معرفی و دانلود کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای

عکس جلد کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای

کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای، تالیف محمد خالقی، در هفت فصل نوشته شده و در ارائه یک سخنرانی از ابتدا تا انتهای آن، همراه شما خواهد بود. همچنین در جای جای کتاب، شما با مباحثی آشنا می‌شوید که توجه به آن‌ها می‌تواند در حل سایر مسائل زندگی به شما کمک کند.

سخنرانی فقط متعلق به گروه خاصی نیست و یادگیری آن برای هر انسانی مهم و ضروری است، هرچند متأسفانه در سیستم آموزش رسمی، در حوزه‌ی ارتباطات و سخنرانی به خوبی کار نمی‌شود، اما هیچ‌گاه دیر نیست و ما می‌توانیم به آن مسلط شویم و اجازه ندهیم این همه فرصت طلایی که برای بهبود زندگی ما پیش می‌آید را از دست دهیم.

انسان، توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و عقاب نماد قدرت است و می‌توانیم بگوییم که انسان یک شخصیت عقاب گونه‌ی قوی و پرتلاش دارد که اگر نتواند به خوبی ارائه دهد و ایده‌های عالی خود را بیان کند، نمی‌تواند در زندگی درخششی داشته باشد.

یادگیری مهارت سخنرانی برای هر انسانی، در هر جایگاهی که باشد یک مهارت ضروری است. مهارتی که می‌تواند فرصت‌های خیلی خوبی برای شما فراهم آورد، نتایج تلاش‌های خود را به درستی ارائه دهید، بهتر مدیریت کنید، اعتماد به نفس خود را بالاتر ببرید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

برای موفقیت در سخنرانی، فقط داشتن تجربه و عمل کردن، شما را موفق نخواهد کرد، همانطور که برای یادگیری مهارت رانندگی ابتدا فرد باید مباحث تئوری را یاد بگیرد، برای سخنرانی هم باید به صورت تئوری و درست آموزش ببینیم و همراه با آن در عمل یادگیری خود را کامل کنیم. بنابراین همراه با اجرا باید از یادگیری غافل نباشیم.

در بخشی از کتاب عقاب سخنران می‌خوانیم:

تام راث و دکتر کلیفتون در کتاب سطل شما چقدر پر است نظریه سطل و ملاقه را مطرح کرده است. طبق این نظریه، هر یک از ما یک سطل نامرئی داریم که هرگاه پر باشد احساس خیلی خوبی داریم و هنگامی که خالی باشد احساس ناخوشایندی داریم. همچنین هر یک از ما دارای یک ملاقه نامرئی هم هستیم که زمانی که با خوشحال کردن دیگران، سطل آن‌ها را پر می‌کنیم، سطل خود ما نیز پر می‌شود.

به این ترتیب ما در هر لحظه از روز، می‌توانیم سطل‌های دیگران را پر کنیم یا از آن‌ها بکاهیم این انتخاب خیلی مهم است. انتخابی که در روابط ما، بهره‌وری و شادی ما تأثیر می‌گذارد.

یک سخنران برای تأثیرگذاری باید پرانرژی باشد و می‌تواند با پر کردن سطل دیگران این احساس خوب را در خود به وجود بیاورد. بنابراین سعی کنید با توجه به موقعیت خود، یک فرد مثبت باشید و دیگران را خوشحال کنید تا شما نیز خوشحال شوید.

البته این کار فایده دیگری هم دارد به طور مثال وقتی شما به دیگران کمک کنید آن‌ها هم احتمالاً در موقعیت‌های دیگر به کمک شما می شتابند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل صفرم: اثرگذاری کتاب
فصل اول: پیش از شروع
فصل دوم: انتخاب محتوا و طراحی سخنرانی
فصل سوم: مخاطبین در سخنرانی
فصل چهارم: نگارش متن و ساخت اسلاید
فصل پنجم: نکاتی برای اجرای سخنرانی
فصل ششم: مدیریت ترس از سخنرانی
فصل هفتم: محکم کاری
سخن پایانی
مایندمپ فصل‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-215-016-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای

Morteza hosseini
۱۴۰۲/۱/۳
دیدگاه رو باز میکنه و آموزش‌های موثری داره
خیلی خوبه کتابش
D M
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
کتاب خوبی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای

برای دریافت کتاب عقاب سخنران: جدیدترین مطالب آموزشی، برای یادگیری سخنرانی حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.