آید.

- چشمات می‌لرزه یاسمین.

خیره‌خیره نگاهش می‌کنم. مگر چشم هم می‌لرزد؟ چه حرف‌ها! ادامه می‌دهد:

- بهداد می‌گه اگر دیدی چشم کسی می‌لرزه، بدون تو دلش یه زلزله‌ی ده ریشتری داره اتفاق میفته که اول قلبش رو کاملاً یه تل خاک می‌کنه، بعد از داخل ویرونش می‌کنه. وقتی ویرون شد محاله بتونه مثل روز اولش بشه، اون‌وقته که چشماش بی‌روح و سرد می‌شه.
نگاهم را به جایی نزدیک کفش‌هایش می‌دوزم. زلزله! یعنی درون من زلزله رخ داده؟ شاید هم نه. اصلاً چه زلزله‌ای مخرب‌تر از این‌که روزی برسد که اَحد مال من نباشد؟

- داری چی‌کار می‌کنی یاسمین؟ خودت دختره رو فرستادی تو اتاقش، بعد نشستی اینجا عزا گرفتی؟

سریع، مثل برق‌گرفته‌ها نگاهش می‌کنم. نگاه او هم به من است. او از کجا می‌داند؟ شاید یک‌دستی می‌زند تا من لو بدهم چه در ذهنم می‌گذرد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عطر یوسف... شمیم یاس...
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات787
زبانفارسی
شابک978-622-7555-58-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
180000 ت - 18.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...

زهرا مالکی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خیلی دوست داشتم داستان رو لذت بردم گاهی خوشحال شدم از این همه عشق وگاهی گریستم بخاطر مشکلاتی که سر راه عشق یاسمین و احد وجود داشت
دراین داستان ادم بده محمود بود ولی به نظر من مریم خیلی راحت زندگیش رو دودستی تقدیم حمیرا کرد وبخاطر انتقام از محمود بچه هاش رو از نعمت پدر محروم کرد تا اینکه یاسمین در سن کودکی رسول رو جایگزین پدر کرد اگر رسول شهید نمی‌شد تا کی این محبت‌ها می‌تونست ادامه داشته باشه؟
Hoda fekr
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کتاب با این همه حس شاعرانه و عاشقانه و عارفانه همه جور حس قشنگ و ناب را در خوذش جا داده احد نشونه بارز تمام ادمهایی است ک به معنای واقعی انسان بودن و هستن و تا عمر داریم مدیون آنهاییم
خیلی لذت بردم واقعا جذابیت و جمله‌بندی‌های قشنگی داشت ک ادم رو وادار میکنه حتی یه لحظه هم در ادامه خوندنش تعلل نکنه
پیشنهاد میکنم حتما بخونین
F
۱۴۰۲/۳/۵
بی نظیر و عالی، محبت و عشق و غم رو در کنار هم و زیبا بیان کرده و خیلی جاها واقعا خوشحال شدم و بعضی جاها اشکم دراومد، واقعا ارزش خوندن داره و جای فکر و تامل... نویسنده کتاب اثرهاشون عاالی هست مثل همین کتاب و آدم و حوا..
ممنون
سهیلا
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب خوب و غمگین هست. به نظرم نسبت به آثار‌های قبلی نویسنده بیشتر از اصطلاحات ادبی در کتاب استفاده شده واین کتاب زیبا کرده.
سیدمحمد میری
۱۴۰۲/۱/۱۷
خیلی خوب بود. با اینکه طولانی بود بیشتر وقتها داستان در اوج بود و متنوع جوری که آدم دوس داشت ادامه بده تا آخر
mahnaz Fakhrabadi
۱۴۰۲/۴/۱۸
قلم خانم قربانی را دوست دارم موقع خواندن کاملا همذات پنداری می‌کنم
زهرا ح
۱۴۰۲/۳/۲۸
کتاب قشنگی بود همراه میکرد خواننده را با غم و شادی داستان
سیمین نام اور
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کتاب خیلی عالی بود دوست داشتم واز خواندنش لذت بردم
منیر لویزانی
۱۴۰۲/۳/۱۹
فقط در‌ی جمله بی نظیر بود
شجاعی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
رمان خوبی بود یخورده هم غمگین
آری
۱۴۰۱/۱۱/۳
کتاب قشنگه عاشقانه‌ای بود
الهام کتابدار
۱۴۰۱/۱۱/۳
خیلی روان و عالی نوشته شده بود...
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب عطر یوسف... شمیم یاس...

برای دریافت کتاب عطر یوسف... شمیم یاس... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.